Ihana OLMO.

Pari vuotta sitten piti harjotella uudestaan ajamaan pyörällä, lujempaa. Pösömixtellä pääsi kiinni vauhdinsyrjään, mutta eihän sitä siihen voinu jättää. Muun muassa jalkajarru, no jarrut yleensä, tuntu olevan vähän tiellä. Keväällä 2013 onnellisten sattumien kautta Olmo tuli mun elämään. Vauhti vaan kasvo, huhhuh olihan se siistii.

Runko tosiaan on kierrätyskamaa, ikuisessa lainassa tällä hetkellä minulla. Iso kiitos siitä Andrej. Ensikasaus kaikenlaisilla, kaikilta mukavilta, kilteiltä ja ihanilta ihmisiltä saaduilla, lainatuilla ja myös ostetuilla osilla. Osilla, joista en sillä hetkellä tiennyt hölkäsen pöläystä, tärkeintä oli päästä ajamaan. Ja ajamaan päästiin. Pikkuhiljaa, muun muassa pepun puutuessa, tuli tarve ja halu vähän uusia kalustoa. Tässä ollaan nyt, tadaa!

(Tähän väliin tärkee kiitos Heskelille aka ninja-kaipaiselle ja Susijussille PETOlinnun sulasta. Antaa kuulkaas voimaa ja nopeutta.)

olmo sanremo 52x52 dedacciai tuubelo
kiekot mavic, on-one, dt, gator
sr edge, 42 velosolo, 17t eai-kopio
sylvain track,blb,exustar(paskat)
slr flow lady
100mm stemmi, sopiva tanko, hyvät tuppelot
sulka

Juu Olmo on ihan mun lemppari. Eka ja paras.

Ps. Kiitti Antti.

eka

Minkä linnun sulka?

^PETOlinnun.
On tä vaan niin hieno

Ihan a-luokkaa
oonko nähny tän KOFfeilla?

Tämä on hieno. Ei noi drop-outit helpot ole, mutta na-naa-na-na-naaaa.

^^näit
mäkin näin.
Hieno, vaikka ohjainlaakeri onkin aika kauhee, ja eturatas vääränlainen tai värinen

ei oo kauhee ohjainlaakeri minä valitsin

Kova

Bonuspisteitä tompasta ja sulasta

Magic pulloteline, magic Noa.

plussaa jos olis banaanitarra, ilman sitä aika blandi :frowning:

Onko Hesan olmo-andrej? Hyvä tyyppi
Hyvä pyörä

Hieno on ja sopivan rosoinen. Onko tässä pystydropit ja magic gear? En oikein näe tihrustaa. Pullotelinekin ilmestyi kehiin viimeisiin kuviin.

Fedja joo se just !!

Tossa on sentti varaa dropeissa. Ku säätövara loppuu on ketju venynyt kelvottomaan ajokuntoon. Tight mutta ei ongelmaa!!

Harmittaa kun ei ole puhelimessa numeroa enää. Usein miettinyt mitä hälle kuuluu, jättänyt ikuisen vaikutuksen. Hyvä mies. Parempi pyörä.

Onks tää jotain rautaa (pitäs kyllä tietä mutta en muista tai en tiiä) ja onko tuo joku toloppa. Kunnian konversio ihan kyllä elikkäs aika ihana!

On kyllä kaikki niin oikein. Pidän kovasti.

PETOlinnun veikkaan olevan kanahaukka (Accipiter gentilis), tai en tiä.

^^ teknistä tukea konsultoituani tiedän kertoo, että tätä putkea. Jäykkä on ja hyvä. Tolppa on xlc, ei niinkään hyvä.

Tää pyörä on kyllä kohdellut mua hyvin. Sanalla sanoen ihana olmo.

En oo asiasta varma, mutta veikkaan, että ihana Olmo on vielä ihanammasta putkesta kuin tuo uusi Zero Uno. Uus on aika peruskamaa ja vanhempi oli jotain tosi ohkasta. Ei kannata tehdä tällä sellaista oululaistyyppistä lukkotestiä…

Nii, ja on se muutenkin tosi ihana.