Inventaario/järkeistysmyynti

Mä vähän ajattelin järkeistää ja siivoilla romujani kun ens viikolla on pari vapaapäivää,ja laitan jouten lojuvat romut myyntiin.Laitan jkuvaa ja tarkempa aspeksiä varmaan maanantain aikana mutta ajattelin että nämä saa lähteä :

-Remppaillut vanhat maillard polkimet 9/16",nistä on joku kuva täällä,kun putsailin ja kasasin ne uusiks.
-Iso raleigh runko,melkein kaikki maalit jo hiottu poies,materiaali on 501 reynoldsia,ja rungolla ei ole ajettu ikinä.Kiilapulttikampien keskiö siinä on nyt kiinni,ne otan itselleni jos et sinä tahdo moisten kanssa tapella.Rungon korkeus muistaakseni 61,saatto olla sentin tai kaks ylikin.pituutta en kirveelläkään muista,oisko ollut 58-59.

-parit kippurasarvet.alumiinia,speksiä myöhemmin,ei mitään ihmeellisiä kuitenkaan.
-Venäläinen kuntopyörä,siisti,käy ja kukkuu,tarjoaa jopa vastuksen ja sen säädön,mittarikin toimii mutta tällä hetkellä näyttää hiukan omiaan,tään on musta,pikkuisen kokoonkin taittuva retrolaite.
-Suntour cyclone keskiö,uus/paketissa,malli bb400,68mm,1.37" X 24t
-noi mä muistan nyt,saatta aolla että tulee hyllyissä vastaan muutakin jotka tajuan ylimääräiseksi.

noi yllämainitut vois vaikka lähtee könttä/ronttidiilinä huntilla jos itse noudat.irtotavarana sitten eri hinnat.

ennen maanantai alkuiltaa ei pääse hakemaan kun kotiudun itsekin vasta silloin.