Juhannustwitter 2022

Hyvin alkaa juhannus, luuri jäi kaverin veneeseen ja seilaa jossain Sipoon saaristossa, en tiedä millon saan takas, mutta kuten lapset mulle aina töihin lähtiessä toivottaa: “heippa, ei tuu ikävä”. Ja eipä tuu tehtyä tyhmiä ostoksia netissä kun kohta saan voitelua tilaussormelle.

Eilen piruuttaan soittelin ja viestitin läpi kaikki Jussit, Jannet ja Juhat jotka muistin, hyvää nimipäivää meille tänään!

Retkeilyä perheen kera. Poikkeuksellisesti kotosalla/PK seudulla, normaalisti anoppilassa. Mutta korjataan ensviikolla. 3/4 perheestä junalla, minä starttaan paria päivää aikasemmin. Turha kai sanoa millä :sunglasses:

Jotenki stressi ollu päällä kautta mentaali katharsis. Iskee aika usein lomien kynnyksellä. Ehkäpä se tästä, pesin saunan ja korkkasin lähioluen.

1 Like


Juhannusrandoeväs.

9 Likes

Täällä sitä katsotaan pikku vesisateessa Venomin keikkaa Italiassa. Hyvää juhannusta!

6 Likes

Päästiin pari tuntia sitten takas kotiin Turkuun. Koukattiin puolison kanssa Uudessakaupungissa katsomassa Velhoveden rengastien ohessa Hiunjärven ja Kasarminlahden laavu sekä vegaaninen tarjonta ravintola Kirstassa. Ajokilsoja tuli ke-pe n. 222km.

Seuraavana ois taloyhtiön saunaa ja jääkylmää cola zeroa luvassa.

2 Likes

Hyvä päivä, ulkona auringossa koko päivän ja nyt pari lasia kotona. Huomenna lento kohti Budapestiä. Tuntuu lomalta.

2 Likes

:heart: :heart: Budapest! Oon kade! Siellä kaskaat soittaa ja jasmiini tuoksuu.

Aina ennen jussit menny kännissä/saaressa/festareilla. Nyt juhannus pyörällä pitkin satakuntaa, on tää kyl aika jees.

9 Likes

Käytiin ei-pyöräilijä-puoliskoni kanssa kattomassa kituvaa ja ränsistyvää maaseutua 50km verran täällä Savossa. Onnistuin jopa ajamaan tarpeeksi hiljaa, ettei reissulla alkanut vituttamaan perässäni roikkuminen, niinkuin tuollaisessa asetelmassa on vaarana käydä. Syöty on liikaa ja sauna lämmitettään. 5/5.



4 Likes

Kyllä ton epiteetin voi vaihtaa eliittipyöräilijäpuoliskoksi, useimmilta ihmisiltä ei onnistu edes 50 km vuodessa. Mukavalta kuulostaa ja Iisvedellä pitääkin käydä, frendi asuu sopivasti Suonenjoella Iisvedentiellä.

1 Like

Herkistelin navan laakerit, totesin että pakkaa ei olis koskaan edes tarvinnut purkaa, putsasin pakan, iskin pakan kasaan, totesin että ei vaihda 11tlle, otin lähinnä napaa olevan speisserin pois, iskin pakan kasaan, kävin dyykkaa ja löysin jopa PAPRIKAN!, kävin ajelee puistossa, taioin bissen, ihmettelen mikä vittu mistä vittu ja mitä mä tolla speisserillä teen koska oon aika varma et se oli pakassa aiemmin. Ja olikohan tohon napaan koskaan mitään kumisia pölyroiskesuojia ollenkaan? :face_with_monocle:

them little things kuten Surlyn saaminen takas ajoon :smiling_face_with_three_hearts: NYT TARTSILLA, koska edellisessä pyörässä se sai mut vetää whiplashin mistä uskallan väittää tekeväni full recoveryn ja Coronastakin todennäköisesti palaudun aivan tyydyttävästi, ei tunnu yhtään pahalta enää.

Nojoo, tässä alkaa mittasuhteet hämärtymään tässä mun päänsisäisessä spandexkuplassa. Kyllä ympärivuotinen joka sään työmatkapyöräily vuosikausien ajan tekee ihmisestä pyöräilijän, vaikkei pyöräilyä varsin harrastaisikaan.

2 Likes

Mökkeillessähän tämä tässä taas. Ja ens viikolla Lontooseen. Mutta tuijottelin kalenterista, että olis ennen matkaa yksi ilta himassa → ajoa

1 Like

Tein neljä pizzaa, tuli ihmisiä, syötiin pizzat pois, katottiin Encanto, pelattiin Carcassonnea. Hyvä juhannuspäivä.

4 Likes

Mökkeillen. Majavia oon yrittäny löytää. Pari pesää onnistunut paikantamaan ja useita patoja.
Paljon polkuja veden vallassa.
Ei oo pikkulinnuilla proteiinipulaa, mutta itsellä varmaan kohta aiheuttaa veren vähyys jotain ongelmia.

2 Likes

Mökillä, kuten aina. Paitsi että tänä vuonna:

  • pyöräilin (no vaan lyhyt 50km hakemassa lähituottajilta uusia perunoita)
  • sytytin kaksi kertaa saunaa, käyttäen vain kahta tulitikkua (faija oli palomies joten tulen teko ei ikinä opetettu, pikemminkin päinvastoin)
  • en juonut alkoholia (väitän että oli aikuisiällä vasta toinen kerta juhannus selvinpäin).

Kohta takaisin sivilisaation pariin, ehkä tällä kelillä menen lyhyempää reittiä.

2 Likes

Kuoleeko merimies jos sytyttää tulipesän kynttilällä?

1 Like

Riipparissa teepparissa.

1 Like


Vietin juhannuksen saaressa. Eka kerta kun uin sivulaukkujen kanssa. Aion uida saariin jatkossakin.

21 Likes