Jopo Track

Tartun tähän:

ChopperOlli - 11:21, 4.12.2010 » Jätän ne Jopomaiset osat nyt hyllylle. Jos laitan tähän dropin niin siihen tulee sitten asiallinen ratamutkakin. Ajatus oli kuitenkin tehdä Jopo joka on irroitettu Jopon "halpamaisuuksista" ...
"Kaikki osat mustaksi, ei paljasta metallia" nimenomaan toisi ensisijaisesti rungon muotoa esille, tulipa siitä minkävärinen tahansa.[Taivaansininen](http://i12.photobucket.com/albums/a219/Peltirumpu/Jopo%20Track/jopolightblue.jpg) näyttää muuten yllättävän hienolta.
temmi_hoo - 13:19, 4.12.2010 » Jopovärityksissä tietty kehät ois valkoseks maalattu ja niissä saattais olla rungon sävynen pinstripe.
Puoltava ääni täältä!

Maali teaser…

-Olli

ChopperOlli - 12:59, 4.12.2010 » Yksi ajatus kuitenkin oli tehdä pyörä joka olisi voinut kuulua Jopo mallistoon 60-70'luvulla. Jos tuohon aikaan ratapyöräilystä olisi tullut katutrendi, olisi Helkama saattanut tarttua tilaisuuteen ja tehdä JoRa'n - JokaisenRatapyörän ;)
Jopo-ajatukseenhan kuului se, että samaa pyörää voi venyttää suurelle käyttäjäkunnalle pitkän satulatolpan ja ohjaustangon säätövaran takia. Rata Jopossa voisin kuvitella samalla tavalla olevan säätövaraa junnusta täysi-ikäiselle. Semmoinen pituussäädettävä stemmi vois olla imagoon sopiva. Tai "never ending bullhorn", siitähän voi ottaa kiinni mistä tahansa :D. Jos mä ja Santtu pystytään ajamaan sillä, niin oot onnistunut täydellisesti Jopo-ideologian säilyttämisessä. :)

^^Hieno väri.

Detaljit maalattu kummallekin puolelle ja lista asennettu, nyt ei muuta kuin lopullinen kasaus.

-Olli

Oletan että maalasit nämä itse?
Mahtavaa jälkeä, originelli Jopo-look säilytetty, nyt vaa pyörä kasaan. 8)
Ja onko mun silmissä tai monitorissa vikaa, jos nuo ovat ihan eri sävyiset maalit?
Kiva että jollain on kaikki mahdolliset leikkikalut…

Jeps, maalasin kummatkin rungot itse. Rossin on punainen ja Jopo oranssi.

Voi voi, niin paljon työ(leikki)kaluja vielä puuttuu… onneksi nykyisilläklin
voi sentään jotain tehdä :slight_smile:

-Olli

Appropoo. Harkitsitko tuohon etuhaarukan kruunuun tuollaista jopomaista neliskulmaista kotelointia? Tässä vaiheessa vähän ehkä hölmö ehdottaa, kun pyörä on jo maalattu. Mutta tuli vaan mieleen…

Tästä tulee kyllä niin siisti, että oksat pois. Varo vain, kohta on Helkamalla Rata-jopo tuotannossa…

Värivalinta on mitä oivallisin. Minusta tuohon sopii - yllä olevan kollaasin perusteella - parhaiten kirkkaat jopovärit.

temmi_hoo - 13:19, 4.12.2010 » ...Jopovärityksissä tietty kehät ois valkoseks maalattu ja niissä saattais olla rungon sävynen pinstripe.
Valkoisten vanteiden kaveriksi harmaat renkaat vielä? http://www.tokyofixedgear.com/eCommImages/2/0080000015266.jpg

tuleeks tähän lokarit

Jopo valmistui joten tein siitä uuden ketjun tuonne “valmiiden” osastolle → LINK LINK

Taas paukkuu Photobucketin kaistarajat…