Ideale 2003 nos,tankoteippii,tunturi,xt,dura-ace,työkalu

juuja,mulla ois jotain silppua jota voisin myydä tai vaihtaa.

-tyystin iskemätön paketissa oleva Ideale 2003 penkki,mustaa mokkaa.
http://velosniper.blogspot.com/2008/10/vintage-ideale-saddle-models-2000-2001.html

45e

-Amethy fillarityökalu jostain ysäriajoilta,iskemätön/paketissa.Tämä lienee hyvinkin sama työkalu kun yks Ritcheyn CPR malleista,ellsi jopa sama vehje eri merkillä,tais ritchey teettää omansa kaukoidässä myös.Ketjunkatkasin,pinna-avain,pieni talttapää,8-9-10mm avaimet muttereihin jne,ja mitäs,taitaa olla 4-5-6mm kuusiot,vaionkohan tuossa 3-4-5,tartteepa tarkistaa.Ihan näppärä jos tykkää,ja old school maastureihin passeli,jos ei muuhun kelpaa.

10e

-Tunturi remmit,1 pari,osanro: 442 800 74.Uudet,paketissa.Nää o valkoset ja jotain rättivahvistettua kumin/vinyylin tapasta.

15e

-Ciclolinean wanhat…kasari?.. Dainy-tankoteipit,vaaleahkoa mokkapintasta matskua,Käyttämättömät,paketissa,josko avasin paketin uteliaisuuttani,hyvässäkunnossa on tarrapinnatkin näköjään.Mukana tulpat sun muut eli täys setti.2 rullaa,kumpikin 185 x 2 cm

15e

-Shimano deore XT ohjainlaakeri,kierteelliseen tuuman kaulaputkeen.Käyttämätön paketissa.mallia HP-M375

25e

-Shimano Dura-Ace 10 ketjuruoska/haka-avain,käyttämätön.

30e

-Tressomouss tankoteipit “velox speciality n 94”.Siniset kankaiset “teipit”,alapualella tarrapintaa.Nää on kai aika vanhat myös,jotain 86 vuodelta…paketti on hiukan kovakourasesti joskus avattu mutta messissä kuitenkin.Mukaan heitän muoviset 84 vuoden kromatut mutta mukulakivipintaset tulpat.

15e

mulla on myös tota kangasteippiä punasena,ja muitakin muinaisempia teippejä jostain…60 luvulta ysärikamaluuksiin neonväreineen…kai sellaset johkin riettaaseen rossiniin sentään kelpais:).

ja muuta vanhempaa,pääasiassa käyttämätöntä silppua,tollasta pikkutavaraa,ikivanhoja jarruvaijereita sinisissä “self lubricating”-kuorissa,kamalia neonvärisiä ysäri vaijeri/kuorisettejä,iskemätömiä shimanon työkaluja,ei tosin oikein hajua ees mihin ne on tarkotettu:),aerotolppia,niin pyöreevartisia kuin aerorungonkin…saattaa olla mulla ajamaton aero runkokin,se on kai shimanon tekele.brooksin häkit,koosta ei hajua mutta nätit kun on ruskeeta nahkaa päällä…ranskalaisia vintakejarruja,niin kahvaa kun länkiä,jotain kisamallia noi on,jne jne.Pitäs keritä käymään kaikki läpi ja tuomaan himaan,niin voisin räpsiä tarpeen mukaan kuvia tänne tai raahata kaikkee rojua esille jos tampereelle vaan saatas joku swap-miitti järkättyä,kun postittelu on niin synkkää hommaa.

-jos hinnat ei miellytä niin osta keralla enempi,köntässä halvempaa,tiätty.Tai tarjoa vaihdossa jotain tällasta:

22-24mm 28" tuubit,sinisyys plussaa,mutta pääasiassa pitäs olla kestävä.siis saa olla kuluvaa muttei puhjeta ihan noin vaan,painolla ei mitään merkitystä.

-pulloteline,satulan taakse kiinnittyvä,ei mitään muovivoittoista kiitos,ennemmin rosteria,lelumiina tai muuta muttei 100 % muovista.

-Pulloteline,tankoon,mallia retro,synkkäei kaikelle muovirojulle tässäkin.myös wanha alan pullo kiinnostas.

-järee/kestävä 28" takakiekko,mieluiten korkee.

-eniten ehkä kuitenkin kiinnostaa kaikenmoinen vintage:) maasturikama,ehkä sellanen aftermarket silppu,ei niinkään tehdas-asenteiset vakiokamat jostain purkupyörästä,mutta kaikenmoinen shimpan stc-rc käy,samoin xt-xtr.

P.s

jos jollakulla sattuu oleen tunturin matrixx sarjan runkoa,hiukankaan isompaa,erikoisempaa,tms,jouten, niin ois kiva kuulla sellasesta.Nehän teki fillari-lehteenkin ainakin yhden sinkulan…joskus 98?,ja sekin pyörä kuulemma ois hengissä jollain tasolla edelleen…?Saati ne matrix täysjoustot,sellanenkin ois mukava,kun menin omani perkele hukkaamaan joskus…Onko tällasia kellään enää missään ?

tuu kirppikselle stadiin ens su, olen kiinnostunut monista mainitsemista jutuista.

en taida tulla,valitettavasti,hiukan liikaa matkaa ajella ihan vaan kattoon JOS jotain menis kaupaks,näillä polttoainehinnoilla.sori.siks mä oisinki kiinnostunu paikallisen väestön kirpputorimeiningeistä,johon vois pakata vaan takaluukun tai,pakun täyteen ja tuua roinaa tyrkylle ilman tuntikausien ajelua…etenki jossain stadissa,jossa muutenkin sekoan,liikenteen kuin hälynkin takia,tulee misantrooppisia ajatuksia siellä suurkaupungissanne.

sinällään ois kyllä intressiä joskus nähdäkkin foorumin väkee naamatusten.

PM Shimpan laakerista.

Löytyskö neonkeltasta tankoteippiä sekä jarruvaijerin kuorta?

sure bro.

ainakin vaijerin kuorta sillain että siin on sit myös vaijeri mukana. mihin tarttet,eteen/taakse vai sekä että?. ja kylläaika sata varmasti mulla on paketti neonkeltasta tankonauhaakin.

hep Ideale pm

pm Ciclolinea + häkit

Onko 26,2mm käyttämätöntä aerotolppaa?

Rusehtavat tankoteipit,satula ja xt ohjeinlaageri menny,tänks.

mulla oikuttelee joko kone tai tää foorumin sydeemi,niin saattaa kestää tovi että huomaan uusia yksäreitä.

hutta - 20:03, 2.8.2010 » Onko 26,2mm käyttämätöntä aerotolppaa?
tarttee kattoa,jos ois.pyrin pitää sillai noi aerorungot että nihin on jokaiseen oikee käyttämätön tolppa sitten kun saan ne tontille ja laitan kai myyntiin moiset.

Pistin jo PM:ki, eli voisin ostaa sulta ton Dura-Acen työkalun.

Dura-ace avain ojennettu just uudelle omistajalle.