Kaikki meni - voi poistaa... M/A: Nopsa mixte rungosta purettuja osia...

Moi,

[s]Myyn/annan käytettyjä purkuosia kaikessa hiljaisuudessa hautaamastani ‘Nopsa mixte’-projektistani. Kamat menevät sorttiasemalle loppuviikosta, ellei ottajia ilmaannu.

Kuntomääritelmä: “suoraan ajosta, pientä pintaruostetta voi esiintyä, ei takuuta”

Kuvat täällä: http://cid-0be3742fd2d51627.photos.live.com/browse.aspx/osia

Osat noudettavissa Espoon Rastaalasta käteismaksua vastaan tai ensi viikolla voin tuoda Kaisaniemeen/keskustaan tai lähettää jonnekin, mutta ostajan lukuun.

1. Tavarateline, jo elämään nähnyt mutta toiminee 2€/tarjoa

2. Takakiekko, ollut 28"/622-32 renkaalla, näyttäisi olevan suora, vanteen sisäuran mitta 20mm, 5v. Shimanon rataspakka kiinni
    10€/tarjoa MYYTY!!

[s]3. Etukiekko, ollut 28"/622-32 renkaalla, näyttäisi olevan suora, vanteen sisäuran mitta 18m
10€/tarjoa MYYTY!!

1. Satulaputki, pituus 244 mm, halkaisija 22mm 2€/tarjoa

2. Takajarru Weinmann 2€/tarjoa

3. Soittokello mallia ‘Nopsa’ - hyvä, kantava ääni 2€/tarjoa

4. Pumpunpidikehela 1€/tarjoa

[s]8. Ketjusuoja 2€/tarjoa VARATTU!!

1. Lokasuojat, kromatut, siisti, kissansilmä sis. hintaan, olleet 28" tuuman pyörässä
    10€/tarjoa

2. Mixte runko mallia ‘Nopsa’, mitat keskiö/pystyputken yläpää 58 cm (ST) ja pystyputken yläpää/kaulaputki 58 cm (TT), fauber-keskiö, maalipinta ei hyvässä kunnossa, vaatii hiontaa ja maalausta, takahaarukan sisämitta akselin kohdalla 122mm ja renkaan kohdalla 60 mm, etuhaarukan sisämitta 95 mm, rungon lukko toimii ja avain sis. hintaan
    10€/tarjoa

3. Etujarru Weinmann rungossa kiinni/tarjoa

[s]14. Takavaihtaja Positron 5v - toimii, putsaamatta 1€/tarjoa VARATTU!!

1. Tankonauhat Tressostar valkoiset liimalla 5€/tarjoa

2. Satula San Marco musta, pieni nirhauma mutta ei vaikuta ajotuntumaan
    1€/tarjoa

Kertokaa, jos tarvitsette jotain mittoja päätöstenne tueksi, niin järjestän niitä.

Yhteydenotot YV:llä tai 040 534 00 00[/s]

Ostaisin kiekot.

Sehän sopii. Mites hoidamme logistiikka- ja rahapuolen. Missäpäin liikut to/pe?

JOS Accro ei jostain syystä otakaan kiekkoja niin oon valmis ne ostamaan!

HEP!
8. Ketjusuoja
14. Positron-vaihtaja

Pistän PM:ää

Tilannepäivitys:

• Kiekot myyty

• Ketjusuoja ja Positron-vaihtaja varattuna Ouluun

Ottakkee, ottakkee muutkii!! Hinnasta ei jää kiinni.

Hyvät kiekot. Pintaruoste lähti pata-pataa ja autosolia käyttämällä paljastaen melkein virheettömän kromauksen.

Hieno homma!

Myytkö etuhaarukan erikseen?

Toki, jos sen vain saan irti… haluaisin itse pitää tangon ja jarrukahvat ja niitä en saa poistettua ellei tankoputkea saa irti haarukasta. Muuten voisit viedä koko rungon mennessäsi ja itse pähkäillä tuon ongelman kanssa.

Onko ideoita?

Mä voisin Lauantaina tulla käväsemään vaikka työkalujen kanssa?

PM

Taisit deletoida ennen kun saapu mun silmiin :slight_smile:

joo, nyt pitäisi näkyä…