kannattaisiko? kannattiko?

myyjä otti kaupan päätyttyä yhteyttä, että eniten tarjonneella oli käyny vahinko huudossa (väärä koko). saisin n 400 taalalla. kannattaako? olisin kiitollinen mielipiteistä.

päättynyt huuto ebaysta

Kannatan!

En tiedä rahatilanteestasi, mutta postikulut hirvittävät ainakin minua. Nätti raami kyllä.

Jos jotain ton tyyppistä etsit niin kannatan! 400 taalaa + postit on tämän hetken markkinoilla ihan kohtuullinen hinta reiska 531 ratarungosta. Foorumeilta saa tietty halvemmalla, mut eihän noita sopivan kokosia osu ihan koko ajan kuitenkaan kohdalle.

En maksais noin paljoa

kannatti

tottakai kannattaa ostaa, mut tulisiko kaupat tehtyä ebayn kautta vai epävirallisesti? Ebay nimittäin tarjoaa aika hyää kuluttajansuojaa, jos sen kautta kaupat tehdään. Mut jos semmoinen ei arveluta, niin sit vaan raamia tulemaan. BIN BIN!

kaupat tuli. 401usd (~310eur) posteineen. eli 32 h etunapa (matalalaippainen rata), kammet ja satulaputki hakusessa

lähti kyllä hyvään hintaan. Onnittelut!

Coolio! Sit vaan speksaamaan. Talvikin loppuu ihan just.

vaakaputkessa vissiin lukis myös mitä merkkiä ne kilkkeet sit kuuluis olla!

hieno runko on kyllä

Khyl! Tuo oli itsellakin seurannassa.

Taytyy tsekkaa jos stashista loytyisi sulle tuohon campan tolppa… vanha campan etunapakin saattaa olla, tosin korkealaippainen.

^erinomaista! molemmat osat kiinnostaa. laitatko kuvia k ehdit vai tulenko katsomaan? ei tässä vielä mikään kiire noiden osien kanssa kyllä ole…

Mun mielestä lähti kyllä oikeinkin kohtuulliseen hintaan: selkeästi spessumpi raami perushyvästä putkesta ja kondiksessa (tuo keskiömuhvi kannattaa toki tsekata kuosiin).

Ja huutaa tosiaan elegantimpaa palaa, kuten esim. muuan Hrrundelin taannoin omistamassa rata-RIHissä:

http://velospace.org/files/RIHresized_velospace_1.jpg

uudet rungot kannattaa aina

eihän tossa voinut hävitä! Lisää runkoa vaan!

^^ siinä on nätti RIH

kaikki muut pl. kehä ja pinnat etukiekkoon hankittu. penkki tuottaa vaivaa. olisiko wissereillä ehdotelmiä sen suhteen? flite brooks aikakausicorrektit sellet kokeiltu jo

ja “negaatiolle”: olen pyrkinyt kunnioittamaan rungon campagnolo- merkintää