"KBPS SM-MESTARI" ällärit 21.9.

Tappi on hyvä. Tällä kertaa olen ajoissa, että ehtii rauhassa syömään.

Tappiin ei kerkee tällä kertaa, mutta joskus toiste ehdottomasti.

Mistä ja monelta tappijuna lähtee?

joo tappi joo

Tapissa.

Onks vanne ja artpow jo paikalla voisin tulla pyörähtää?

varolevy - 15:26, 21.9.2013 » Onks vanne ja artpow jo paikalla voisin tulla pyörähtää?
Tapissa tavarat ja rahat.

Missä maali?!

E: maalimiähet oli myöhässä. Hain viä yhen rastin uudestaan :confused:

tais olla virhe ajaa se teerentien alamäki. onkiniemenkadulle jäin. pannaan tää nyt ekojen manse-älläreitten piikkiin

Maaliin selviytyi ensimmäisenä LEEVI-MESTARI:

DSC_4288

Lopputulokset:

DSC_4284

Kiitokset osallistujille!

Hirveetä kyytiä. HUH! Kovat kapat oli. Panikoin ja seilasin urpona siksakkia ympäri kaupunkia. Ei mitää. Kivaa oli.

Sohoon nyt -----> minä menen mixheihin!

^ :))) (y)

Kiitos, hyvät oli ajelut
Ja hyvät oli jälkilöylyt
Reitti, jolla ei voitettu http://www.endomondo.com/workouts/248787759/3315815

https://dl.dropboxusercontent.com/u/3198075/Yksivaihde/2013-09-21%2018.54.21.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3198075/Yksivaihde/2013-09-21%2018.08.18.jpg


KUJAKOLLIT

joooo hyvät kisat! aina kiva ajaa kun joku jaksaa järkätä… ja reitti oli just hyvä, paljon ajoa, paljon nousua(ainakin mun reitillä), vähän pyörän kantamista pispalan harjulle. tampereen trackstand taso oli aika heikko, hehe…

ja siitä ne riimit

Hyvät kisat! Jatkot lähti vähän lapasesta ja kotimatka oli tuskasta hoipertelua. Onnistuin vetämään mutkankin pitkäksi - ylämäessä. Ja lätsäkin tuli saunotettua!

Ai vähän…

Hyvät tyypit, hyvät ajot, saunat ja bileet. Kiitos koko porukalle.

Leevin ajojärjestys kiinnostaa. Omaani en kehtaa tänne laittaa. Oli tosiaan aikamoista arpomista. Ja pahimpana mokana se ettei oikein ollu mitään plääniä, tai se muuttui lennossa liian monta kertaa. Eihän se Lielahti vai mikälie niin kaukana sit ollukaan. Vieraaksi muuttuneessa kaupungissa on vaikea arvioida tommosia juttuja, ni ei sit uskaltanu lähtee kokeilemaan.

Idea oli hyvä. Vajaa tunti aikaa runnoo sinne ja takaisin. Ja piti yrittää ottaa mahdollisimman paljon rasteja siinä matkalla, ettei tartte lähtee uudestaan pispalan mäkiin. Tai siis niin se olis pitäny tehdä. Mulla meni alkutyössä mäpsin kanssa niin paljon aikaa et ei vaan pystyny. Otin keskustan länsipuolen eka, sit ne kaks itärastia ja melkein teerentien. Melkein. Fak.

Oli kyl hyvät. Bisse ja jallut kujakollissa. Ai että! Pääsin ajamaan koulun ohi pispankatua alas. Pysähdyin ottaa yhen foton ja sit annoin sormea niille portaille jotka vie vallikadun yläpäähän. Siellä alhaalla on semmonen punanen talo, jossa mä ja mun elämäni nainen asuttiin kaks vuotta. Kunnes se kakara yhtäkkiä sanoki et moido.
Ni oli sit taas vähä tunteet pinnassa. Koko illan. Kun ei oo siis tosiaan tullu käytyä Tampereella sen paskan jälkeen.

Kollista ku lähdin eteenpäin, ni tuntu et kylläpäs pyörä liikkuu. Jallu on mun moottori! Ei tavinnu enää stressata sijoituksista. Olin vaan et pidetääs pave vähä hauskaa. Särkänniemen kohdalla tajusin et loppurunttaus vedetään tietty keskustan läpi. Näytöstyyliin. Plevnalla oli täydellinen meininki päällä: loppureitti suht selvänä päässä, jaloissa vielä hippu ruutia ja kohta tää love and hate shitti loppuu ja pääsee kaljalle ja saunaan.

Hitto sentään!

Tänään kävin vielä lähtiessä Sohossa vetäsee burgerin ja mitäpä muuta kuin London priden :wink: Hiton hyvää se oli, mut emmätiiä… joku kummallinen sivumaku siinä oli. Siis et ei ollu ihan niinku ennen. Asiat muuttuu ja aika tekee tehtävänsä.
Mikä ikinä se sit onkin.

https://lh4.googleusercontent.com/-pVKnidFjS9c/Uj8qJLDH2VI/AAAAAAAAARc/7CqnRvtuCSY/w791-h593-no/20130921_182456.jpg

Owwwwww. Paven pitäs vaan ajaa, ja dokumentoida tuohon^ tyyliin aina kaikesta _b

Paven tapahtumaraportit on kyllä viime aikoina olleet parasta yksivaihteessa. Elämän makuista, rujoa mutta kaunista. Melkein kuin Kerouacia lukisi.
Ajoittain jopa Bukowskia… postitoimisto, rakkaus on koira helvetistä ja pystyssä kaiken aikaa.
Arvostan :slight_smile:

^+1