Kierrätystehdas 24.-25.4.

Löytyiskö ketään ottamaan vastuulleen tämmöinen setti? Talkooväkeä huoltopisteelle löytyis varmasti se 5-10 henkeä työkaluineen, mut jonkun pitäis hommata sisureita, öljyjä ja muita vastaavia silppeitä, et saatais mummikset hiljaiseks ja jopot rullaamaan. Vastuuhenkilö ois siis haussa.

Jos joku paikallinen pyöräfirma lähtis tukemaan tuota, niin vastapalveluksena voitais ohjata isommat ja vaikeemmat tapaukset flyerin kanssa kyseiseen liikkeeseen.

Flickr’ssä oli muutama kuva edellis vuosien pyörä ständeistä,

-Olli

Lupasin huomiseen mennessä ilmoittaa, et tuleeko yksivaihteen puolesta huoltopiste tänne tapahtumaan. Itse en ole kykyneväinen ottamaan vastuuta omalle kontolleni, joten jos löytyis pari luotettavaa ja sitoutumiskykyistä tyyppiä toimimaan vastuuhenkilöinä ja siihen ympärille huoltotiimi, niin hommahan ois selkee. Irtoisko keltään?

Mulla on toi viikonloppu jo kiinni, ei pysty.

Paha lähteä koko viikonlopuksi sitoutumaan, ruuvausapua muutamaksi tunniksi voi luvata.

Mikkelin suunnalla koskessa koko viikonlopun. Ei pysty.

Hyötypyörä otti vastuun. Nyt tarvitaan ehkä pari muksan puksaa pikkuapuria messiin. Myös tarjolla voisi olla Yksivaihde- ja muita gyldyyriin liittyviä tuotteita, kuten t-paitoja, tarroja ja Ketjukirje yms. Myös olisi ehkä aika saamarin hienoa jos joku saisi kasaan jonkun pyöräpoolo esittelyn kuvineen.
Mikäs on aikataulu paidoilla, tarroilla ja ketjukirjeellä?

paidat ja tarrat ei tule olemaan tuolloin vielä tarjolla.

Mä voin tulla ruuvaamaan ainakin toisena päivänä ainakin pariks tunniks.

Muistakaas Kierrätystehdas-tapahtuma NYT tänään ja huomenna sunnuntaina! Pihalla fillareita ruuvailemassa Paulus ja Hyötypyörä ei pane vastaan, jos haluu mennä auttamaan rassailussa.

Tuli käytyä, ihan jännä tapahtuma. Diggasin siitä taidenäyttelysta sekä yksi auto vähemmän tarroista

Joo ja sanokaa kaikille äiteille ja iskille, että nyt on hyvä sauma saada pyörää kondikseen. Halvalla (siis ainakin jos siinä ei oo mitään oikeeta vikaa). Ainakaan tänään ei ollut jonoa. Toivottasti huomenna on.

Kiitos pikkuapulaisille ja Olperi Antennitollolle, joka oli molempina päivinä kanssai tärisemässä siellä.

Kiitti vitsiniekalle satulan asennon tarkistuksesta. Otaniemessä huomasin. :>