inhokkipalasi

^Mä vaadin päästä papasmurffin kanssa saaliinjaolle!

asb - 11:42, 31.1.2013 »
anthax - 11:11, 31.1.2013 » Mekaaninen levari, naurettavan näköiset suosikkimutkat ja peukkuvaihtajat Toivottavasti satutti edes joitain.
Mielenkiintoista, sillä kuvissa ei ole peukkuvaihtajia. Tangonpäävaihtajat ja viksitangot tosin ovat myös omalla inhokkilistallanikin. Samoin On-Onen Midge ja muut maastodroppitangot. Cantilever- ja V-jarrut. Shallow drop-tangot ergolla ja ilman. Riser + ratapyörä. Pyöreä teräsputki. Jne.
Sorry, tangonpäävaihtajat tosiaan mutta (viha)ajatukseni sotkettiin toisten toimesta.

saa postata sekä rumaa, tyhmää ja mehiä kampetta että toimivuudeltaan huonoa. saa perustella, ja ajoittain voi olla hyväkin hieman avata näkemystään. saa väittää myös vastaan, jos moisen katsoo tarpeelliseksi.

yrittäkää oikeasti välttää viha-sanan käyttöä, ihan arkisessakin ja sinänsä harmittomassakin mielessä. esim. tässä ketjussa tuskin vihataan mitään/ketään sanan varsinaisessa merkityksessä.

lisäksi en ottaisi sitä, että joku ei pidä samasta palasta kuin sinä, erityisen henkilökohtaisesti. esimerkiksi ylläolevat, ikinä ellipseillä ajamattoman konstan perustelut moisia hankkivien oletetuista intentioista ovat yhtä käsittämättömiä kuin kestämättömiäkin, mutta en minä siitä ala mieltäni pahoittamaan. semminkin kun mukana on myös muuta vaikeasti alasammuttavaa näkemystä ko. palikoiden inhokkiuden pohjaksi, kuten: ovat rumat ja ovat meh.

^ & ^^ CRC:llä InLine Price Dropissa. Ei tosin kaikki mitat. http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=6066

Inhokkiosat = kaikki ne, jotka eivät kestä käyttöä. Estetiikalla ei väliä,arvostamme työkalumaista olemusta.

EDIT. meni hatut sitten päin helvataa.

Konsta - 11:46, 31.1.2013 » [b]Etutartsi[/b] Mukamas käytännöllinen. Oikeesti hankittu siks ku näytti mageelta. Näytti mageelta siks että muillaki oli.
Paskapuhetta, koin fiksillä jarruttelun/hidadtamisen aika paljon vaikeammaksi kun paino oli takakiekolla, siksi etutartsi.
1 Like
kid_scientifik - 12:04, 31.1.2013 » konstan perustelut moisia hankkivien oletetuista intentioista ovat yhtä käsittämättömiä kuin kestämättömiäkin, mutta en minä siitä ala mieltäni pahoittamaan.
Kestämättömiä? Todista. Käsittämättömiä? En käsitä. Musta tuntuu että sä pahoitit mieles.
Crusty - 12:11, 31.1.2013 » Paskapuhetta, koin fiksillä jarruttelun/hidadtamisen aika paljon vaikeammaksi kun paino oli takakiekolla, siksi etutartsi.
Tihii.

e. Ja siis mainittakoon et mullakin on etutartsi. Hankin sen kun se on niin käytännöllinen tavaran kuljettamiseen ja paljon parempi kuin takana oleva ja helpompi ajaa kuorman kaa ja blaa blaa blaa

Sössöttäjät keep on sössöting.

Konsta - 12:12, 31.1.2013 »
kid_scientifik - 12:04, 31.1.2013 » konstan perustelut moisia hankkivien oletetuista intentioista ovat yhtä käsittämättömiä kuin kestämättömiäkin, mutta en minä siitä ala mieltäni pahoittamaan.
Kestämättömiä? Todista.(a) Käsittämättömiä? En käsitä.(b) Musta tuntuu että sä pahoitit mieles.(c)
(a) et voi mitenkään tietää ihmisten intentioita ja motivaatioita. (b) jos omaisit omakohtaista käyttökokemusta, huomaisit hinta-laatu-kestävyys-suhteen hyväksi. (c) en todellakaan, ja jos pahoittaisin, voisin senkin kertoa. olen semivapaapäivällä ja oikein hyvällä tuulella :)

jatkan:

alumiinikeula. miksi.


esteettisesti kuvottavin yksittäinen fillarinosa, joka nyt tulee mieleen. oliko postattu tähän lankaan jo? jos ei, niin miksi ei?

kaikkien pitäis inhota tuota. pilaa kokoonpanon kuin kokoonpanon.

kid_scientifik - 12:19, 31.1.2013 » (a) et voi mitenkään tietää ihmisten intentioita ja motivaatioita. (b) jos omaisit omakohtaista käyttökokemusta, huomaisit hinta-laatu-kestävyys-suhteen hyväksi. (c) en todellakaan, ja jos pahoittaisin, voisin senkin kertoa. olen semivapaapäivällä ja oikein hyvällä tuulella :)
a) En voi en. Mut sä voit! b) Villi ennustus vuodelle 2014: katuratapyörissä ei Ellipsejä enää juuri näy. Ja sehän johtuu siitä, että niiden hinta-laatu-kestävyys-suhde on yhtäkkiä vaan ruvennut huonontumaan. c) Pahoititko ehkä iha vähä vain? Iha pikku-pikkuse?
Konsta - 12:26, 31.1.2013 »
kid_scientifik - 12:19, 31.1.2013 » (a) et voi mitenkään tietää ihmisten intentioita ja motivaatioita. (b) jos omaisit omakohtaista käyttökokemusta, huomaisit hinta-laatu-kestävyys-suhteen hyväksi. (c) en todellakaan, ja jos pahoittaisin, voisin senkin kertoa. olen semivapaapäivällä ja oikein hyvällä tuulella :)
a) En voi en. Mut sä voit!
niin että mitä että.

Äh. Väsyin. Ei jatketa enää. Mäki oon hyvällä tuulella koska antibiootit rupee puremaan.

haarukoista puheenollen:

gangsta vaatii ratahaarukan. gansta ratahaarukalla on jotain sellaista, mitä voisin joskus kuvitella ostavani. sen sijaan clusterilla buildi on musta aina vähän vässähtänyt…

75:sen rieskalle komppia

^saisko kuvalla

no eikös siitä kuva ole edellisellä sivulla?

http://www.tokyofixedgear.com/eCommImages/3/0080000030108.jpg

Luen tän topsun joka kerta “inhokkipalatsi”.

dras - 12:30, 31.1.2013 » http://i.imgur.com/so0bB0w.png

Pätkityt os-riserit. YÖÖÖÖRRRRGGGHHH!

+1 pätkitylle os-jöötille, ei jatkoon.