Kävely

Mitä mieltä? ite kävelen joskus kun en jaksa ajaa pyörällä tai julkisilla, mut toi pikakävely vai mitä se on? vähän turha laji. Vaikka onhan se ihan kiva et ihmiset harrastaa ja tekee muuta ku istuu sisällä. Eli kaiken kaikkiaan ei pahaa sanottavaa.

Jos joku ei oo kuullut tästä jutusta niin tässä on ohjeet, valitettavasti englanniksi.

Ite kävelen ainoostaan silloin kun oon jättänyt fillarini johonkin. Ankee ja kovin hidas (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) tapa liikkua.

Joo, mulle tuli tänä vuonna aikamoinen pyöräilydepresseio ja pyöräily jäi vähemmälle ja sit olin limbossa kävelyn(koska kävely on perseestä) ja pyöräilyn välissä. Riisti hermoja mut nyt osaan elää sen kanssa että voin käydä vessassa ilman pyörää. Osaan myös kävelyn kautta löytää uusia iloja pyöräilystä.

heh-heh

oon viimeaikoina keskittyny tohon yhellä jalalla pomppimiseen…

kävelyspeksaajille:

Ihan pimee topic :smiley:

Meiksäki speksas uuden kengät, en pyöräilyyn mutta kävelyyn. Tämmöset:

Kesällä hommasin kans salomonit tonne matkailuun, eli vaelluskengät nekin. Vähän kevyemmät ja kaliimmat mut hyvät neki on jalassa, oliskohan ne ollu tämmöset:
http://www.akaslompolosportshop.fi/static/media/images/88/original/8884e4a14fab11b91fcfb10aafc61ea1.png

Kun olin reissussa en pyöräillyt yhtään mutta käveltyä tuli. Kiivettiin yhdelle “vuorelle” myös tuolal puolan ja tsekin rajalla. Noi kengöt oli hyvät siellä kävelyyn.

Sun täytyy kävellä kävely.

Hyvät muuten noi kevlar nauhat noisa kesäkengissä, en usko et tulee koskaan katkeemaan tai rispaantumaan + helppo kiristää. Vähän tommottii sports lacejen tyyppinen ratkaisu. Tässä näkyy vähän sen idea:

oon muute kokemuksesta huomannut, että tähän aikaan vuodesta kantsi kävellä vain selvinpäin. enemmä pannuja ku pyörällä.

Mites noi talvikengät tota? Ootteko speksannu icubugsei?

Joo, ite yleensä käytän julkisia kännissä ellen aja pyörää. Kävely ei oikeen suju sillon. Muutenki makaaminen on mukavampaa, mut ei nyt puhuta siitä sille voi sit avata oman aiheensa.

myanmarin mandalayssä kävelin eräänä päivänä 8h. eksyinkin johonkin kaupungin reuna-alueelle.

tälleen talviaikana kävely on aika perseestä. mites muuten noi kävelykengät? käyttääks jengi paljon niitä?

Ite speksasin noi vähän jytymmät midivaelluskengät. Kattelin noita ihan talvikenkiä mut ne vaikutti vähän liian valtavilta ja massiivisilta. Goreteks ja vähän paksumpi pohja riittää mulle.

Mulla on kesää varten kolme-viisi paria kävelykenkiä. Kivak u vaihtelee ni ei kulu niin nopeesti eikä ala haisemaan. Suosittelen.

.

.

Kun kävellessä haluais lisätä nopeutta, niin tietästkö joku et pitäskö ennemmin pyrkiä pidentämään askelta vai nostamaan kadenssia?

E: ja puhe on siis tosiaan nopeesti kävelemisestä, EI juoksemisesta.