Karvojen merkitys polkupyöräilyssä?

tytöt ainaki näyttää pyöräkuvissa paremmilta ku ne o sheivannu. Pojatki ehkä?

FF - 18:56, 28.5.2014 » löytyy kaks eri gilletteä, ylä- ja alapäälle omansa. vaahdolla toki. [s]mimmi tarjos venusta lainaan mut [/s]tosimies ei sääriään millään naisten höylällä ajele.
aamen

Mimmit haasto joskus testaan vahaa huutamatta kun päivittelin niiden kiljumista. Melkein huusin, kirpas aika mukavasti ja kutisi myöhemmin.

Ajan, mut en aja.

Ketju kaipaa kuvia.

Kotkan muotipyöräkeisari ties kertoo, että irokeesi säären keskellä on aerodynaamisesti paras ratkaisu.

Pidän puutarhani kunnossa,sitä alemmas en oo menny. Jos ajaa vaan toisen säären, niin päätyykö pyörälenkillä sit väkisin ojaan tai vastaantulijoiden kaistalle, ku toinen puoli menee nopeempaa?

Todella pitkä parta toimii myös kaulahuivina talvella joten se on aika win win situation. Annan kasvaa.

Jos ajaa sääret, niin pitääkö ajaa reidet? Missä menee raja? Lahkeessa, polvissa vai jossain muualla?

Jos ajaa sääret, niin pitääkö ajaa reidet? Missä menee raja? Lahkeessa, polvissa vai jossain muualla?

Suuri homofoobikko G.Obree sano jossain '90-luvun haastattelussa että kaverit aina yrittää houkutella häntä ajamaan säärikarvat, perustellen mm. kolarin vaaroilla. Siihen se totesi ettei ole koskaan kolaroinut TT:ssä.

Suuri psykoterapian uhrina homoutensa tunnustanut G.Obree näyttää nykyään esiintyvän jalat ajeltuna Roosa Punanin trikoissa.

Mulla oli tapana joskus ysärin lopulla ja milliniumin aikoihin aina poistaa kaikki ihokarvat kauluksen alapuolelta, ihan vaan niinku sensaation vuoksi. Missään nimessä ei tulis mieleenikään ruveta jonkun pyöräilyjutun takia sääriä ajeleen. En halua leimautua niihin tyyppeihin jotka aina morjestelee huhti/toukokuun vaihteessa ja lopettelee moikkailun heti kun pitkät sukkikset vaihtuu sortseihin. “Ai ei toi ookaan meikäläisiä, törkeen karvaset jalat, ai se ajaa teräksisellä alle 22-vaihteisella polkupyörällä, jaa se ei ookaan tullut autolla tänne ajaakseen pyörällä, ei kai se ole työmatkalla?”

Ajoin joskus vuosia sit ryijyn kesäks. Ihan dorkaa hommaa, sit se vaan kutisee ja pistelee ku kasvaa takas. Voisin olettaa kinttujen tekevän samoin?

Lisäksi, karvojen ajaminen omalla kohdalla ja tällä ajokondiksella on vähän sama, ku laittaisin duuniin (ajan autoa) tulen kestävän haalarin ja ajokengät jalkaan. Ei se mua yhtään nopeemmaks tekis, mut näyttäisin tosi dorkalta. :smiley:

Lue kerran “Kasvojen merkitys polkupyöräilyssä” ja nyt teen sen aina.
En höylää.

vantteran tallille vaan ukot riviin

Toi on ihan normaalia turkkilaisesaa parturissa. Vasen käsi on ottanu joskus liikaa liaskaa.

no-mans-landille joskus kasvoi karvaa, sheivauksen jälkeen ei ole edes yrittänyt, “aja millä ajat mutta unicanitorilla loput!”

netspider - 20:39, 28.5.2014 » Ketju kaipaa kuvia.
http://api.ning.com/files/stJG9Esgetf83u2MI-K*dQfUJ46wBUJFJaWZycRgJDmubut1rbST-AQ0gyiHj*8tjjGKTkCg6qWiya9s2RdPn*GtHwmjCyiR/tanline.cuknown.JPG

#33

Ainakin niille jotka jaksavat viitata vitoseen milloin missäkin yhteydessä…

Aihe ahdistaa mua, en jaksais näitä sheivailubisneksiä mut sosiaalinen kuumotus on niin kova näissä piireissä, että pakko alistua sen paineen alla koska general public. Jos olisi enemmän (vapaamielisiä) kavereita, joiden kanssa pyöriä porukassa kylillä, niin silloin varmaan antaisin yleisönkin ihastella karvankasvuani, mut yksinään ei jaksa ottaa vastaan ihmettelyä (tai ehkä mä vain kuvittelen et sellaista joutuis kohtaamaan…)!

Voi sua :cry:

Onhan sileä sääri melkoinen steitment miehellä, tosin helpottaa karvaton jalka asfaltti-ihottuman hoitoa.

Kysymys kuuluukin meinaatteko kaatuilla ja jatkokysymys, pitäiskö opetella ajamaan?

Itse olen pöljäillyt naamakarvoilla ja säärikarvoilla, kerran oli adduraidat ja kerran jätin nilkkoja lämmittämään parin sentin levyisen “hikinauhan”.

Sittemmin olen antanut olla.

Kerran tai kaksi sinkkuaikana kun sääri on ollut silkoinen, olen herännyt aamulla ja tuuminut kenen pehmeä (vieras) jalka on sängyssäni, kunnes tajuan että omahan se oli.

Ja myönnät silkoiset sääret ovat kyllä kuin ajeltu nuppi, melko ihanan tuntuinen.

Käytin trimmeriä ja höylällä loput, kerran vedin miehekkäästi safety razorilla ja gilletellä loput. En onnistunut viiltelemään itseäni.