JääääääSpiiidiiii!

BC Underlife iskee jälleen.

Launtaina 13.2. kello 14, Väiskin kentällä. Niin siinä Väinämöisenkadun ja Arkadiankadun kulmassa. Juuri siinä.

Kaljaa, kaakaoo, kaatuilua. Kaksi sarjaa, ruuviranet ja kilarisliksit. Ajetaan kasia.

sääntötarkennukset seuraa…

RRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKK!!!

Ja tuota ennenhän oli (klo 13) kriittinen ajelu?

Villasukat jalkaan!

No voi OMG sentään, oiskohan nyt jo kolmas vuosi kun olen reissussa tuona samaisena viikonloppuna. Mutta toisaalta pilkkikisoissa saa kairaa ja louhii huolella.

Päivämäärä lähenee, oliko sääntötarkennuksia tiedossa? Pitääkö ruveta nyppimään ylimääräisiä nastoja renkaista pois?

Satulassa on oltava sama määrä vastaavia nastoja/ruuveja suhteessa pinta-alaan, kuin renkaissakin on. Tällä estetään kilpailijoiden satulasta lentäminen tiukoissa kurveissa.

Sääntö- ja sarja-asioita:

kaksi sarjaa, kilarisliksit (alle 200 nastaa/polkupyörä) ja ökynastat (yli 200 nastaa/polkupyörä).

Käyttöön otetaan myös yhden jalan sääntö, eli vain yksi jalka saa koskettaa kerrallaan jäähän ajaessa. Sanktioita on luvassa mikäli alustassa on kuskilta toinenkin jalka ja etenee.

Nyt on hyvä aika kysyä.

Ei mua noi säännöt sillä lailla kiinnosta mutta onko jatkot?

ei mitään suunniteltua, mutta jonnekin baariin.

Pidetään jatkot meillä. Ja jos jostain syystä ei onnistukaan meillä, niin mennään mun toiseen kotiin ravintola Lemon Bariin.

Onks Winter War tulossa?

maaliskuussa, nyt ei ketään huvita ajaa sen enempää kuin on “pakko”.

Kuvia. Olin eka.

^ hyvää spiidii setissä =)

Mun kuvasia

Hyvät skabat oli, kiitos järjestäjille!