JouluTwitter 2012

Perjantain jälkeen, mikäli Cthulhu suo, alkaa taas päivä pidentyä.

Luvassa sukulointia Sipoon ja Porvoon suunnalla. Pyörä jää eteiseen sulamaan.
Välipäivät vapaat.

Ensi viikko pitäis kauhoa vielä.

EDIT: vihreät kuulat, joulusörsselit, hössötys ja ne “kauneimmat joululaulut” ja muu saatanan tipetipetiptap vituttavat ja ovat pannassa.

lahjoja kämppä täys, mut mulle ei oo mikään ongelma olla avaamatta niitä. soon…

Tänään oli ekat joulusetit. Porkkanaloora FTW

best laatikot? ite lanttumiehiä. maksalaatikkokin saa jouluna jotenkin eksoottisen vivahteen, vaikka samaa liverboxia se taitaa olla ku aina ennenkin?

vaikka mua aika ajoin joulu stressaa tosi paljon, nautin siitä silti enemmän kuin vihhaan ja jotenkin erityisesti tätä joulua jotenkin oudosti odottelen

Lanttu on ykkönen omallaki listalla. Lahjoja en oo ostanu muutamaan vuoteen. Silti niitä aina pari saan. Kyllä parasta on ehdottomasti syöminen.

Vittu luuri sekoo! Otetaas uudestaa.
Yks viiden kilon kinkku jo vedetty huivii ja toista suunitellaan jo. Laatikkot kuumottaa jo todella!
Ja mitä lahjoihi tulee ni on jääny ajatuksen tasolle, kaikki ehkä ajallaan ( viime tingassa).
Hyvää odotusta vaan kaikille omasta puolesta!

jos mun kannettava ei olis paskana työstäisin joulukortteja tänne

Perunalaatikko.

Kaiken säätämisen keskellä olin unohtanut, että on joulukuu ja vasta nyt havahduin kyselemään Luonto-Liiton talvihiihtoja. Täynnä oli, joten välipäivinä pitää sitten varmaan paleltua pyöräillen.

Piparitaikina on paras jouluherkku. Perunalaatikko tulee hyvänä kakkosena.

EDIT Cthulhun heräilemisen aiheuttamat psyykkiset aallot ovat saavuttaneet meidät, sillä YV top 5 atm:

Ompelukerho
Joulutwitter
Hiihto
Kävely
Longboard

Joululomalla sukuloimaan, uudeksi vuodeksi Helsinkiin yms. Tekis mieli ottaa pyörä mukaan, mutku mutku. Bussiyhtiöt ja jumalan virallinen suomalainen junayhtiö sössötisössöti.

edit. jouluruoka, lukeminen, kynttilät, pakkaspyöräily ja kummipienokainen kiinnosta, lahjamania ym. jouluskeisse ei.

Tuollainen Loimaa-Helsinki-Porvoo-Loimaa-Turku-Loimaa-Turku -keissi tulossa aikavälillä 21.12.-31.12.2012.

Jonkun tofu-pähkinämurekkeen vois lyödä uuniin aattona.

Huomen viroon hakemaan joulu ja uv juomia. Hell hunt ja drink shop olis ainakin tarkotus zekata.

Vaikee sanoo mikä ois the top box. Lanttu ja bataatti on tosi jees sellasinaan, mut perunaloota kalan kanssa on mahtavuutta. Tiistaina kohti Arlingtonia, siellä muutama viikko tyhjentämässä porukoiden jääkaappia. Pyöräkin tiedossa. Jes.

Eilen oli jotkut pikkujoulut, jouluseitan on hyvää ja 8h saunaa ja paljua kuivattaa.

söin yhden vihreän kuulan tänään.
eilen oli vikat pikkujoulut -ehkä…

Maksa- ja lanttulaatikko FTW. Viikoks porukoiden “täyshoitoon” ooh… Uusvuos Helsinki nimisessä kaupungissa, toivottavasti siellon kivaa

Joulu… Mitä se on?? Ei paljon Indoja tunnu kiinnostavan. Sopii miulle paremmin, kuin hyvin. Joulusurffi kiinnostaa ja swellikin pitäs löytyä aaton aatoks… :slight_smile: Niin ja jouluruuaks nasi gorengia.

tämän joulun suosikkiruoka on muuttolaatikko

Tien päällä 600km
Voyage voyage

Huoh napanteria menee taas varmaan kymmenisen päivää.