Kiinasta kuitukehää

mistä ootte ostellu clincheri kuitukehiä? tiedän että niitä on olemassa mutten tiedä missä. kiinassa mutta en halua sieltä koska epäilyttävät keltaiset pikkumiehet
E.ai saatana kohta tulee huutoa kun tolla lailla nimittelen

Kysyt kiinatopikissa ei-kiinalaista palaa? Skarppaa jerppa.

blb

e vaihdoin linkin ninjana

Olisi tullut vihaa niskaan huomattavasti enemmän jos oisin avannut oman topikin." Mistä näitä osia saa ketju" tottakai olisi paikkani mutta ajattelin tänne kerääntyvän asiasta tietävää sakkia.
E.no hyi kun on hintava toi BlB kehä :0 tolla hinnalla mieluummin ostan kaksi äksäplaneetalta ja ajan tuubeilla

Tai tilaat kiinasta? eihän se tulli niin paljon siinä maksa.

Mutku :frowning: mistä sieltä noita edes saa?

Ebay

jerppa - 11:21, 14.8.2013 » Olisi tullut vihaa niskaan huomattavasti enemmän jos oisin avannut oman topikin." Mistä näitä osia saa ketju" tottakai olisi paikkani mutta ajattelin tänne kerääntyvän asiasta tietävää sakkia.
Skarppaa, Jerppa:

https://www.yksivaihde.net/old/3449

(Tohon google-kenttään hakusanaksi “kehät”, eka osuma…)

Tuolla “Muualla myynnissä” -langassa oli juuri aiheesta viesti.

vanttera - 18:58, 10.6.2013 » Tuanoijoo, ostin tossa talvella joskus Kiinasta kiekon 88mm kuitukehällä. Piti olla fix/fix, oli fix/free Novatecin jollain halpisnavalla. En jaksanut valittaa koska Kiina. Kiekko oli kasattu väärin, eli venttiilin reikä oli missä sattuu. En jaksanut valittaa koska Kiina. Laakereiden jälkeen akselille asettuvat mutterit ja lukkomutterit olivat löysiä, kiristin, ja toinen lukkomuttereista halkesi. En jaksanut valittaa koska Kiina. Kehän ulkomitta on noin sentin normikehää leveämpi, mikä tekee kumin paikoilleen laittamisesta tuskaista. En jaksanut valittaa koska Kiina. Tänään otin tehtaalla paikoilleen kierretyn rattaan pois. Tuli kierteet mukana. En jaksanut valittaa koska Kiina. Meinasin, että puran kiekon ja kasaan toisella navalla, mullon jemmassa sopiva 28h samankokoisella laipalla. Nippelit jumissa kahta lukuun ottamatta, jollain punaisella kähmällä käsitelty jossain vaiheessa kasausta. En jaksanut valittaa koska Kiina, mutta otin sivuleikkurit, napsin hymyillen pinnat poikki ja heitin metallinkeräykseen. Navasta potkaisin pihalle laakerit ja akselin, loput heitän myöhemmin tänään todnäk Kirkkosillalta.
ajattelin nostaa koska 88

Mä oon vähän öögaillut 50mm/avo/32h… Ois kovat kesälle.

miglos - 16:16, 3.1.2015 » Mä oon vähän öögaillut 50mm/avo/32h.. Ois kovat kesälle.
Joo mä kans. Tuleeko jotain etua esim. rahtikuluihin jos tilaa kimpassa? Mä tartten jotku halvat ~60mm kehät ilman decalsseja ja mielellään mattapintaisena. Reikiä joku 8 jaollinen luku.

väärä kuukausi pojat tällaselle

Voisin ehkä olla mukana jos löytyy hyvä kimppadiili avokuitusista. Mietin 24h/30mm/28h/50mm komboa.

Mä täs vielä mietin että mitä saavutan jos laittasin 280g kehien tilalle 240g

Jos kimppa tulee niin lähden mukaan.

mannine - 23:32, 4.1.2015 » Mä täs vielä mietin että mitä saavutan jos laittasin 280g kehien tilalle 240g
https://33.media.tumblr.com/tumblr_mau4bxlTKR1qbw2q1o1_500.gif
krusifixie - 1:13, 8.1.2015 » Jos kimppa tulee niin lähden mukaan.
krusifixie - 1:13, 8.1.2015 » Jos kimppa tulee niin lähden mukaan.
OT. Oli tämä jäännyt esille työkoneelle, sihteerimme ihmetteli -milläs sivuilla sitä oikein oleillaan. Pettymyksen näki hänen silmistään, kun selvisi totuus. -Ai jotain tsykä juttuja.

^Olihan miespuolinen sihteeri?

Voitais ruveta puhumaan kimppojen sijaan ryhmäseksistä, ettei tulis sekaannuksia, esim yksivaihteen eepinen randonneur-ryhmäseksi neva forget.

Asiaan, 50 mm kiinakuidut olleet aivan hyvät. 3K ja matt on sitten ainoat vaihtoehdot pintakäsittelyinä, kaikki muu näyttää kauhealta. Ainakin kunnes toisin todistetaan.

Edit.
Omat tuli BaiXiangBikelta ja speedcarbonilta. Erinomaista palvelua kummaltakin.