Hyvää juhannusta Yksivaihde!

Ei mulla muuta. Grilli ja sauna kuumana, bisse maistuu!

Juhannuskruisille nyt.

Kävin kruisimassa. Matkalla vähän kahvia, jäätelöä, kaljaa ja espressoa. Lopuksi vesisateessa laukku täynnä ruokaa kotia.
Nyt pitäisi keksiä tekemistä.

Ainiin: Greenbike oli auki vielä puolen kuuden aikaan. Valitettavasti käy vain käteinen. Olisin muuten ostanut polkimet ja jotain.

mittumaarit kalliosta.

edit:
uusia perunoita+tilliä+voita, feta-salaattia, sinihomejuustolla täytettyjä herkkusieniä,
jälkkäriks shampanjaa kera sulatettuun suklaatiin dipattujen manzigoiden.
ei paha, ei lain.

ribsejä, fetasalaattia, oliiveja, herkkusieniä, kanansydämiä, marinoitua grillattua tofua, jättikatkarapuja, remouladekastiketta, uusia perunoita, silliä, kylmäsavulohta, grillilohta, halloumia, skumppaa, valkkaria, punkkua, bissee, siiderii, roseviiniä, silliä… Mitäköhän kaikkea unohdin.

Perinteistä: uusia pottuja voinokareilla (unohdin sillit kauppaan)
Vähemmän perinteistä: punaisia linssejä, tomaattikastiketta, valko- ja tavallista sipulia, salsaa. Vähän maustamatonta jukurttia pehmentämään.

Kaljaa ja sipsejä meklun ABC:ltä. Vain jalkapallo erottaa tämän normaalista keskitalven lauantaista.

Halvimpia mahdollisia viinikumeja, maalihuuruja ja älytön nuha.
Jalkapalloa vois ehkä kattoo.

Töitä. Olipa varmaan kauhea ylläri… :confused: Hyvää Jussia vaan kaikille!

leipäjuustoa ja lakkahilloa vielä.

Meitsi imailee kepua Bergenissä. Aika suomalainen juhannus. Vettä tulee, syötiin jotain nakkei ja sillee.

Ei paljo näy fiksei tääl, eli todella kaunis kaupunki.

Oon pelannu ihan helvetisti Dwarf Fortressia, mut ottaa tosi pahasti päähän kun toi yks fortti mitä oon pakertanu mont tuntii menee todella voimakkaasti päin persettä.

Vitun goblinit ambushaa jatkuvasti eikä oo tullu hoidettua vielä militiaa kuosiin. Ois pitäny pääsisäänkäynti tehä mutkikkaaks tunneliks ja täytee cage trappeja. Cage trapit pieksee stone fall ja weapon trapit mennen tullen koska sit ne goblinit on kertalaakista pois pelistä ja ne kääpiöt kantaa justiceroomiin ne piestäväksi.

Vittu tota Michael Jacksonia, haen kaljan kyllä nyt.