Kellot kiinnostelee

Näitä omia modeja mullakin.

1 Like

Eiks se olisi ilman noita kiinankuoria vielä 50 euroa halvempi?

1 Like

Vertasin aitoon metalliseen g-shockkiin, ne maksaa jotain 500€+. Lisäksi kellotaulu on niissä turhan pyöreä, tykkään tällaisesta vähän kantikkaammasta alkuperäisestä muodosta.

500€ kelloa ei oikein raatsi edes pitää kädessä, tällanen 150€ kello taas ei ole niin suuri menetys, jos se tuhoutuu.

Kiitos videoista, nämä selvensivät toimintaa. En tiedä miksei osuneet omiin hakuparametreihin aikaisemmin.

oon aina luullu et tää on soittokello topic

edit: itellä casion g-shock GBD-200

Se on tää pirikello-topsu

1 Like

Löyty roskakatoksen kierrätyshyllystä. :slight_smile:

9 Likes

Eilen tuli samanlainen g-shock postissa. Ja jotenkin ristiriitaiset fiilikset. Ensimmäinen g-shock mulla mutta oon vähän ajatuksissa palauttamassa ostostani. Vertaistuki: pidänkö vai laitanko takaisin?

1 Like

Vahva rolex estetiikka

1 Like

Toki saat jos jätän palauttamatta.
Siis mielikuvassa mustakin ihan tosi siisti mutta roaatiossa kaksi Seikoa ja yksi Nethuns ja toi Casio vaikuttaa jotenkin tosi muoviselta. Täydentäisi ja olisi loistava rymykello ja lenkeille fiksu. Mutta mutta

1 Like

Kannattaa pitää, itellä helposti käytetyin kello. Jostain syystä löytyy kädestä useammin ku oikeat kellot. Muoviahan se on, mutta eipä tarvi varoa.

2 Likes

Nyt kun tää lanka tässä oli käsillä, niin piti kaivaa kuva viime kesältä, nimittäin kellojen lisäksi kiinnostaa entiset ryvettyneet dopingtallit ja niiden kitit ebaysta

5 Likes

Osta siihen metallikuoret.

Tämä on GW-M5610 metallikuorilla. Tekee omasta mielestäni kellosta huimasti mieluisamman. Itselläni tämä on rymy/yleiskellona, jota ei tarvitse säästellä tai suojella.

Modihommat on varmaan ihan hauska juttu mutta jos mä haluaisin metallikuorisen laittaisin sellaisen suoraan.

Siis hyvältähän tuo sinällään näyttää, ei siinä. Mutta pointti tässä on just tuo -83 klassinen look. Mutta mä en tiedä, vaikka myös itse samaa vuosikertaa, oonko mä klassinen -83 look.

1 Like

Muoviset casiot on vaan muovisia, ei siitä oikein asia muuksi muutu. Itselläkin on varmaan 4 muovista casiota yhteensä, mutta ei ne jotenkin napostele.

Aina on hyvä olla vähintään yksi G-Shock. Jos sellaista ei omista, niin ajoittain sitä kuitenkin miettis että minkälaista elämä olisi G-Shockin kanssa.

Kyllä squareshock on best. Puvun kanssa sitä ei kyllä ilkeä pitää, siihen käyttöön tarttis ehkä jonkun siistimmän kellon, mutta eipä taida viittiä niiden muutaman päivän takia, kun pukua vuodessa pitää.

Meikän DW-5600 temppuilee aika ajoin silleen, että näyttö menee ihan tyhjäksi ja vartin päästä taas numerot näkyy ja kello on edelleen ajassa. Aattelin, että patteri on menossa tyhjäksi, mutta tätä on ollu jo vuoden verran niin luulis että toi kello ois simahtanu jo totaalisesti jos patteri ois vetäny viimesiään jo vuosi takaperin tet.

Rippijuhlissa Orient Mako. Muuten aina g-shock ranteessa.

Leijonallahan näyttäis olevan tosi pätevän näkösiä subiklooneja, liekö tuo koneisto mistään kotosin? Kerran mulla oli semmonen Seiko 5 ”subi” mut se meni pannuttaessa rikki, tommonenhan ois ihan hieno.

E: No onhan tossa ihan fiksu koneisto, ei sen ihmeempi kuin Seikossakaan mutta ei huonompikaan. Oispa tommonen teräksinen vihreellä taululla.

Eikö Seikon 5 vastaavat ole ihan samassa hintaluokassa Leijonan kanssa.

Minua kiinnostaa

mutta rannekeasia pitäisi ensin keksiä kuntoon. Oikeanvärinen natoranneke olisi kiva. Ja tietysti pitäisi löytää liike, jossa pääsee hiplaamaan.