KESKARICUP 2022-2023

Ällärikuosis

9 Likes

joo kyl tänää veetää tuun yksin

Mä en pääse :expressionless: perhetragediaa… Hitto harmittaa ku olis ollu kovia tyyppejä vetämäs :pensive:

Ei sillä etteikö melkein kaikki olisi edelleen suht. perseestä, mutta ilmeisesti hyvillä älläreillä voi kuitenkin korjata laivan kurssia kun vaan uskaltaa irrottautua satamasta, kuten maalissa tiedettiin kertoa.

1 Like

6 Likes

Kiitti Axel, kiitti lekat! Mä järkkään ens kuussa!

Hyvä manifesti, ajoin paasivuori-josafat-ässänrinne-viherniemenkatu-välikatu-yrjö koskinen-puutarhakatu-vuorikatu-helenankatu-päävartio-porraskatu-johanneksenrinne-ullanlinnankatu. Oikein kiva keskustapyöritys parilla cyclocross-porrasjuoksulla. Ois ehkä vuorikadulla pitänyt ottaa portaiden sijaan metron oikkari, kuten master_card ehdotteli.

6 Likes

Joo ällärireitti oli aika nasta paitsi et voi vitu mukulakivet mut mä nyt oon tämmönen itään kuuluva kovaan ääneen valittava erakko että ei niistä sen enempää kuitenkaan.

1 Like

Axel ei kertonut, miten sijoituin :frowning: Ajoin yhden pummin, unohdin Pohjoisrannan ja olin menossa Päävartioston kohdalla kohti etelää, kun huomasin ja piti kääntyy takas. Siellä Kaivarin hoodeilla hukkasin muutaman minuutin, kun vastaan jolkutteli kultanen noutaja ilman taluttajaa. Vislailin sille hetken, mutta se sitten vaikutti saavan radioyhteyden omistajaan ja lähti hölkkäileen vastakkaiseen suuntaan.

Kreivin epic ground score.

7 Likes

No voi eetu parka, kerronpas nyt.

Rastit ajettu oli eks kritteeri ja sit oli aika. Eli aika ratkaisi jos oli samoja rastimääriä ajettu.

Rastejä oli 13

  1. Kreivi 13/13 18:26
  2. Eetu 13/13 18:48
  3. Sippo 13/13 18:58
  4. Visa 11/13 18:24
  5. Oliver 11/13 18:27
  6. Markus 11/13 18:47
  7. Eli 11/13 18:50
    DFL. Lassi 7/13 18:42

Vihdoinkin sain päivitettyä loppuun.

Kiitos osallistujille ja lekoille!

Top 3 looks

9 Likes

Nonni, nyt täydet tulokset :slight_smile:

Manifesti vielä tähän:


Mikä toi “DFL” on? Dat Fucking Loser? :joy:

oispa

DFL = Dead fucking last. Usein isoissa tapahtumissa tähän liittyy palkinto ja se menee tyypille joka on yrittänyt mutta silti tuli viimeiseksi. Ei siis mitään pilkkaamista, kiitos kun osallistuit!

Juu ei midii, minimisuoritus riitti itelle. Kiitti ajoist.

Laitetaas keskiviikko 22.6 varaukseen. Ajetaan Jukolan jälkitunnelmissa vähemmän tunnettu sisarkisa, stadi-jukola. Alustavasti 18.00 kummulta, kompassia ei kuitenkaan tarvita. Kynä sen sijaan mukaan, samaten pyörä. Tuon kartat.

6 Likes

Pärk, ei tähän pääse. Hauskaa kisaa kaikille :slight_smile:

Jee mukana!

2 Likes

Rasteja katseltu, näyttäis aika kivaa keliä olevan keskiviikolle, ei tarvitse karttataskuja, toisin kuin lukkari-jukolassa. Tervetuloa kisailemaan, nopeat kapat tiedossa!

Tänään! 18:00 startti kummulta ilmeisesti pitää.

1 Like