JouluTwitter 2013

“Mikä on paras skidauskumi joulunajan pyöräilyyn?”

https://dl.dropboxusercontent.com/u/27561026/joulugaattori.png

Natsi tortut tuuppasin uuniin just

Lahjattomat harjoittelee. Selailen harjoitusvastuksia netistä.

Muuushasin kaupungille ja hain viimeiset joululahjat, bliss!

Vuoden stressaavinta aikaa.

Vielä puuttuu muutamat osat mustasta joulukuusesta.

Meillä on olohuoneen lattia täynnä joulukoristeita. So it begins…

Mielenterveyteni on vaarassa joululaulujen takia!

Pikkupakkasella parta huurtuu, ja näytän joulupukilta.

pipari mielessä

Vein vaimon eilen Retkiaittaan, otin hyllystä Yokon Arctic Lobsterit, annoin hänelle ja menin ulos odottamaan, jotta en näkisi mitä saan joululahjaksi.

Kampien postitus töölöön postissa. Jonoa ulos asti, mutta ainakin joku on saamassa lahjoja väen määrästä päätellen…

Musta joulu, taas :frowning:

Joulu se tulla jollottaa.

dras - 15:43, 16.12.2013 » Ainut hyvä puoli joulussa on jouluoluet, joita alkon nurkkiin ilmestyy joulun alla.
Katoin hintoja ja hyllyyn jäivät. Ehkä sen Nøgne Ø:n jouluspesiaalin vois käydä myöhemmin nappasemas

Jouluoluet vois kyllä puida. Viimevuoden yllättäjä oli lämmitettynä nautittava gluhkriek.

mohnomishe - 15:52, 16.12.2013 »
dras - 15:43, 16.12.2013 » Ainut hyvä puoli joulussa on jouluoluet, joita alkon nurkkiin ilmestyy joulun alla.
Katoin hintoja ja hyllyyn jäivät. Ehkä sen Nøgne Ø:n jouluspesiaalin vois käydä myöhemmin nappasemas
Jouluoluet taidetaan myydä joulun jälkeen halvemmalla alkossa. Ainakin viime vuonna ostin jotain sesonkijouluoluita halvennuksesta.
tero - 18:27, 15.12.2013 » Vein vaimon eilen Retkiaittaan, otin hyllystä Yokon Arctic Lobsterit, annoin hänelle ja menin ulos odottamaan, jotta en näkisi mitä saan joululahjaksi.
Tyttöystävä vei minut eilen tavaratalon laukkuosastolle, otti hyllystä hienon nahkalaukun, antoi minulle ja meni toiselle osastolle odottamaan, jotta ei näkisi mitä hän saa joululahjaksi.

Mokasin. Tuli paketti, en muistanu yhtään mitä olin tilannu, rouva tulee kattoo kun repäsen paketista hänelle tarkotetun laukun saatesanoilla: “mitähän mä nyt oon menny ostaa…”

2mi - 16:00, 16.12.2013 » Mokasin. Tuli paketti, en muistanu yhtään mitä olin tilannu, rouva tulee kattoo kun repäsen paketista hänelle tarkotetun laukun saatesanoilla: "mitähän mä nyt oon menny ostaa..."
Noilla saatesanoilla laukku on parempi kuin joku pitsiunelma..