Jos olisit ammattipyöräilijä...

Minkälaisia ammattipyöräilijöitä haluaisitte olla jos saisitte nyt päättää? Itse tällainen:

Lempinimi “vuoristokauris”. Olisin pelkkää luuta ja nahkaa, mutta jalat kuitenkin täynnä räjähtävää voimaa. Aika-ajoissa jäisin aina pari minuuttia muille, mutta vuoristoetapeilla hyökkäisin aikaisin ja ottaisin eron kiinni. Tasamaaetapeilla vain ajaisin pelotonin mukana rauhassa ja voisin osallistua myös hatkaporukan kiinniajamiseen jos tallini kirimies sitä haluaisi.

Tallipäälliköt syyttäisivät minua dopingista, hiukan ehkä aiheestakin



ajaisin samoissa ajovaatteissa kuin nyt eli löysät reisitaskushortsit ja hihaton paita. ja tietenkin lastenlippis päässä myös. vittuilisin sukkistelijoille ja lähettäisin hyviä häshtäg vitun häshtäg nolot häshtäg vaipat -kuvia jonnekin sinne instaan tjsp.

Toisaalta, lempinimi “paskiainen”.

Olen hyvä vain tiimini domestique’en ansiosta. Ajan joukon keskellä, en jaksa lähteä breakawayhin mukaan, vaan odotan, että tiimini työläiset käyvät väsyttämässä karkurit puolestani. Sitten n. 5km ennen maalia lyön kaiken peliin, jolloin muut eivät pysty vastaamaan väsytystaktiikan vuoksi.

Voitan kaikki suuret kisat ilman erityisen kovaa työntekoa. Minut kruunataan kuninkaaksi. En anna kunniaa lopputiimille, joka petasi minun kultaisen voiton sänkyni.

Olen Alberto Contador - The Paskiainen.

Jaah, maantiekuski-larp.

Olisin tää kuski:

Mulla olisi tavarapyörä, varmaankin kolmipyöräinen sellainen, ja lastina ompelukone, pieni tahko ja kätevää roinaa. Kiertelisin pitkin kyliä teroittamassa veitsiä ja kirveitä, korjaamassa vaatteita, polkupyörän kumeja ja myymässä siimaa, koukkuja, lankoja, kankaita ynnä muuta tarpeellista. Aamulla vaihtaisin taas vihellellen maisemaa.

Olisin samanlainen kuin nytkin, elikkäs kuuntelisin small facesia ja pukeutuisin fred perryyn, mutta olisin lisäksi ammattilaispyöräilijä. lopulta minulle kävisi näin:

eli voittaisin mitalin tai kaksi ja jatkaisin ryyppäämistä.

Ammattipyöräilijänä oisin sellainen pyörälähetti, joka ei ottais mitään keikkoja vastaan vaan jois vaan kaljaa vaimon rahoilla.

^Onko käsityksesi “ammattipyöräilystä” kenties saanut vaikutteita “ammattilaismuusikoiden” elämästä?

^kyllä, samaan syssyyn voi laskea myös ammattilaiset freelancer-toimittajat

Munarkki - 13:26, 22.7.2014 » Ammattipyöräilijänä oisin sellainen pyörälähetti, joka ei ottais mitään keikkoja vastaan vaan jois vaan kaljaa vaimon rahoilla.
Mutta.... Jos pyörälähetti ei ota mitään keikkoja, vaan juo kaliaa vaimon rahoilla, mikä siitä tekee pyörälähetin O_o ?
Odie - 13:29, 22.7.2014 »
Munarkki - 13:26, 22.7.2014 » Ammattipyöräilijänä oisin sellainen pyörälähetti, joka ei ottais mitään keikkoja vastaan vaan jois vaan kaljaa vaimon rahoilla.
Mutta.... Jos pyörälähetti ei ota mitään keikkoja, vaan juo kaliaa vaimon rahoilla, mikä siitä tekee pyörälähetin O_o ?
No se ku kirjoittaa facebookiin ammatiks "pyörälähetti" ja sitten on olevinaan.

Ei vittu, meikä laittaa kyllä CV:n nyt kyllä ammatiksi astronautti kosmonautti ja natseja vastaan taisteleva argeologi ja jos joku kysyy et mites duunihommat niin vastaan et ei oo oikein jaksanu.

Odie - 13:32, 22.7.2014 » Ei vittu, meikä laittaa kyllä CV:n nyt kyllä ammatiksi [s]astronautti[/s] kosmonautti ja natseja vastaan taisteleva argeologi ja jos joku kysyy et mites duunihommat niin vastaan et ei oo oikein jaksanu.
"ei oo oikein ollu keikkaa viime aikoina"

What I think I do:

What I really do:

http://www.thinkdefence.co.uk/wp-content/uploads/2014/04/Military-Cycles.jpg

Odie - 13:32, 22.7.2014 » Ei vittu, meikä laittaa kyllä CV:n nyt kyllä ammatiksi [s]astronautti[/s] kosmonautti ja natseja vastaan taisteleva argeologi ja jos joku kysyy et mites duunihommat niin vastaan et ei oo oikein jaksanu.
Tietäisitpä vain, kuinka usein ihmisillä lukee CV:ssä "[i]jonkun hienon alan[/i] yrittäjä" tai "liiketoimintakonsultti" ja todellisuus sitten on, että "ei tässä oo oikein ehtinyt tekeen noita hommia..."

Ändi Schleck. Näytän samalta ja tuloskehitys aikalailla samankaltainen.

Olisin korttelin nokkelimman kuorman sitojan maineessa ja kuljettelisin kaikenlaista hyödyllistä

Haluaisin olla mäkimies, mutta todennäköisesti oisin postipyöräilijä JOS oisin ammattipyöräilijä