Katuratapyörät: arvostus, speksaus ja puinti

aistikkaasti logotettu

^^ kaunis dogi! :slight_smile:

Tää kun oli myös speksauslanka niin olikos toi All Cityn Thunderdome nyt yei or nei? Jotenkin alkanut tuntua että Pre Cursa johon Mashista irrotetut kilkkeet tuli ripustettua ei vaan sytytä ja tollanen nyt on alkanut kiinnostaa oikeasti. Vai onko parempi vaan ladata fyrkat vaikka Kageroon, Mashiin, Vigorelliin, Kissenaan tms.? Thunderdomeja nyt ei niin kovin paljoa taida liikenteessä ylipäätään olla, ainakaan suomessa?

Thunderdome on ihan hyvä valinta, kannattaa heittää broidin swift myös mietintä myssyyn.

Pre cursa ei itsekkään sytyttänyt.

Lataisin fyrkat itse noista vaihtiksista vigorellii.Ohjaamoratkaususta riippuen

thunderdomessa ei taida olla dentattuu chainstaytä? en ostais ku kuitenkin joku omniumin paske jyrsii siihen sit naarmut ja harmittaa ku maalipinta ei kestäny kuukauttakaan

mohnomishe - 16:53, 1.3.2015 » thunderdomessa ei taida olla dentattuu chainstaytä? en ostais ku kuitenkin joku omniumin paske jyrsii siihen sit naarmut ja harmittaa ku maalipinta ei kestäny kuukauttakaan
Eli onko tää tieto, ja mikä siis varsinaisesti muodostuu ongelmaksi? Rajoittaa eturattaan kokoa vai osuuko kampi helposti vai mikä?

Viggo ei varmasti ois huono ja Mashistakin tykkäsin (vähän harmittaa että tuli runko myytyä). Vigorelleja vaan tuntuu olevan kokolailla runsaasti, vaikka eipä niitä nyt päivittäin vastaan ajele.

Swift ei varmasti ois huono sekään, vaikka olin kyllä aatellut että alurungolla mentäis.

Meinasi siis, että paksumman spiderin kammet kuten omnium ei välttämättä mahdu pyörimään spiderin puolesta.

^^Vigolle plussa, pinkkiharmaana voisin sellaisen itsekkin erittäin mielelläni omistaa.

thunderdomessa pyörii kyllä omniumit. hienosti viimeistelty runko muutenkin äkäsellä geolla.

josbanse - 17:14, 1.3.2015 » Meinasi siis, että paksumman spiderin kammet kuten omnium ei välttämättä mahdu pyörimään spiderin puolesta.
Ok, no jos nyt kuitenkin pelaa lähtokohtaisesti vaikka 75:n, Record Pistan, D-A:n kanssa niin ei välttämättä kynnyskysymys.

E:^ok, hyvä homma siis.

Itelläkin kuumottelut Thunderdome viime aikoina. Uskoisi tosiaan Omniumien pelittävän, kun All-cityn omat kammet (joita monissa interwebin Thunderdomeissa on kiinni) on myös 144 BCD.

^^^ Just olin samaa ilmaisemassa.

http://www.pedalroom.com/p/2013-all-city-thunderdome-6612_2.jpg

E: lisää hattui

Lontoon foorumeilla oli on yks runkosetti kingillä myynnissä. Pieni koko tais olla, ranskasta ja postit sisälty hintaan. Jos Thunderdome kiinnosti.

Edellämainituista valkkaisin myös vigorellin mutta harmittaa ettei siinä ole perinteistä olaakeria ulkoisilla kupeilla. Rajoittaa gaffelin vaihtamista :confused:

Näyttäis olevan 52, eli ainakin mulle pieni. Muuten olisi ollut oikein oiva. Mietin lähinnä 55 ja 58 välillä, todennäköisesti päätyen 58:iin jos ko. runkosetti tulee hommattua.

omnium-hämmennys seis. hyvät kammet ja mahtuvat lähtökohtaisesti kaikkiin moderneihin ratarunkoihin. voidaan hienosäätää speisereillä ja keskiövaihtoehtojakin on useampia.

thunderdome vaikuttaa oikeinkin jeppikseltä. vaatii kyllä kokokuituisen keulan.

oho väärä topiG nopee ot

onks mitään keskiölaakerii omnomeille joka kestää kauemmin kuin esim. un55 tai un72 nelarit?

oon oppinu tykkää jopa ulkonäöstä

omnomit tulee kovaa takas
laittakaa kiinni

lbs_tarjonta_analyysin jälkeen sanoisin, että all-city on lähinnä specializedin jo pahasti kuivahtaneilla jälkiliukkailla tuulipukusegmentin suhteen. pökäleenmuhvituskin alkaa olemaan viimeistään tässä vaiheessa joko erittäin noloa tai sit todella edellä uutta aikaansa.

varsin kompakti: