Keskareissa kuultua

Tähän voi laittaa niitä hauskoja ikimuistettavia letkautuksia,joita on tullut kuulleeksi keskareilla.

Terveiset Ponkes park jatkoilta Black Doorista.

Jos tuon toisen saan myytyä, niin harkitsen jotain ihan toisenlaista. Kyllä minä olen vispiäkin harkinnut…

Kuka sanoi?

No vitu. Me ollaan täällä Turussa pitkän aikaa mietitty että pitäis laittaa se “Urpoa tänään/Poolokentällä kuultua” -lanka pystyyn. Korvaamatonta materiaalia on varmasti menetetty jo usean sivun verran, sillä näillä kuolemattomuuksilla on paha tapa painua kuitenkin unholaan, kun se viimeinenkin humalankirkastama ajatus sammuu ja otsa kopsahtaa kapakan pöytään. Näitä verrattomia sukkeluuksia ja urpoja sisäpiiriläppiä on vaikka kuinka helvetisti, kun nyt vaan muistaisi…

Keskusteltaessa poolomailan kädensijan pään tukkimisen tarpeellisuudesta:
“Todennäköisyys, että sormi menee sinne mailan pään sisään, on yhtä suuri kuin että kulli menee pinnojen väliin.”
-inforest

haluaisko joku ostaa mun LOW:n?

hmmm…kukas näin mahtoi sanoa.

^jaa-a. vittu oli luuri jo kädessä ja olin laittamassa samaa siinä pöydässä, mut en kuitenkaan. tää on liian helppo ja jätän vastaamatta…

“miksei kukaan halua panna mua?!”

etkoilla:

Waka Wanha Vikseedkiärmiäs.

^kovat etkot :slight_smile:

Leikkaan eilistä kypäräkameramatskua ja nyt on sana “ryys” kuulunut n. 12 kertaa ja “skene” kolmesti. Lisäksi useita paikalla olemattomien henkilöiden nimimerkkejä.

Mitä tapahtui Jeesuksen esinahalle, jos muu ruumis nousi taivaaseen?

tälle nosto.

eilen oli kyllä niin eeppistä tavaraa Balisen rakkaudella hakkaamista rungoista ja muista komponenteista.

“sitten mä otin vaan isoimman jakoavaimen minkä löysin ja nykäisin vähän”

“Ja nyt se kampi on suora.”

tnts - 21:23, 8.5.2013 » Mitä tapahtui Jeesuksen esinahalle, jos muu ruumis nousi taivaaseen?
aivan helvetin hyvä kysymys muuten.

top 3 kristilliset pulmat:

  1. voiko jumala tehä niin ison kiven ettei saa sitä itte nostettua
  2. voiko taivaassa paskoa
  3. mitä tapahtuu jeesuksen esarille

^ kirkkoisät on arponeet noita kaikkia jo 2000 vuotta.

Katolisilla on helpompaa kun ne vaan keskittyy pikkupoikiin ja rakentaa miljardien linnoja. Paavi märehtii niiden puolesta isot ongelmat, kuten kondomin käytön.

luulen et jumala tekis ihan perkeleen ison kiven ja olis sen jälkeen et fuck nyt mokasin ja sit se vaa taikois sen veks tai en tiiä.

Ongelmahan tulee siinä että jumala on kaikkivoipa, eli pitäisi pystyä tekemän niin suuri kivi ettei pysty sitä siirtämään, mutta samalla pitäis myös pystyä sirtämään sitä.

Iikeli - 12:53, 31.10.2013 » Ongelmahan tulee siinä että jumala on kaikkivoipa, eli pitäisi pystyä tekemän niin suuri kivi ettei pysty sitä siirtämään, mutta samalla pitäis myös pystyä sirtämään sitä.
ei siinä mitään ongelmaa ole koska
pieni merenneito - 12:44, 31.10.2013 » luulen et jumala tekis ihan perkeleen ison kiven ja olis sen jälkeen et fuck nyt mokasin ja sit se vaa taikois sen veks tai en tiiä.
kid_scientifik - 17:04, 1.9.2013 ei tässä(kään) ole mitään ihmeellistä.

en ollut keskareissa, mut olen lukenut et suuri teologinen ongelma keskiajalla oli myös, et mitä tapahtuu ylösnousemuksessa kannibalismin uhreille, kun joku on syönyt osaksi omaa ruumistaan heidät.