Kawasaki Green Steamroller 59

tää on rolleri, mutta ei siinä mitään väärää ole :wink:

hieno väri.

Tää on just hyvä. Pieni cross-checkmäisyys ohjaamossa ja ns. osien darrakeräily ton vihreen värin ympärille korostaa sekä väriä että rollerin beat the shit out of me -luonnetta.

FF - 1:41, 26.8.2013 » kaikki palat on sitä mitä laatikoista löytyi
Aika hyvin varustetut laatikot sulla ;)

Tasapainoselt näyttää tämä minustakin, ja väreillä ei nyt niin oo väliä kun ne kuitenkin pian peittyy kuraan ja sohjoon :slight_smile:

kyttyra - 9:11, 26.8.2013 »
FF - 1:41, 26.8.2013 » kaikki palat on sitä mitä laatikoista löytyi
Aika hyvin varustetut laatikot sulla ;)
Samaa mietin :) Väri on jees, ei muuta kun kuraa kylkeen!

Joo ei sinne laatikkoon sitte mitään muuta enää jäänytkään. Nuita paloja olin miettinyt mielecciin ynnä muuhun, mut nyt ne ovat löytäneet paikkansa tässä buildissa ainakin toistaiseksi.

Moar foto @ flicker

http://farm4.staticflickr.com/3770/9688246826_0726ebdea8_c.jpg

seksivau

http://farm6.staticflickr.com/5543/10802087864_53b4b98e9d_c.jpg

thomsonoitu ohjaamo sekä päivitetty kiekko-osasto jaskan pykäämillä shuri-pulttikiekoilla.
mustat seiskavitoset kirkkaisiin.
takarieska 19T à la Konga, etunen mattaviimesteistelty SG75, edelleen 49T.
Toupe Ti —> SLR Ti ja bakkarat kiittää.

le king laatikosta keulille jahka kerkiää.

kuvien ottamisen jälkeen huomasin että penkki oli valunut ihan taakse, sijoitettu uudelleen paikalleen keskelle kiskoja.
pyydän jo etukäteen anteeksi speissereitä mutta ku tolla pitäis ajaa talvellakin…

katso kuvat

Mun silmää ainakin miellyttää!

Suginot paistaa hieman silmään tosta kokonaisuudesta mutta vähän kuraa ni eiköhän sekin sitten oo siinä.

Satula ei kyllä mun kohalla uppoa millään mutta makuasia enkä muutenkaan pidä noista ohuenohuista.

4/5

No onhan tää nyt kova! Kuumottais hankkia ens kesäksi jotain tämän väristä kulkinetta!

En uskonut että stiimrollerista saa nättiä mitenkään. Olin väärässä.

Tää kolahtaa rollerimieheen 100%. Ja spacerit kuuluu asiaan!

Rollerit on aina kauniita, tämäkin. Taidan olla rollerimies. Siksi mulla onki speksauksessa musta 56 rolleri. Mustaamustaa.

kiitos kullat

rolleri on tosiaan epäilyttävän puhdas mut johtuu pelkästään siitä, että on toimittanut kauniin kelin pyörän virkaa toistaiseksi. huomenna varmaankin rullailen biltsuun lokarikaupoille ja sen jälkeen syksy talvi saa tulla.

kännärillä on ajettu kurakeleillä…

hyvä ku vaihoit kammet, vähä syletti ne mustat. kyl tää hyvä on, mut ollu vähän ??? ilman lokasuojia ja noilla kumeilla

no mitä ite tykkäät? vaik taisit kyllä vastata jo;

FF - 22:47, 11.11.2013 » kännärillä on ajettu kurakeleillä..
Arvostus!

Siisti rolleri, väri paras!
Sun fotot mukavia katsella, kuten aina.

Tää on hyvä! Saa nähdä miten muuttuu, kun loksut+raskaampi kumikalusto alle. Väri on kyl bueno ja tekee paljon tohon.

Mä en ymmärrä mikä tuossa ohjaamossa hämää mua. Ehkä jarrukahvojen puute? Tai se, että näyttää “pieneltä” suhteessa muuhun pyörään?

Mutta: kova on edelleen ja kuvat kovat myös. Mä luulen, että raskaampi meno vain parantaa tämän ulkonäköä entisestään.

nutip - 9:01, 12.11.2013 » hyvä ku vaihoit kammet, vähä syletti ne mustat. kyl tää hyvä on, mut ollu vähän ??? ilman lokasuojia ja noilla kumeilla

no mitä ite tykkäät? vaik taisit kyllä vastata jo;

joo, tykkään. runttaaminen ei ota polviin sekä ohjaamo on tarpeeksi alhaalla. lokarit käyn poistamassa tänään, sellaiset joihin mahtuu 35mm nappula alle.
DanielBraun - 9:05, 12.11.2013 »
FF - 22:47, 11.11.2013 » kännärillä on ajettu kurakeleillä..
Arvostus! Siisti rolleri, väri paras! Sun fotot mukavia katsella, kuten aina.
tattis. järkiratkaisu sillä kännäri ei ole kurasta moksiskaan.

toi on 59 et ehkä se saa ohjaamon näyttämään pieneltä, ehkä se on kahvojen puute. kahvat tulee talven aikana speksattua jostain ja keväällä kiinni. loksut ja kura tuo sitte varmaan oman osansa toho, kuten nappulatkin. parempi tuikku ois hommattava tai ainaki vaihdettava patterit tohon.
leveä eastonin EC70(vähän kapeampi kuin KM:ssa) tulossa talveksi. sit on ainaki leveä ohjaamo.

väri ei kyllä kaduta ainakaan vielä.

Noi pienen reachin droppistongat on kahvattomina siitä paskoja, että niistä puuttuu se bullikseen vivahtava mutkaote, joka esimerkiksi Noodlesta tekee niin täydellisen yleisajodropin.

Jos vähän reachia niin pitää olla kahvat.

Kiva väri kyllä. Mutta kuten Karen munkin on vaikea ymmärtää (katuratamuodin mukaisen?) kompaktidroppitangon pointtia ilman kahvoja, etenkin kun se näyttää sellaisena ja nousevan stemmin kanssa törkeän rumalta. Ja tätä pyörää nyt on kuitenkin varmaan speksattu myös sitä silmällä pitäen miltä se näytttää.

samaa mieltä kaikkien kanssa väristä ja edellisten kanssa hytistä.

muistuikin muuten mieleeni, että esim. profeetan edellisestä ama-langasta on kulunut jo aivan liian kauan. näytä meille esimerkilläsi kuinka ns. hommat hoidetaan. ok?