Jkl - Jkl - Jkl 5.9.

Elikkäs kuten jkl-ketjussa olikin jo puhe, ajetaan järven ympäri 8 kertaa putkeen porukalla tai niin pitkään kunnes 100km menee puhki.

Kokoonnutaan 23.00 lutakonaukiolle. Valot mukaan, ainakin osa reitistä on täysin pimeää! Saa tulla ajamaan myös osan matkasta tai huutelemaan.

e: ei siis ajeta täysiä vaan leppoisaa vauhtia niin että kaikki pysyy mukana. (~25-30km/h)

Kerran kokeilin hour recordia jyväsvelolla, oli kyllä huono ajankohta ja päättyi yritykseen

Kova, harmi etten asu Jyväskylässä.

soundtrack:

mites muuten onko meininkinä tauotonta jyystöä vai eväiden syöntiä? mietin just että miten varustautua.

Jaa-a, Eiköhän kannata pitää 2-3 kierroksen välein pienet tauot. Johonkin pimeään puskaahan voi vaikka jättää ylimääräisiä kamoja/eväitä/juomia jos uskaltaa ottaa riskejä eikä nappaa kantaa kaikkea mukana.

Itse ajattelin mennä yhdellä patukalla ja pullollinen urheilujuomaa + pullo vettä jotka kaikki menee tarvittaessa selkätaskuissa.

Ite varmaan otan laukun messiin. Vähän lisävaatetta, vettä ja pähkiniä. Jees.

totanoin, kellään hyvää valoo lainata näihin? oma on melko scheiße.

joo otan siis banaania mukaan nam nam, muuten en tulis mutku saa syödä eväitä.

eikös mannisen lampussa ois riittävästi tehoa? veikkaan että huonollakin pärjää perustuen siihen että kiersin eilen kiekan auringonlaskun aikaan.

Mennääd

Tuli oltua jo päälle 7 tuntia jalkeillaan tossa niin vähän jo väsyttää mutta jokusen kierroksen vois koittaa jaksaa ajaa. jos oon vielä hereillä

Yks ekstravalo pitäis olla tulossa juuri saamani tiedon mukaan.

eikös 10C oo ihan hyvä shortseille?

kiitti ja kuitti.

Kyllähän noi jalat alkaa aika nopeasti hiota jos on liikaa päällä eli pitkät housut. Ite laitan bibsit+lyhyt ajopaita alle, farkkushortsit ja merinohuppari päälle. Tai en tiiä.

e: ei ookaan ylimääräistä valoa, saat ajaa muiden valokeiloissa

jännittää. onko se ookoo? mitäköhän ees jännitän. eihän nää edes ole mitkään aika-ajot.

bibsit koeajoon jee.

Rapsaa, kuvia ja laskelmia aamulla. Nyt summoningia soimaan, pienet venyttelyt, yks pirkka ja kattoon, josko kroppa suostus vaihtaan hetkeks virransäästötilaan. Kiitos kaikille osallistujille, olihan toi nyt vaan ihan saatanan tyhmä idea.

oon tässä 4:00 jälkeen tehnyt kahta asiaa: nukkunut ja naureskellut sille kuinka hölmö idea tuo oikeasti oli :smiley:

iso peukku uudelle naamalle joka jaksoi sinnikkäästi mukana oman osuutensa!

tais olla niin typerä reissu, ettei jengi viitti ees raportoida siitä mitään…? :smiley:

itse olin mukana sairastaneiden naisten osuuden, eli 50 km, jonka jälkeen poljin himaan syömään rahkaa ja kahvikarkkeja.

tuliko vammoja, hiertymiä, flättejä, pannuja, mitään jännää? Missä kohtaa veloa tuli 100km täyteen?

Syvää unta 3,5h, kunnes ääni puhelimessa kertoo, että oon lukenu vuorolistaa väärin ja elänyt ihan väärää viikkoa. En mä enempää lepoa ois tarvinnutkaan, hops takas satulaan ja töihin.

Mutta joo, itse saavuin starttiin kovin viimetingassa ja ilahduin, kun paikalla olikin jo hyvin porukkaa. Lähtöön saapui aapisen mukana vielä aivan uusi naama. Hei vaan ja tervetuloa jatkossakin mukaan meidän järkeviin ajoihin. Kokonaisuudessaan Tour de Jyväsjärvi sujui ilman suurempaa draamaa: ei flättejä, ei pannuja, ei muita havereita. Matkalla bongattiin hyvä määrä erilaisia nisäkkäitä, mm miljoona rusakkoa, kissa, siili ja yks, josta ei päästy yhteisymmärrykseen. Muuta liikennettä ei reitillä ollut juuri nimeksikään (michemies, jos olit siinä muutaman polkijan porukassa, joka tuli vastaan ilman YHDEN YHTÄ valaisinta, niin hyihyi).

Täyden satkun saivat täyteen netspider, muli, peltsip, aapinen ja allekirjoittanut (luotettavin träkkäys). Muuta jengiä liittyi aina välillä junaan ja uljaa piristi parvekkeeltaan matkantekoamme. Yhteensä ajavia osallistujia taisi olla 11 ja ajettuja kierroksia kertyi noin 59, eli yhteensä ajettiin kutakuinkin 737.5 kilometriä. 100km tuli täyteen Agoran kohdilla Mattilanniemessä, mutta “maaliin” ajettiin rinta rinnan ylistönsillalla, jossa myös nautittiin netspiderin urheasti mukanaan raahaama PIRKKA (huhhuh kun oli hyvää).

Starttivideo:

Ajokuva:

Taukokuvia (50km takana):

http://i.imgur.com/bauYYCml.jpg

Maalikuva:
http://i.imgur.com/I2LfACgl.jpg

Olipas varsin hauskaa tyhmäpyöräilyä, mihinkään ei päästy ja takamus on vähän hellä. Viimeset kolme kierrosta saatiin vetää tehotiimillä ja suorilla harjoiteltiin telaketjuna ajamista. Sää oli paras mahdollinen, tuulta ei ollut nimeksikään, ensimmäiset pari kierrosta ihastelimme kuutamoa ja koko yön yllämme kaartui komea tähtitaivas. Tää täytyy tehdä vähintään kerran vuodessa uudestaan. Tosin nyt hetkeen en ainakaan itse ole kauhean innoissani lähtemässä kiertämään tuota järveä, ainakaan ns “velosuuntaan”.