Kalevan Buren LÄXIÄISÄLLÄRIT - 5.10.2013 @ TRE KALEVA

jyväskylän vahvistuksena tulen vähintäänkin kattomaan suu auki lähtöön tai jos oikein oon reipas, niin tuun messiin ajeleen. riippuu lähteekö tää päänsärky ikinä pois ja saanko jarrut kiristettyä. muussa tapauksessa vaihto fixixi kun ei jarrut enää pelaa, kiitos kaverin joka kiristi ne niin pirun piukalle, ettei neidon käsillä niitä enää availla.

JeeJee - 15:03, 4.10.2013 »
jjs - 13:53, 4.10.2013 » Saadaanko vanhaakin kaartia ajoille huomenna ?
Kaikki on mahollista.
Todellakin mahdollista!

Kyllä.

Kyllähän mäkin tuun vähän kurvaileen. Hyvä, kun joku järjestää :slight_smile:

Ennen ajoja perinteinen burgerhetki Tapissa?

E.

escobar - 17:09, 4.10.2013 » jyväskylän vahvistuksena tulen vähintäänkin kattomaan suu auki lähtöön tai jos oikein oon reipas, niin tuun messiin ajeleen. riippuu lähteekö tää päänsärky ikinä pois ja saanko jarrut kiristettyä. muussa tapauksessa vaihto fixixi kun ei jarrut enää pelaa, kiitos kaverin joka kiristi ne niin pirun piukalle, ettei neidon käsillä niitä enää availla.
Jessellä on porukan vahvimmat kädet, joten kireät jarrut eivät ole ongelma enää. Mukaan vaan!

Joo.

Mihin aikaan aattelitte?

Monelta sauna?

Oispa auto niin lähtisin parille oluelle sinne päin.

Puol neljältä Tappiin.

Puol neljä Tappiin, ysiltä sauna.

Kuka ajaa mun kaa?

DSC_4315

^ mä!

http://moments.fi/img/kuumailmapallot/Moments-kaleva-kuumailmapallo.jpg

Mäki haluisin. Mut tuli äsken ajettua enduroa sellaiset siivut että on paikat ihan loppu. Ny saunoon.

Results:

  1. Lewi - 18:35
  2. Markus - 18:49
  3. Jukka - 18:54:30
  4. Janne - 18:57
  5. Tuomas & Jupe - 19:00:30
  6. Santtu & Eero - 19:04
  7. Jens - 19:07
  8. Pekka - 19:07:30
  9. Ile - 19:23:30
  10. Juuso - 19:24
  11. Sara & Jere - 19:32:30
    12: Arto & Essi - 19:33:30

voittajan on helppo hymyillä. lipat nurmikolle ja kalijaa nyt.

ps. kiitos sille joka tuli tarjoomaan auttavaa kättä ja nostaan meitsiä maasta. classy!

^No problemos.

Hyvä skaba, hyvästi ajettavaa, Pomolle kiitokset ajoseurasta, kovat jälkipelit tulossa.