'Hupsista' topikki

Jakoavainta vaan peliin ja oikaisemaan. (Eipä sillä juuri muita legitiimejä käyttötarkoituksia olekaan.)

1 Like

Nytpä on sit tullu tääkin kokeiltua. Aamun kähmässä “vähän säädin satulaa” ja tolpan klämppiä kiristäessä kuului pieni ujo naps.

Ja toi on-one on tietty joku 30,0mm mitä en tiedä saako mistään. Onks mitään toivoa että tommonen rautakaupan letkunkiristin toimis?

Kaikeksi onneksi tää on yleisimpiä teräsrungon tolpan pannan halkaisijoita!

2 Likes

Salsa lip lock tilalle :ok_hand:

1 Like

siis oon nähny tässä maailmassa jo ihan liikaa, ja yks niistä jutuista oli että joku oli laittanut Steamrolleriin 29,8mm Thomsonin klemmarin vaikka se on nimellisesti 30,0mm

Aa, sekö on! Nomut vähänkö hyvä, kiitos :heart:

Saatoin kyl vetää OTB:t eilen, vaikkei ollu ees lip lockia. En oo ihan varma miten meni, mut yleisö näki paremmin ku mä.

1 Like

Pelagolta löytyi panta, Regatasta kahvi ja pulla, nyt on kaikki taas kunnossa. Kiitos tyypit!

6 Likes

Katoin telkkaa, tein safkaa ja pelasin pädillä sekä tohkeissani asentelin kolosseja uusiin kenkuloihin, onneks en kerenny lähtä ajaan kö lähempi tarkastelu osoitti että multitaskaus kääntyi paskaukseen näin

ja olihan se vähän jo hämärääkin eikä just siinä hetkessä ollu ottalamppua

12 Likes

Että voi ihminen olla tyhmä!
Työmatkaa maastopyörällä ja tuntu, että hissitolppa ei nouse ihan ylös asti. Päätin sit, että avustan vähän nykäsemällä kädellä.
No, hissi ei noussu ihan ylös asti jossain muualla ja hissitolpan liipasimen sijaan painoin etujarrun tiukasti pohjaan🤦‍♂️

Tietäähän sen, miten siinä käy, kun vielä samaan aikaan vähän ponnistaa jaloilla ja vetää toisella kädellä satulasta ylöspäin.

Selvisin sentään pintanaarmuilla käsissä, olkapääss ja kypärässä.

13 Likes

Oppirahat vol 123456789 lahja joka jatkaa antamistaan:

Maasturin gripit oli finaalissa. Noh kokeillaampas jotain toista brändiä vaihteeksi. Niin ja samalla vois lyhentää tankoa ihan pikkasen. 5mm molemmista päistä veks. Uudet gripit kiinni.
Mitvit. Tästä tuli ihan naurettavan kapee (maastoon siis). Mitä tässä nyt tapahtuu?!?!?

En sitte tajunnu että eri gripit uppoo eri matkan verran… äöäöääöääö aargh.

Noh onneks toi tanko on vielä ihan passeli vaikka fiksihommiin. Mut äääähhhh.

Häh? Siis eikö se tanko ole nyt vaan 5mm per puoli lyhyempi?

En mä ole koskaan kohdannut eri matkan uppoavia grippejä, eikös tangon pitäisi olla aina koko matkalta gripin sisällä? Oliio vanhat gripit siis osin tyhjän päällä? Kuulostaa aika vaaralliselta jos tanko on vaan osan matkaa gripin sisällä?

1 Like

No tämä itse asiassa tuli mullekkin mieleen nyt jälkeenpäin… saattaa olla että vanhat oli osittain tyhjän päällä :grimacing:
On ne vielä tallessa, pitää varmaan mennä viel kattoo että mitä ihmettä tässä on oikeen tapahtunu.

Oli ne vanhat perhana ollu jonku 1-2cm tyhjän päällä.
Niitä sai itse asiassa työntää aika kovaa että pohjas. En ollu vaan tajunnu aikasemmin…
Onneks niissä oli sellanen tosi jykevä muovirunko.

3 Likes

Onnistuin hukkaamaan Kryptonite Messenger Minin johonkin muutaman kilsan välillä eräs ruokakauppa-koti. Olkalaukussa olen tavannut sitä roudata ja välillä myös taskuissa tai stongaan ripustettuna. Ei sitä ainakaan kotoa näytä löytyvän eikä myöskään näkynyt reitin varrella. Todella omituista settiä. Noh, pitää vielä etsiskellä, onneksi on varalukkoja (ja niihin avaimia).

Laitoin velolla takarattaan väärinpäin tossa viime viikolla. Hyvin nappas ketju kiinni pinnoihin.

1 Like

Ajoin Pöörirandon 2021 tällein. Huomasin vasta himassa. Ei napannut kyllä kiinni että voin suositella.

4 Likes

Pahasti näyttää siltä, että olen hukannut käyttämättömän Hopen eturattaan joko muutossa tai aiemmin.

On myös aika todennäköistä, että se löytyy, kunhan olen hommannut toisen tilalle.

1 Like

Joo varmaan pari hammasta lisää ei ois ottanu kii. Itse asias varmaan izumin ketjulukko joka otti kii.

Jahas, tilasin 32-reikäisen kehän uutta dynkkynapakiekkoa varten vaan olin unohtanut että aikaisemmin kasaamani napa on 28-reikäinen. Uutta kasaillessa vasta aloin ihmettelemään asiaa :sweat_smile:Jotenkin täysin mennyt ohi tällainen mahdollisuus ja kelannut vaan, että ainahan ne mun dynkyt on olleet 32. Noi ei tuo ostos hukkaan mene. Pitää nyt vaan nopsaan kehittää joku toimiva valoratkaisu, kun ajelua tiedossa pian.

1 Like