Karvojen merkitys polkupyöräilyssä?

Toiset ajaa, toiset ei. Cannondale USA.

Entäpä juuri sinä?

Naamakarvoitustopsu sitten erikseen…

sheivaaminen, sääret, aero, rusketusrajat, jalkojen ajeleminen, gillette, tosimies

viikset kasvaa ja parta ja tukka

Nykyisin hävettää maantielenkillä jos on karvaset jalat. Toisaalta hävettää kaikkialla muualla jos on sileät jalat.

Ootte muute ihan mahottomalla tuulelle tänään, pojat!

Perjantaimeininki.

Mummielestä joo fiksi kulkee sitä lujempaa mitä isommat viikset on.

Karvat toimii navigaattorin tavoin, löytää perille paremmin.

höps pöps, naamakarvatopsu on erikseen

täällä puhutaan jalkojen sheivaamisesta

löysät shortsit ja karvaiset sääret. koska performance on vähän epämiellyttävä ajatus.

hyvä topikki koska liittyy pyöräilyyn. itse olen monesti kelannut sheivaa noi jalat varsinkin noilla fillarireissuilla, mutta en jotenkin kehtaa. de-masculation? go-faster? prolly-yes.

kummin teettekään tai itsellenne sössötättekään syyksi, se on lopulta sosiaalinen.

edit. huh. kanavoin hetken aikaa skidiä.

ajaisin jos ajaisin

Kokemuksesta sanon että kovempaa kulkee sileillä.

päätin aloittaa topikin koska itse ajan ja mietin löytyykö muitakin.

eipä tuo kovinkaan suurta rohkeutta vaadi ja toisaalta en näe huonoja puolia asiassa. mimmi tykkää, rasvojen levittely iisiä, jalkojen hierominen jne… karvaa voi kasvattaa jalkoihin taas vaikka syksyllä.

ovathan captain caveman-jalat toki miehekkäämmät mutten järin über-maskuliininen yksilö ole muutenkaan…

Karvat pois, diggaan sileistä sääristäni. Muutenkin oon lähes karvaton olento, ni ei ees näytä hassulta.

En oo vielä koskaan kuullut yhtään oikeaa syytä jalkojen sheivailuun niin oon jättäny väliin.

Millä porukka ajelee jalkoja? Täällä mennään perus partahöylällä + vaahdolla.

Miehekästä puuhaa mutta olkoon, eipä noi karvat käy bibsien kanssa yksiin

löytyy kaks eri gilletteä, ylä- ja alapäälle omansa. vaahdolla toki.

mimmi tarjos venusta lainaan mut tosimies ei sääriään millään naisten höylällä ajele.

Koska hiukset ei enää kasva ku sivuilla, on pakko kasvattaa karvoja muualla.

Luonnollinen karvoitus niin harvaa ja surkeaa että lyhentyköön kaikki. Trimmeri 3 mm asentoon niin pääsee näpsästi alkuun.

http://www.menandgrooming.com/wp-content/uploads/Philips-Norelco-T510-Beard-Trimmer.jpg

Tinpe - 18:37, 28.5.2014 » En oo vielä koskaan kuullut yhtään oikeaa syytä jalkojen sheivailuun niin oon jättäny väliin.
On mukavampaa ajella ne karvat himassa, kuin sairaalassa kun jalka on jo paskana ja odottaa tikkaamista. Tai jos vaikka lääkäri päättää olla sheivaamatta ja ompelee karvat haavan sisään.