Ketjukirje -zine (1/2013)

Tekeillä olisi zine… ja kaikki saavat osallistua. Eli tarvittaisiin, tarinoita, kuvia, sarjiksia, kokemuksia pyöräily/lähetti/skene/muoti/kalja (zidu) -aiheisista asioista… siis mitä vaan, jotka voidaan julkaista “lehdessä”. Mitään Cog tai Fixed Magazine -tasoa ei pyritä hakemaan, vaan ehtaa leikkaa-liimaa-kopioi-juokalja -juttuja.

Ensimmäinen lehti pyritään puskemaan ulos BC Hellsinkin 10-vuotisjuhlassa, joten siihen malliin voisi saada täytettä… sisällön ei tarvitse olla kummoinen, joten runosuoli sykkimään!

Kontribuutiot: Joko ojennettuna käteen mulle (paulukselle) tahi Ekille tai postilla Barbababaan (siinä ruoholahdenkadulla) tai emailitse: helsinkimess [fidunhyväjuttu] hotmail [.] com tai Ekille erkki.punttila [parasläppä] barabra.fi

Nyt tosiaan reippaasti mukaan, tämä on ns. “matalan kynnyksen” julkaisu, joten mikä tahansa matsku kelpaa, eikä sitä sensuroida. Pistäkää kamaa tulemaan, oli se sitten pelkkä kuva, matkakertomus, rakennusraportti, seuranhakuilmoitus, henkilökohtainen kannanotto, piirros jne…

Lisäksi lehdelle pitäisi keksiä oiva nimi. Ehdotukset tähän topikkiin. Kiitos!

-Maantie Uutiset
-Kymppipakka
-Pulttijako
-Katuposti
-Lycra

Näppärä nimi on tärkein, sisältö tulee sitten myöhemmin.

Edit: Nevermind. Mulle jäi yksi penseilyvaihde päälle tuolta dorkatopicista.

eki - 8:59, 10.7.2009 » Lisäksi lehdelle pitäisi keksiä oiva nimi. Ehdotukset tähän topikkiin. Kiitos! -Maantie Uutiset -Kymppipakka -Pulttijako -Katuposti -Lycra
Spandex Friday Jarruraita Bunny Hop

Asfaltti Sanomat
Ketjukirje

eh-hehe, mä lähen nyt lomalle

p.s. tota meidän stokismatkarapparia saa käyttää täysin vapaasti.

Skidmark, nuff said.

Mulla on jotain kuvia esim siitä poolohäppeningistä kampissa

rataratas

http://www.picamatic.com/show/2009/07/10/02/10/4383616_500x413.jpg

RAD magazine 97.7 HTZ-FM

Miulla on ainakin räpsyjä viime elokuulta pooloista, talven hallipooloista, jääspeedwaysta ja ankkalammen kikkailuista. Voisin vilkuilla muutamat hyvät vaikka jos kelpaa.

Minkähän kokoisia kuvien pitäis olla? vai pitääkö tulostaa ja vetää pari kertaa kopiokoneen läpi että laatu on sopivan räkäistä?

pliis, käyttäkää sähöpostia. YV:n privaattiviestihärpäke (niinkuin kaikki muutkin vastaavat) ovat hieman “kankeita” käyttää.

Voisko joku kirjoittaa omat kokemuksensa joistain menneistä kapoista esim. bch 10v tai vastaavista. On hieman tylsää, että lärpäkkeessä on vain “omia juttuja”… tämän kun saisi vielä niin luulen, että meillä on lehti täysi julkaistavaksi.

Nyt olisi viimeinen hetki saada kontribuutionsa painettuun mediaan. Laittakaa juttua, kuvia, skannauksia - ihan mitä vaan tulemaan su iltaan mennessä niin ehtii mukaan.

eki@barabra.fi

PLZ HALP!

mä voin rustata jotain fiilistelyä siitä kevätretkestä porvooseen? ok?

Se olisi oikein mainio aihe, cheers!

Mystinen printtivedos löytyi aamulla pöydältä ja se näyttää just siistiltä. Ensireaktio oli klassinen “Miksi en saanut itse mitään aikaiseksi…!!!”

tilaanko polkupyörälähetin hakemaan lehtiä vai onko vasta proto siinä tnts:n pöydällä

proto vasta ilman mitään turhaa leiskaa :slight_smile:

“Painossa”, en tosin tiedä koska valmistuu, riippuu miten jessellä on muita hommia. Ehkä huomenna tai sitten alkuviikosta.

Joudun muuttamaan toimistoni tänään, joten katsotaan miten etenee tässä siivouksen keskellä.

Zine ois tuloillaan, mutta tällästä hommaa tänään: