Joululahjavinkit

http://worldbike.org/wp-content/themes/wb/img/store/bike-lock.jpg

U-lukko Afrikkaan $10.

fillari lahjaksi unicefin kautta

Mulla on DIY-Necky ollut itsellä laskukäytössä ja just viikonloppuna sitä katseltiin tuotekehitysmielessä, et miten sais siitä vielä paremman talvipyöräilykaulurin. Pitänee ehdottaa tuota tarrakiinnitystä, niin ei mee tukka sekasin.

^ruutukuosi ja silkkivuori, niin hipsteritkin ovat tyytyväisiä!

^^^ En tiedä voiko enää karmeammaksi vaatekappale mennä.

• ilmeisesti äiti ei ole kertonut mainoksen jenkkilöisille miten kaulahuivi laitetaan kaulaan :smiley:

… ja jenkit ei oo ennen tätä kuulleetkaan kaulureista? johan tommosia tupattiin (tosin niitä pään yli puettavia) pentusille ihanalla seitkytäluvulla. mistäkö tiedän? been there, done that!

Eiks harmaissa saanut kans kaulurin, vai muistanko mä ihan väärin?

konkeli - 10:24, 15.12.2009 » Eiks harmaissa saanut kans kaulurin, vai muistanko mä ihan väärin?
saihan siellä, kutitti vietävästi.

Vähänkö kätevää. Tuo jättää kaulan avoimeksi samalla tavalla, kuin huonosti sidottu kaulahuivi ja näyttää rumalta.
Lisäksi tuon voi jättää ravintolassa ruokalapuksi. Saisikoha tuon sellaisena, että olisi se tasku siinä alareunassa, että valuva ruoka jäisi talteen?

Kannatusääni kaulurille. Oli penskana ja oli intissä. Tykkäsin.

Kauluri on yksi nerokkaimmista vaatekappaleista. Varustauduin sellaisella tänään. Kauluri on uusi huppu.

http://worldbicyclerelief.org/_images/common/worldbicyclerelief.gif

rokpete - 22:10, 20.12.2009 » ... ja jenkit ei oo ennen tätä kuulleetkaan kaulureista? johan tommosia tupattiin (tosin niitä pään yli puettavia) pentusille ihanalla seitkytäluvulla. mistäkö tiedän? been there, done that!
Lapset käyttää noita edelleen, teknisistä materiaaleista valmistettuina ja pitkälle viedyillä yksityiskohdilla.

liput Ulverin keikalle, vielä saattaa ehtii tuohon toiseen erään.

Eikös tästä ole ihan ok jatkaa joululahjaraportoinnilla? Availtiin eilen illalla jo lahjoja, mut itse en mitään pyöräaiheista saanut, mut annoin tämmöisen: