Käppäpyörät 2019 (Vantaa)

Ei oo muuten grilliäkään vielä, tarvii varmaan askarrella semmonen.

zykkeli - 20:24, 21.3.2019 » Ihanaa. Pakko tulla yleisöksi

Mä voin sponssaa grillin ja kaasua.

Jos jollakulla on mahdollisuus saada käsiinsä rosterinen olutkegi tai pieni rosteritynnyri niin otamme sellaisen mielellään vastaan grillivaunun rakentamiseen.

normaali - 10:16, 22.3.2019 » Jos jollakulla on mahdollisuus saada käsiinsä rosterinen olutkegi tai pieni rosteritynnyri niin otamme sellaisen mielellään vastaan grillivaunun rakentamiseen.
saattaisi olla. palaan asiaan.

broo1

^ Jos ei ole huomenna valmis, niin olen pettynyt :wink:

Saisko tapahtumapäivämäärän topicin otsikkoon?

Odie - 21:56, 21.3.2019 »
ShoulderValley - 21:10, 21.3.2019 » Pakko tulla. Tuonko kasaan käytettyjä osia liikkeeltä?
Laita syrjään, tullaan tonkimaan ennen kisoja...
Tämä otettu huomioon!

Patis, ei pysty ny. Ei ole hitsuuvehkeet saatavilla.

IMG-20190329-WA0013

Joo suunnitelmat muuttuu ja sattumat tarjoavat uusia mahiksia

Noniin, laittakaas ehdotuksia niin kuulen mielelläni keksiikö joku jotain villimpää kuin mitä on suunnitelmissa.

Kuulin et minivelot olis muodissa. Niihin menee myös vähemmän putkea.

Noi kilpailun osa-alueet ei oikeen sovi minivelolle, jos nyt pitkäperällekään.

Mä oon kuullu jotain juttua

petyn jos ei näy polkuautoa tai edes vetävää teliä

Käytiin kontilla ja tehtiin mainosvideo

zykkeli - 11:57, 22.3.2019 »
normaali - 10:16, 22.3.2019 » olutkegi
saattaisi olla. palaan asiaan.
Löytyikö tää? Mulla on unohtunut yksi 5 l pilssikegi juomatta. Ei oo mennyt kovin pahasti vanhaksi[s], niin saattaa olla että on tapahtumaan menessä tyhjentynyt. Ja voin tuoda vaikka ei ois tyhjentynytkään[/s].

E. tälle taitaakin olla tarve aiemmin. Eli joutuu näkemään vaivaa, jos haluaa hyödyntää tätä tyhjänä.

laitan tänne enkä tonne mjuusikiin

Joo, siis rosterisäiliö mitä tähän ajattelin olikin jo sovittu annettavaksi toisaalle. Olisi siis ollut sama(nlainen) kuin se yksi mistä joidenkin pikkujoulujen grilli kasattiin.