inhokkipalasi

Mullaki on toi kierrettävällä päällä oleva lezyne. Oon tykänny

Villesika - 12:41, 26.8.2019 » Mullaki on toi kierrettävällä päällä oleva lezyne. Oon tykänny
Mullakin on se joku THV(tyhmähuonovitsi)-versio painemittarilla. Toimii se, mutta vaikeeta on tykätä minipumpuista kun se tilanne, jossa sitä käyttää, on aina negatiivissävytteinen. Mutta siis, toimii. 60-millistä kun pumppailee kolmeen baariin ni sylinterillä voi samalla paistaa kananmunia
vanttera - 15:09, 26.8.2019 » 60-millistä kun pumppailee kolmeen baariin ni sylinterillä voi samalla paistaa kananmunia
vähän samat muistot omasta jostain pikkulezynestä. ihan suht kevyt se on ja tosi mukava käyttää kun jää sielu kiinni ja vituttaa muutenkin kyseinen saatanan rimpula mutta tämmöstä tää on kun ei oo aallonharjalla schrader vallankumouksessa.

Sinne sylinteriin voi laittaa vaseliinia aika runsaasti. Menee nopeasti rapeaan kuntoon jos ajaa paljon kurassa ja roikottaa pumppua telineessään lähellä rapasuihkua. Oli aika kammottavaa pumpata plussarengasta kuivalla pumpulla, kun ääni muistuttaa flunssaista soralouhosta

Sielu kantsii laittaa momenttiin - asia jonka jokainen 1v9v-junan matkustaja oppi merkkarin karjaisusta :—)

pieni merenneito - 12:08, 26.8.2019 » aah toi edellissivu :D "aletaan käyttää schraderia koska lezynen tuotteet on paskoja" :D mites on siirtymä sujunu, joko on kaikilla schraderit?
Sanoo tyyppi joka dumaa dodicia paskojen kampien (köh omnium köh) takia :)

Schraderit on vaihtunut kaikkiin pyöriin joihin menee ja takaisin ei ole paluuta. Pelkkää blissiä.

Se lezynen kierrepää on ihana kun on oikeesti paikoillaan ja pysyy mutta yksikin auennut presta on liikaa. Tien päällä voi olla aika kohtalokastakin.

happo-orgiat - 15:55, 26.8.2019 »

momenttiin
:---)

Tompsukka - 17:40, 26.8.2019 » Sanoo tyyppi joka dumaa dodicia paskojen kampien (köh omnium köh) takia :)
Mikäs tekee omniumeista paskat kammet? Siis sen lisäksi, ettei ne mene huonosti suunniteltuun runkoon?

:slight_smile:

^ Sram

Sramin jarrut.


(vuoden aikana vaihdettuja risoja Sramin jarrukahvoja, about 50 kpl)

Ne ei vaan osaa, eikä vissiin oppinu niistä maantiejarrujenkaan takaisinkutsuista yhtään mitään.

Jonkun Lezynen kanssa oli just viikonloppuna reissussa ongelmia. Sielua kiristeltiin pinna-avaimella kun ei osattu etsiä kiristintä itse pumpusta. Lopulta homma hoidettiin sit kohta 20v. luottokama-topikissakin hehkutetulla Topeakilla.

Harmittaa vaan kun ko. Topeakin järkiventtiili-Schraderin pumppauksen mahdollistava tinni jäi kesämmällä johkin puistonpenkille kun olin ottanut sen epätoivoissani ja turhaan irti yrittäessäni pumpata vaihtokumin liian lyhyttä prestanpaskaa.

Tinpe - 12:16, 26.8.2019 » Meinasin tilata vähän aika sitten Schraderit kun oli uusille tubeless venttiileille tarvetta. Homma kariutui kun huomasin että ko. tuotteita ei juurikaan ole markkinoilla.
Fillaripuolella ei olekaan.

Autopuolelta löytyy, esim. 949 Racing toimittaa sulle kuoressa alumiinirunkoiset tubeless-Schraderit kohtuuhintaan.

happo-orgiat - 17:49, 26.8.2019 »
happo-orgiat - 15:55, 26.8.2019 »

momenttiin
:---)

Tää, en ole muistaakseni ikinä saanut sielua irtautumaan mut kiristelenkin ne aina uutena.

Mä en kans o koskaan saanu sielua aukeamaan lezynellä enkä millään muullakaan pumpulla. Sitäpaitsi mulla on sielunkiristin mukana muutenkin reissussa tällaisten asioiden varalta. Mun lezynessä on vieläpä se semmoinen paineenpoistonamiska (ABS tjsp), joka kaiketi auttaa letkunirroitusongelmaan.

Sen sijaan oon onnistunu vääntämään venttiilin mutkalle käyttämällä minipumppua, jossa ei ole erillistä letkuosaa.

Oisko pumpputopikkiin siirtymisen paikka?

Lumikko - 22:05, 26.8.2019 »
Tinpe - 12:16, 26.8.2019 » Meinasin tilata vähän aika sitten Schraderit kun oli uusille tubeless venttiileille tarvetta. Homma kariutui kun huomasin että ko. tuotteita ei juurikaan ole markkinoilla.
Fillaripuolella ei olekaan. Autopuolelta löytyy, esim. 949 Racing toimittaa sulle kuoressa alumiinirunkoiset tubeless-Schraderit kohtuuhintaan.
Kiitokset vinkistä. Toinen mikä tietty tuli mieleen, niin joutuuko nykyisten maastovanteiden kanssa poraushommiin että saa venat mahtumaan?
Tinpe - 9:10, 27.8.2019 »
Lumikko - 22:05, 26.8.2019 »
Tinpe - 12:16, 26.8.2019 » Meinasin tilata vähän aika sitten Schraderit kun oli uusille tubeless venttiileille tarvetta. Homma kariutui kun huomasin että ko. tuotteita ei juurikaan ole markkinoilla.
Fillaripuolella ei olekaan. Autopuolelta löytyy, esim. 949 Racing toimittaa sulle kuoressa alumiinirunkoiset tubeless-Schraderit kohtuuhintaan.
Kiitokset vinkistä. Toinen mikä tietty tuli mieleen, niin joutuuko nykyisten maastovanteiden kanssa poraushommiin että saa venat mahtumaan?
onhan se schrader aika paljon isompi ku presta...

etuvaihtajat

hyi hyi

akuutteja pakotuksia:

I schrader venttiili pakotus
II sram jarrut kehnous pakotus

ja topiin:

pikalinkku + levyjarru -yhdistelmä

kyllähän se toi yleinen venttiilien UI olisi paskalistani kärjessä kans

toisena sit kaksosasten tolppien irtoclampit

makko - 17:50, 26.8.2019 »
Tompsukka - 17:40, 26.8.2019 » Sanoo tyyppi joka dumaa dodicia paskojen kampien (köh omnium köh) takia :)
Mikäs tekee omniumeista paskat kammet? Siis sen lisäksi, ettei ne mene huonosti suunniteltuun runkoon? :)
Lista kammista jotka ei mene dodiciin:

-Omnium

Lista rungoista joihin ei mahdu omniumit mutta muut ratakammet kyllä lienee aika paljon pitempi.