Kayapolle uusi elämä?

10/5 kovakovakova.

asb - 12:08, 7.4.2015 » Mitä helvettiä täällä tapahtuu?!?!
Munarkki - 12:09, 7.4.2015 » 10/5 kovakovakova.
Huhhuh.

huhu. hopee on nopee. Meno on cova!

Mclaren vibat! Kova!

Ohhoh. Tätä en odottanut kun katoin ekaa kuvaa.

Saisko tähän alkuperäiset, valkoiset Tunturin dekaalit?

Norcooja69 - 20:47, 27.9.2014 » kyseinen mankeli on ollut minulla uudesta saakka..
Arvostan tälläistä omistautumista. Yhden rungon mies.

Kyllä mielessä kävi että olisi voinut Tunana tarrat tuohon sovittaa, pitää käydä mainostoimistossa vähän haistelemassa.

Vannoutuneena tuntsafanina tykkäilen ihan saakelisti.

Kerro vielä millainen tuli ajaa. Oletan että edestä nopea mutta kokonaisuutena vakaa.

Erittäin hienoa työtä. Tämän voisi tarrat kruunata.

Ajettavuus yllätti totaalisesti positiivisuudella, eteneminen on käsittämättömän kevyttä, mielestäni ei ainakaan liian nopea oo toi ohjaus. Rakastuin heti :wink:

Buildissa kauneusvirheitä noin niinku osien suhteen mut runkomodaukselle peukkua pystyyn

Hieno on mutta miksi levarikorvakko ilman levaria ja 120mm perälle?

sitä kutsutaan optioksi “levarikorvake” .Suurin osa noista edellämainituista paheeista johtuu lähinnä tekijän tietämättömyydestä, eli eka projekti ikinä joten tästä on hyvä jatkaa, eikö?

vanttera - 14:38, 7.4.2015 » Buildissa kauneusvirheitä noin niinku osien suhteen mut runkomodaukselle peukkua pystyyn
+1

ja 120mm leveetä levarinapaa voi olla vaikea löytää ja vähän riippuen rungosta levyn mahtuminenkin voi kai olla haastavaa (korjatkaa jos oon väärässä)

Ei siinä 120mm ole muuta pahaa kuin että oletko nähnyt 120mm levarinapoja?

En minäkään :slight_smile: Mutta onneksi teräs taipuu.

Onhan noita 120mm Iso-napoja, esim. Fixie Inc Shuri.

Mulla on ainakin kaks Fixie inkin shuria. Ja rollerissa ollut levari 120mm perässä 160mm levyllä.
Taitaa noita napoja saada myös mackiltä ja muilta.
Ei muuta.

^
Great minds stink alike.

Ääh niimpä tietenkin. Jatkakaa

Nyt on aika meno päällä.

asia kunnossa 5/5