KESKARICUP 2022-2023

Tasan viikon päästä ajetaan. @Sono on tehnyt meillä hienon pinnakortin. Merkkaat siis ennen maanantaita edelliseen postaukseen “like”, jos oot tulossa.
Tehdään just se määrä pinnakortteja ja manifesteja, kun on osallistuija.

5 Likes

Spokecards ready, manifests printed. See u on Wednesday.

2 Likes

Minä ja järjestäjä säädettiin joten finaali on ensikuussa

Maali: Maltainen Riekko. :rainbow:

1 Like

Oli muuten eka ja vika kerta ku ajan ällärit ja ajan hommii samal :joy: :hot_face: ei meinannu ruuat löytää oikeisiin osotteisiin ku pääs pyöri vaa et mihikähä fitness rastille pitää seuraavaks päästä.

Mun saldo oli 1.75h ajoaika, 7 rastia ja 26€ tilii (6 keikkaa) xD

Mut oli hyvät kisat ja ultrahienot pinnakortit! :heart_on_fire:

EDIT:: nyt ku kirjotin ton 26€ nii tuntuu ekstra tyhmält et otin töitä samaa aikaa xD

6 Likes

Hyvät kisat. Suht tutut ja yksinkertaset kohteet, mutta jännät ja välillä hankalat siirtymät. Oli kyllä kiva miettiä ajoreittejä.

Ja hyvä meno maltaisessa riekossa. Ihan ku olis ollu perinteiset keskarit!

Tää oli nyt lopulta semifinaali ja finaali on kesäkuussa varmaankin keskiviikkona 14.6.

Kommentoikaa vastustukset ja paremmat ehdotukset finaalipäivälle ni mietitään jos vielä siirretään.

5 Likes

Tässä tulokset. Pisteet, maaliintuloaika ja sarja. Silloin kun sanoin lähdössä, että ajoaikaa on 2 tuntia, en tajunnut, että Carl ajaa samalla duunia, ja aikoo käyttää koko sen ajan rauhassa :grinning:.

Kiitos vielä Sidneylle järjestelyavusta.

  1. Pablo 10p (19:13) *Open
  2. Lish 10p (19:25) *WTNB
  3. Inka 10p (19:42) *WTNB
  4. Kreivi 9p (19:12) *Open
  5. Tuure 9p (19:17) *Open
  6. Sonja 8p (20:00) *WTNB
  7. Carl 7p (20:05) *Open
  8. Iiro 1p (19:16) *Open
  • Open (open to folks of all genders).

  • WTNB (women/trans/non-binary, open to anybody but cis-men).

7 Likes

Keskiviikkona finaali!

Startti klo 19, infot 18:30. Ilmotan paikan lähipäivinä.

Sään pitäis olla hyvä niin hengailua ulkona sit jälkikäteen.

2 Likes

Hyvät kisat tulossa palkintoja ainakin Pelagolta ja Pyörien pyörältä!

3 Likes

Startti Alppilan Piazzalta (Porvoonkatu 19)

  • Info 18:30
  • Startti 19:00 (jos on pro, voi tulla viittä vaille, mut kantsii tulla aiemmin)

Mukaan puhelin, kynä ja reppu. Varakynä on ihan hyvä myös olla mukana.

Ajoa 1-1.5h

Maali Teurastamolla.

Tämä on tosiaankin kauden finaali, eli voittajat palkitaan ja tulokset nollataan seuraavaa kautta varten.

Nähdään keskiviikkona!!1

6 Likes


Tänään ajetaan! Slingi menee myös tänään seuraavalle cupin voittajalle.

7 Likes

Kiitti kaudesta vaikken hirveen montaa kisaa päässytkään nyt ajamaan!

Eilisen ällärit oli kaksosaiset, mutta koitin kuitenkin pitää kompaktina. Ekassa osassa ajettiin pieniä kahden rastin manifesteja ja hq:na toimi Alppilan piazza. Välimatkat oli lyhyitä ja tarkoitus oli saada sellanen fiilis et kaikki ajaa vähän ristiin rastiin ja näkee toisiaan.
Tehdyistä rasteista sai aikavähennyksen seuravaa manifestia varten (-2min/rasti).

Toisessa osassa oli yksi manifesti, joka täytettiin kokonaan. Sen suorittamisen ajasta vähennettiin edellisen osan aikavähennykset.

Kaikilla oli vissiin kivaa, eikä mulla tainnu olla pahempia mogia manifesteissa! Kiva että tuli niin paljon porukkaa ja hyvät hengailut Teurastamolla!

Tässä tulosdataa kiinnostuneille:

Onneksi olkoon kaikille voittajille!

7 Likes

Kiitti @pabs älläreist, oli ihan super fresh formaatti! Oli aluks iha hajotus ja liekki iha mega matalalla jotenki, mut totesin kotiin töistä tultua et kyl mul on viel reittä ajaa tänää.

No sit saavuin startille ja mulle lyötii pinnakortti käteen nii totesin et ei hitto kai se on pakko. Mut sit ku siin oli hetken hillunu ja ruvettiin avaamaan sääntöjä nii tuli heti jotenki iha MEGA liekki! :fire:

Säännöt:

Eka 30 min keräät nii paljon rasteja kun voit, rasteja on 2 per manifesti. Uuden manifestin saa aina HQ:sta. Jokasesta tässä ajassa kerätystä rastista sai -2 minuuttia seuraavan osan maaliintuloaikaan. Jos lopetti ekan osan myöhässä menetti pisteitä.

Toka osa oli et piti ajaa koko manifesti ja eka maalissa voittaa. Ekstra spice oli se et joillain rasteilla piti kysyä viestitse lisäneuvoa, ja esim osoite saatto olla väärä tms.

Noh, ajatus siitä et on koko ajan kiire ja et on pakko vaan ajaa täysii ekat 30 min oli se mikä sytytti. Sääntöjen pistejuttuu en iha tajunnu aluks, mut sit ajattelin vaa et ok ekat 30 min pitää vaa ajaa nii paljon ku vaa voi, ja olla tulemat lopuks myöhäs!

Sit ku sain ekan lapun käteen tajusin et olin vahvoilla, ku osotteet oli tuttuja. Mut samaan aikaan pyöri mieles et parille muulle taitaa olla aik tutut korttelit. No ei auttanu ku ajaa.

Pikkuhiljaa tajusin et mul oli koko ajan ekana uus manifesti, ja et ku olin hakee kuudetta nii samaan aikaan muut haki neljättä tai viidettä. Samalla kans päättelin siit et mihin suuntiin esim. Axel ja Visa lähti HQ:lta et mitä lappuu ne oli ajamas.

Eka osa tuliki tehtyy super hyvi, ja sit vaa jännitti toka osa, ku aattelin et siinä pitää ajatella enemmä eikä vaa luottaa reisiin. Sitä jännitystä onneks kevens ku Visa lähti väärään suuntaan startilta :joy:

Se et piti ottaa kuva joistai rasteista ja odottaa Pablon vastausta oli hyvä hengähdystauko ja sopiva paikka tarkistaa kartalta seuraavat rastit.

Loppujen lopuks tulin maaliin ~6 min ennen Visaa, jonka lisäks mulla oli vähän enemmän aikavähennystä kerätty ekassa osassa. Visa oli kuitenki ekassa osassa tullu puol minuuttia myöhässä, ja sai siitä hyvästä sanktioita, jotka sit kääns tokan sijan Axelille seuraavana maaliin.

Mut aika hullu juttu oli must se et Visa oli noin nopee vaik se oli joutunu ajaa sakkokierroksen tokassa osassa. Tai et en ois ite kyl onnistunu ajaa yhtä nopeasti rastit samassa järjestyksessä. :exploding_head:

Okei tuli vähä pitkästi kirjotettuu, mut oli vaa nii hiton hyvät kisat. Nii ja onnee uusille keskaricup voittajille, @eli ja @tehtavienhallinta !

Mul on ens keskarikauden avajaisällärit jo pääpiirteittäin suunniteltuna, ja päivämääräkin aika lailla lyöty lukkoon, mut funtsin että kannattaako tehdä uus topic uutta kautta varten vai ei? Noh editoin tähän viestin loppuun jos jatketaan tähä ketjuun ja laitan sit uuteen ketjuun muuten.

Kiitti viel @pabs ku järjestit, ja kaikille ketkä oli mukana!

12 Likes

Piti tulla kiittämään, että olipa eilen kiva nähdä kunnon ällärimeininkiä ja älläri-ihmisiä. Kesäpyöräilyelämä on ihmisen parasta aikaa.

4 Likes

Kyssäri vielä tuloslappusesta, meinaan mitä tarkoittaa tuo nuoli mun ja Sipon välillä?

Oli jälleen tosi kivaa! Huomasin etten jännittänyt lähtöä samaan malliin kuin aiemmin mikä oli aika hyvä asia. Ajattelin, että kakkosmanifestin kanssa sain suunniteltua hyvän reitin ja homma oli ajoa vaille valmis. No ei kuitenkaan, sillä Junonkadulla katsoin lappuani ja huomasin Karjalankadun puuttuvan. Olin aivan varma, että olin merkinnyt paikan karttaan, mutta ei se siellä ollut. Noh ei muuta kuin ~3 km pummia vikalle rastille ja ~2 km maaliin. Aikaa tuhraantui lähemmäs 10-15 min. Eli tällä kertaa opin jatkon kannalta tuplatarkastamaan, että rastien määrä täsmää kartan kanssa. 19,2 km lopullinen ajon määrä.

Kiitos järjestämisestä, kiitos osallistujille ja onnea voittajille!

4 Likes

Kuvia saa asianosaiset vapaasti käyttää

8 Likes

^^olin alkuun laittanu sun pisteet sippolle tai toisinpäin, niin laitoin tollasen nuoli muistutuksen. Mutta te olittekin molemmat ajanu 5 täyttä pikkumanifestia, eli samat pisteet.

Edit. Se 5min saattaa tuntua alkuun pitkältä ajalta manifestien välissä, mutta ei siinä hirveesti ehdi hengähtää tai rauhottua ja keskittyä. Tuli kyllä poikkeuksellisen pitkä sakkokierros!

^^^^ kiva et oli kivaa! Se puhelimella viestittely onnistu yllättävän hyvin. Meinasin alkuun laittaa muutaman lisää, mut onneks niitä oli vaan kolme. Ja kiitos myös sulle, ku jotain vähän tän tyyppistä sä ideoit sillon viime älläreiden jatkoilla.

Kiitos kaikille mahtavasta kaudesta. Alkuperäseen postaukseen on nyt päivitetty lopulliset pisteet.

ei sillä nyt niin hirveesti väliä mutta toi lassi olen minä, tästä joku tiedusteli johon vastasin että en oo johonki vuoteen ajanu eli luulin että olin ajanu vaan edellisellä kaudella mutta mutta en tajunnutkaan että nää kaudet menee tollee tosi jännästi, kestikö tää kausi nyt sit yli vuoden jopa vai oonko erehtyny? sössön söö sössö söö

1 Like

Sun pisteet korjattu ja joo tää kausi alko 2022 tammikuussa ja kesti puolitoista vuotta.

1 Like