Kiinasta kuitukehää

Tää meni kyllä nyt vähän väärään lankaan.

hahaaaaa! EI

Kiina kuitu on niin 2012! Se on vuoden edellä = kunnon hipsteri trendsetteri beez looking to the future

http://forums.roadbikereview.com/showthread.php?t=216501&page=48

tuolla käyty enemmänkin keskustelua asiasta. stafanoon ovat monet olleet tyytyväisiä

http://www.yishunstefano.com/

Mites olis kimppa jostain alibabalta? Ebayn puolelta kun ei saa niitä 20 millisiä kehiä. Ne on kuiteski keveimmät.

Spändexfoorumilla on kans jotain tarinaa kiinakehistä, kun selailee ko topicia.

[i]"“kurakehät”
Archtecsilta
Carbon 700C Road Tubular Rim,Holes:16,20,24,28
38mm:TR-RM038-T-CF = US$112 Each,320g
x 2pcs = US$224

Shipping and insurance for 2 rims by courier express to Finland is:US$48

Warranty: 2 Years
Payment:Paypal(5% paypal fee),Bank Wire Transfer(Both Sides bank charge)

Best Regards ,
Henry - ArchTeks Co.

TEL: 86-755-81632311 FAX: 86-755-33902641 MOBILE: 86-15889341016

MSN: Sales_henry@archteks.com"[/i]

Mut näähän on kvasi-ironiset. Ei pysty.

Vitsillä on tullut ajateltua, että veronpalautuksilla tai jollain ässäarpavoitoilla voisi ostaa härskit 88 milliset kiinamieheltä. Eikös nämä vakavat speksausprojektit ole alkujaan aina heh-heh, kunnes ne osat sitten menee tilaukseen? Tuplasyvä on uusi matala.

Mä saatan olla ajatuksieni kanssa yksin, mutta henkkoht mä en viitsis riskeerata no-name -kuitukiekkojen kanssa. Ei mun naama nätti ole, mutta mä itse pidän siitä.

Kantsii ehkä mulkasta paristi sitä hintalappua ja miettiä mimmoset kiekot saa jos unohtaa ne kuituhommat alkuunsa.

konkeli - 17:30, 1.2.2011 » Mä saatan olla ajatuksieni kanssa yksin, mutta henkkoht mä en viitsis riskeerata no-name -kuitukiekkojen kanssa. Ei mun naama nätti ole, mutta mä itse pidän siitä.
Juuri näin, vaikka tuliskin samoilta tehtailta kuin brändätyt kaverinsa, näissä ei laadunvarmistus ole ihan sitä samaa... Eikä noi nyt niiiiin halpoja ollu

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs279.snc6/180777_177114222325798_113075928729628_336617_2885684_n.jpg

Mäkin haluun :wink:

-Olli

Voin yhtyä laadunvalvontaan liittyviin kommentteihin. Siitä huolimatta olen tilannut 50mm profiilin tuubikehäparin jotka velokäyttöön olen ajatellut rakentaa. Tulevat kuulemma tehtaalta 15.2. ja hinnaksi tulee suurin piirtein sama kuin H+Soneilla jotka BLB:ltä tilasin pari vuotta sitten. Voin sitten raportoida kun on ajankohtaista. Tavoitteena oli saada kuitukehät velolle mutta ikävä kyllä tällä hetkellä parempiin ei ole varaa. Merkkikehistä Corima oli seuraavaksi halvin tarpeet täyttävä vaihtoehto alkaen 319€/kehä + postit.

^^ Joo, toihan on Bubblanin pyörä jota pääsin silloin Stokiksessa kokeilemaan. Ei kai ole tähän päivään mennessä aiheuttanut kummempia onnettomuuksia.

Miglos go for umpikiekko! :slight_smile:

-Olli

Kun muotit on valmiina, kuidun läjäämisessä ei ilmeisesti oikein voi tyriä. Halvempi hinta selittyy huonommalla/painavammalla kuidulla kuin merkkikehissä. Tai näin oon antanut itselleni kertoa.

On noissa ollut ongelmiakin esim reiät porattu miten sattuu. Mutta hyviäkin löytyy ja tyytyväisiä kuskeja myös.

Itsekin noita ratakiekkojen kehiksi suunnittelin, mutta pikainen laskutoimitus osoitti, että kiekkopaketille (kunnon navoilla ja pinnoilla) tulisi silti hintaa ~500e ja lisänä vielä kasaamisen vaiva ja epäonnistumisen riski. Säästänpä siis vähän lisää ja ostan sitten Reynoldsit, jos ei pyörä Ellipseillä kulje.