Jääkendo

ununu - 23:51, 24.5.2014 » weidominit. kissatopikki, koiratopikki, futistopikki mut ei jääkendotopikkia ?
Nyt kun pyydettiin. What mind?

Mm-kisat, suosikkijoukkueet ja kaikki mikä liittyy. Sana on vapaa.

http://www.iltasanomat.fi/mmkiekko/art-1288692665098.html liittyy aiheeseen.

#8 kiitos 1993-2014. 235 ei ole enää kaltaisensa.

ununu - 23:51, 24.5.2014 »

Sana on vapaa.

Kendo vittuun suomesta. Ei mulla muuta, jatkakaa.

E:Ems osaa quettaa, kiitospaita-miehenä kannatan venäjää koska suomalaisten peppukipu on nautittavaa. Moro.

Marginaalilaji

C-junnuista sm-hopeeta. Nevö foget! TUTO!!!

+ysiviistupuhupulupu!!!

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/1024px/2013/011/1777978.jpg
Aina ja ikuisesti

Ale, heiluttaako siellä kukaan isänmaan lippua ilman että suomi voittaa? Onko isännmaa kova juttu vain silloin kun suomi voittaa lätkässä? Mainitaanko veteraaneja ilman jääkiekkoa? Suvussani on yksi vieläelossa olaeva veteraani, muut ovat kuolleet. Tämä kaveri ei ole ikinä saanut avustuksia vaikka niitä on aina kerätty. Ihan 3/5 biisi ei siinä mutta tuli vaan mieleen.

heilutta, isämmaa o kova juttu melkee ain, mainitaan, en oo varma onko suvussani veteraaneja. ja tää biisi soi kun kuuntelee tos piuhal ni ainaki kahdessa autossa kuudesta :smiley:

Hyvä ale, muista että suivatsevainen voi olla mutta omaa kotimaataan ei sovi unohtaa, sori et pilasin teijjän kendotopsun, oon vaan niin onnellinen kun nuoret miehet välittää vielä oikeasti siitä että mistä on kotoisin. Muista ale, me ollaan melekin viikinkien jälkeläisiä, melkein…

E:Pistä soimaan kuudessa kuudesta. Suomi!

sanotaan näin, että tänäänkin tossa porukassa missä istuttiin yhen kaverin pihalla pyödän ääressä kun mää olen aina se nuorin, ja vanhin oli kaverin isä, joku lähemmäs kuuskymppinen, niin keskutelu liukuu suomesta turbottamisen kautta mopoihin :smiley: ja lisää oftopikkia :smiley:

Miksei jääkiekko voi vaan olla jääkiekko,jäkis tai lätkä? miksi annetaan harhaan johtava lempinimi? mikä tä juttu ees on?

^ siksku kendo on laji jossa hakataan puukepeillä toisia ja jää kiekossa ne hakkaa hulluna heh heh

^^^Ei vittu 5/5. Inhoan elämkoululaisia ja samaan aikaan olen perjaatteessa elämänkoululainen. EN ole vielä löytänyt itseäni, ihan sama. Kysyt vanhemmilta luvan niin koukkaan sut joku kerta mukaan kun olen menossa meijjän salon mökille, jutellaan vähän. Susta tulee vielä jotain herraseni.

juu, aina ollu itteeni vanhempien seurassa vapaa-ajalla :smiley: mut ei siin mitään, ku omanikäset o niin vitun jonneja ku olla ja voi…

^Ei vittu ale, meil samit.Itse olin sun ikäsenä kaveriporukan nuorin, nyt kavereina kaiken ikäsiä jannuja. Tuu helsinkiin, tehään susta aito työ_mies, opetan sorvaa, herra suometoivo!

vanhin meiän porukan "normi"kaveri on kakskytkaks :smiley: et ei siin mitään :smiley: ja emmää helsinkii, tänää pyydettii jo hietsuun ens viikonlopuks…

No mitä helvettiä, tuut tänne? Näytän sulle hartwallin niin kuin topicin henkeen kuuluu ja sit voidaan ottaa pari bissee, mut vaan pari. Ale hei meijjän pitää miittaa, opit miten voit olla samaan aikan kusipää alfa ja työ_mies, vähän niinku mä. Vittu mulla on hyvä fiilis.

oon kuulemma ehkä viisain ysiysi syntyny mitä noi tietää :smiley: ja en taida, koska ne henkilöt kenen kans pitäs ensviikonloppun tulla o vähä paskaa seuraa :smiley: katotaa jossai vaihees jos eksyn sinne :smiley: ja muista, alaikäsil ei saa välittää :wink: edit: korjasin vähän.

Nyt nukkumaa, näistä seteistä tulee viel sanomista, <3