Jaakonpäivällärit 25.7. @ JKL

^ kyllä ihmisen on hyvä olla kun on asiat näin

Alustava tiedustelu: onko kenelläkään mahdollisuutta tarvittaessa majoittaa (mielellään yöpöydän alla) lauantai-sunnuntai niin, että pääsis semi-ihmisten aikoihin illalla yöpuulle ja vois aamulla lähteä näppärästi lähellä sijaitsevalle rautatieasemalle?

Monees asti tuo sauna on käytössä?

Saunalla voi olla käytännössä niin pitkään kun mielii. Tarjotkaas kaimalle peti.

Munccis - 16:19, 22.7.2015 » Alustava tiedustelu: onko kenelläkään mahdollisuutta tarvittaessa majoittaa (mielellään yöpöydän alla) lauantai-sunnuntai niin, että pääsis semi-ihmisten aikoihin illalla yöpuulle ja vois aamulla lähteä näppärästi lähellä sijaitsevalle rautatieasemalle?
Again, PM me pliz.

Auttakaas nyt, et saadaan Jaakko Jaakonpäivälläreihin. Olisi synti, jos majoitukseen kaatuisi. Oma koppini on ikävä kyllä jo varattu.

Olin optimistinen, kun kuvittelin, ettei rallihömpötys alkaisi vielä tänä viikonloppuna. Väärässä olin, asfalttiaukio on huomisesta alkaen suljettu, joten lähtö jostain siitä sataman viereisestä puistosta (sateella yhä Tanssisali Lutakon lastauslaiturilta). Find me. Ja ne Lutakon ajojärjestelyt tosiaan kannattaa tsekata, vaikka eivät ihan mahdottomasti meidän ajoihin vaikuta:

meikäläinen on pyörittelemässä pihvejä joten tuun varmaan suoraan jälkipuinteihin

Vittuuuuu mikä kellonaika, 17 asti duunis ja koirat yksin kotona. :frowning: Olis voinu sliksi-sisäsiittosella tulla dominoimaan.

Hitto ois pitänyt ottaa pyörä messiin. Oon viikonlopun lähettyvillä Muuramessa tai siinä rajalla jossain.

Lanssi tulee sit koirien kaa saunoon. Ja weikkaan että wehola on naamat.

Jooh, “tänään” ois vissiin jotkut ajot. Manifesteissa vielä pari kirjotusvirhettä ja sit kauhee tulostelu sekä leikkaa-liimaa -rumba. Ja tajusin et oon unohtanut yhen tärkeen jutun. Noh, ehkä sen vielä paikkaa aamulla.

Kyl tää tästä. Tän tahtiin Jaakonpäivällärit - playlist by ca3lum | Spotify

Voi zorro, meikä joutuu sittenkin skippaa nää, tuli muuta menoa. Ensi kertaan. Ajakaa kovasti.

Oisin edelleen lähtökuopissa mutku…

Skarpatkaa >:3

Karttoja tuon lähtöön. Ajattelin joskus puol neljän aikoihin suunnata Coffeaan kahvilla ja neljän maissa jatkaa sinne Lutakon bäkkärille heittään kamoja. Sieltä siirtyminen puolen huitteilla lähtöön. Eli jos haluua tavaroitaan turvaan ja juomiaan kylmään, niin aikaikkuna sille on 1600-1630 ja osoite Lutakonaukio 3 (soitelkaa mulle lastauslaiturin ovelta, ni availen, nolnelnol566nolyykaakoo).

Tänää ajetaa, kyl te tiätte.

Huoh! Jo kaks kertaa ajanu autolla Lutakkomestan ohi…oispa pyörä.

Viime hetket ennen ku skippaan junan :frowning:

^ =[

Sinne menivät. Kylmät kivet viskottu sillalta ja jengi paahtaa ympäri aurinkoisia katuja. Lähtö on samalla toimisto ja maali, eli ennen seiskaa voi tulla satamaan Mustan Magian eteen puistoon pyörähtämään. Tästä sitten seitsemän jälkeen saunalle. Uliuli.

Ajakaa kovaa!

Erittäin kova. Loppuun asti sai jännittää, kun tehotiimi Essi & Suvi kurvasi viimesillä minuuteilla maaliin suurimmalla pistesaldolla.

  1. Essi & Suvi
  2. Samppa
  3. Juho
  4. Mertenkauhu
  5. Netspi
  6. Jenni
  7. Topi
  8. Versson
  9. DFL Muli

Muli :smiley: vahva asuste