ibike

Terve

Lauttasaaressa on jo hetken vaikuttanut uusi pieni pyöräverstas. Omistaja itse on ajellut fixillä jo vuosia ja verstaalta löytyy tietotaitoa ja osia niin vaihteetomiin kuin vaihteellisiinkin peleihin.

www.ibike.fi

Yhteydenotot ibikeen mieluiten meilitse ibike@ibike.fi tai soitto 0456707503. Olen pääsääntöisesti paikalla 08-18 välisenä aikana, mutta kannattaa varmistaa, ennen kuin skidaa paikalle. (saatan olla vaikka syömässä).

ibike ottaa hiukan rennommin ja uusia töitä vastaan vasta 5.8. Toki varauksia voi tehdä meilitse ja siten saa parhaiten kiinni. Pitäkää ketju kireänä ja kumit kovana, kohta on syksy…

Nyt löytyy hyllystä UN55-keskiöitä 20€/kpl, muutakin varaosaa hyllyssä sopivaan hintaan.

ibikesta löytyy kaikea pinetä kivaa pukinkonttiin ja edullisesti. Muutamia mainitakseni:

Hiplok-lukkoja 40€/kpl muutama kappale

Moon Meteor 200 45€/kpl

PC1 ketju 10€/kpl

KNOG Bouncer-lukkoja 35€/kpl

ASS-Saver 7€/kpl

Ja kaikkea muutakin kivaa löytyy painaviin paketteihin, FB-sivuilla lisäinfoa

Sain muutaman kappaleen Gravdal-nastagumekseja hyllyyn. Löytyy toki Schwalben nastoja kans…

Jaa että tämmönenkin ketju on.

Kehtaan kehua ja suositella ko. putiikkia. Olen sieltä ostanut yhden rungon ja paljon kaikkea pientä. Tutut ovat siellä pööriänsä huollattaneet enkä ole kuullut moitteen sanaa. Ehkä ainoa pieni miinus on maantieteellinen sijainti, mutta se lienee henk.koht. ongelmani:) taidan kuitenkin taittaa matkaa ja käydä hiplaamassa Gravdaleja.

Lauantaina aukeaa uusi liike Pajalahdentie ysissä. Imho tulee Stadin hienoin pyöräkauppa/-huolto. Sorry van Tonit :slight_smile: