Ihan kiva stemmi topikki

Mulle ei oo aina selvää mikä saattaa tappaa mut ja mikä ei mutta tota lähtisin ainakin kokeilemaan :grin:

Joo sama, ja onhan tossa stemmissä joillekkin jo lähtökohtasesti kuolemanpelkoo.

Oon vähän sitä mieltä että älä. Osuu puristus pian haarukan kaulan kierteytetylle osalle, jossa sen tähden on seinämää ohuemmin. Ei ole kovin mukava myöhemmin havaita, että kaulaputken muoto on päässyt muuttumaan.

Ite saattaisin ajaa kunnes katkee kokonaan, ja ehkä vielä sen jälkeenkin. Sit kun on molemmat lipareet katki, niin rupee varmaan pyörimään.

Sitä ei oo kiva huomata siinä jyrkässä alamäesssä :face_with_peeking_eye:

ihan tosi kiva stemmi, 130mm istuu täydellisesti Olmoon kompaktitangon ja kahvojen kans :slight_smile:



11 Likes

Nitto UI-16 ei ilmeisesti enää tehdä, onkohan Velo-Orange nyt sitten ainoa tall stack -optio avattavalla faceplatella?

Ainakin Geneticillä on tällainen.

1 Like

kauhee de ja vu että oonko ite postannut ton joskus jonnekin :thinking: syyhkyt £25 postit vaan tuolla ja rumempi logo ku V-O:ssa

Ainakin Geneticin canteissa logot oli myös laseroitu, mut Töpystähän noita muistaakseni saa jos haluaa käydä varmistamassa.

1 Like

Oliko joku konsensus, että pitääkö shimmin raot olla linjassa faceplaten rakojen kanssa, vai just eri linjassa?

Itte laitan stemmin rakojen mukaan. Muistaakseni kerran yritin laittaa ”poikittain” ja shimmiin tuli kiristyksen jälkeen ryppy.

1 Like

Minä olen laittanu raot kohdakkain ja pidän ratkaisua myös rakenteellisesti parempana, en ainoastaan esteettisesti. Perusteluni on fiilispohja, ehkä mä joku päivä osaan mallintaa ja laskea asennustapojen eron.

1 Like