Hyvinkää

Joo, Räptori ja sillai.

Löytyisikö kiinnostusta esimerkiksi pooloiluun ensi kesänä? Börstan imailu ja muu pyöriin liittyvä oheistoiminta on lähellä sydäntä, joten jos löytyy vähänkään samanhenkisyyttä niin suosittelen ilmoittautumaan.

Mielestäni olen täällä nähnyt yhden fiksin pinnakortteineen pari kuukautta sitten. Saattoi toki olla jossain muuallakin.

Ei mutta niinkuin oikeasti. Pistä kommenttia jos harrastat täälläpäin. Tai vaikka Riihimäki & muut läheisyydet. Poolopelit olisi kova sana.

Mukana.

messissä, porukassa pyöräily kiinnostaa! itse olen nähnyt vilaukselta neljä fiksuttajaa hyvinkäällä.

Mukana kanssa.Missäs pooloilua Hyvinkäällä?

4, sehän on jo joukkue vaihtopelaajalla :). hienoa!!! mikä vois olla hyvä paikka pelata? mulla ei heti tule mieleen mitään missä olis laidat tai edes kunnollinen häkkireunus.

-henri-

Hyvinkäällä pelataan jokaisella urheilukentällä kesäisin pesäpalloa,olisko fixutin-pesis mistään kotoisin,varais kentän urheilutoimistolta…

hahaha ei paha. urhiksella vois kokeilla siinä koris kentällä.

Takalaiton ja pelaajat Lucky-pubiin…

R-mäellä on ainakin kaukalo kesäisin siinä tekojään vieressä. martissahan on ainakin sellanen futis"häkki" taitaa vaan olla pieni pooloihin?

hei se tapainlinnan koulun pihassa oleva futis/korishäkki vois olla ihan ok. aika pienihän se on, mut silti. kunnon ghetto ratkasu olis siinä junaradan ja jokelankadun varressa vähän sen prismalle menevän alikulkusillan jälkeen oleva koriskenttä. se on ehdottomasti maailman ghetoin kenttä enkä ole itseasiassa ikinä edes uskaltautunut sinne, mut sekin on vaan aika pieni. tietääkö muuten kukaan, mitä kenttää tarkotan?

Loistavaa että kiinnostusta löytyy!

Tapainlinnan häkkiä olisin itse ehdottanut, pieni se on, mutta luulisi alkuun pääsevän. Luulen suunnilleen tietäväni mitä kenttää Henri tarkoittaa. En ole kyllä aikoihin mennyt siitä ohi, joten en oikein muista kuinka ghetto se olikaan.

Ja fillaripesis kuulostaa kokeilemisen arvoiselta.

Marttiin päin vai? Ei ole kyllä pistänyt silmään… Btw,olisko sulla henri myydä ylimääräistä käpyä tuuma ja yks kahdeksasosa koon putkelle??

Eikun keskustaan päin, jää silloin Jokelankadun vasemmalle puolelle vähän sen alikulun jälkeen?

täl hetkel ei oo myydä kyl, sori. nyt on uudet fillarit tulossa ja kaikki on osissa ympäri kämppää ja netti työntää tavaraa taas kohta postilaatikkoon. mut joo, käpyä ei taida jäädä kyllä ohi silloinkaan.

joo, se kenttä on siinä vähän sen uuden alikulun jälkeen pois päin keskustasta. se on niin ghetto et ei sitä kyllä ees oikein huomaa. nyt kun tarkemmin ajattelen ni siinä on asfalttikin jo varmaan niin ruvella et ei siinä voi pelata. vai onkohan asfalttia enää ollenkaan… tapainlinna on varmasti paras.

milläs fillareilla ihmiset muuten ajaa? mulla oli viime kesänä sellanen koko musta konan paddy wagon, johon vaihdoin loppukesästä valkosen värin, valkosen h+sonin taakse ja celesten väriset turbo satulan ja gripit. se oli härskin näkönen ;). hetken ajoin myös sinivalkoisella rossin konversiolla. edellis kesä meni sinivalkoisella dbs konversiolla. ens kesälle on luvassa koko hopee ohjus ja airwalkin triktärk.

-henri-

Omaltakohdalta vähän hakusessa vielä mutta Peugeotit on parasta :slight_smile:

Hei!
Tulevan kesän hyvinkääpooloihin löytyy sitten lapa-aihiota meikälältä n.20 keppiin nyt alkuun… PM:ää jos tarvista.

Herätellääs tätä taas henkiin… perheenlisäyksen ja mukamas-duunikiireiden takia on jäänyt postailu vähemmälle.

Vieläkö löytyy kiinnostusta pooloihin?

Itsellä alkaa olemaan Favorit ratarunkoon rakennettu fiksutin ensilenkkejä vailla valmis, joten pelit kiinnosta. Täytyy vaan opetella ajamaan, on nimittäin tunnustettava, että talvi tuli sotkettua vaihteellisella maastofillarilla (ja vielä nastoilla). Ekat maantielenkitkin kerkesin jo heittämään monivaihde-sukkis-pyörällä, mutta tästä on hyvä parantaa tapansa.

Keppi pitäisi vielä rakentaa. Täytynee katsastaa kierrätyskeskus läpi, vai oliko mpm:llä vielä aihioita?

Morjens vaan.

Retki-pösöstä talven aikana väsäilty fixi olis suurinpiirtein nipussa ja lapa aihio on odottanut jo syksystä lähtien hyllyssä vartta.
Löysin omalta verstaalta sählymailan vailla lapaa joten siitähän se ajatus sitten lähti,sovittelen sen tuohon lapaan. Kannattaa kysellä MPM sitä lapa aihiota ainakin näin aluksi.

No kiinnostaako toi poolo hyvinkäällä vai ei? Nyt niitä pelaajia kehiin et pääsee kokeilemaan totakin fillaroinnin muotoa ainakin kerran :slight_smile:

^ Unohdit tehostaa sanomaa,kiroilu vois auttaa esim:Himputti!