No niin… kaikki Pistalla ajavat käsi ylös.
\o/
No niin… kaikki Pistalla ajavat käsi ylös.
\o/
Tunnustan.
Word up.
On ja ylpeä siitä. It’s not about the ride it’s about the rider and riders hat.
sur rur.
Hip(ster)! Lipat vedin eilen. Mites te?
Ei oikein Helsingin/Suomen hintatasosta osaa sanoa, kun kuitenkin tuntuu niin vähän olevan tehdasfiksejä käytettyinä kaupan. Omastani taisin maksaa pari kuukautta vanhana ja vähän käytettynä 450€ viime syksynä. Vai olikohan 470, mutta kuitenkin.
käsi ylös täälläkin.
konkeli ehdotteli tänne kyselemään, että josko jollain (esim keskareissa käyvällä) ois 57 kokoinen pizza, tekis mieli testaa ku oma 55 on aiheuttanut vähääkään yli 30min jatkuvan pyöräilyn jälkeen vihlovaa kipua keskiselässä, stongan vois juu tietty vaihtaa suorasta johonkin useamman ajoasennon tarjoavaan, mutta kokotaulukkoja katselleena oon tullut tulokseen, että ei mun mitoilla ois ikinä kannattanut alle 57 kokoista ees harkita.
hinnasta puheenollen, helmikuussa ostin omani reilu vuoden vanhana 420e. tiedä sitten onko greenbiken about 800e ovh-hinta vaikuttanut käytettyjenkin hintaan stadissa.
MIT VIT? 800? Toihan on ihan naurettavaa.
apinaa koijataan rööperissä. oisko jopa ollu 829e
liityn tähän klubiin viikonloppuna tai ens viikolla. sellanen yksityiskohta vielä mainittakoon että faija on ajanut (yhdellä ja samalla) bianchilla joku 25 vuotta melkeen kaiken pyöräilynsä
jätän eroanomukseni.
Eikös pyöräkerhojen jäsenten ajopelit siirry epävirallisen virallisesti kerhon omaisuudeksi kun pääsee jäseneksi. Ja jos kerhosta eroaa niin ajopelit jäävät siis kerholle.
sinä ja sinun sääntös. nyt eroan ainakin, jos tämäkin menee joksikin byrokratiapaskaks.
Mutta tätä sääntöä tällä kertaa en minä keksinytkään itse! Tämän keksi joku vielä vanhempi ja jolla on vielä enemmän partaa kuin meillä (ja lihaksia ja mahaa ja pyöriä ja pyöräsälää ja kaljaa…).
Edit: Tota pyörien omistussuhdetta kerhoissa, käytännön oikeudellisuutta ja vastaavia puitiin joskus huolella julkisuudessa ja muualla Marko Hirsman tapauksien yhteydessä ja sillon kun kerhojen erimielisyydet oli ajankohtasia ja kaikkialla esillä. Eikös Hirsman isommat riidat alkanut alunperin just tuosta pyöräasiasta, Hirsma otti pyöränsä kerhosta erotessaan mukaansa vaikka kaikki tiesivät ettei niin saisi tehdä.
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&a=05170
Eikös tämä pätkä vuodelta 1987 ole muuten ajofiiliselyn osalta kuvattu juuri Fiksikeskarien vakiopaikassa? Nuorisolle tiedoksi että tällaista gangstameno ja musa oli ennen kuin räppi tuli!
Ai että pyöräkerhojen jäsenten fillarit on niinku kuin_omia, muttei kuitenkaan?!?
tai sitten Rupsuit kuskit varastaa klubin ja muuttaa nimen HPC = Helsinki Pursuit Club. Vanhat klubilaiset pistää pizzat myyntiin.
jos liityn, niin onko sun pyörä mun pyörä? voinko myydä sen ja pitää rahat?
Filosofian kannalta erittäin vaikeita kysymyksiä:
Onko sun oman ydin siinä mikä on sun omasta mielestä sun omaa? Vai onko sun oman ydin just siinä mitä muut pitävät sun omana?
Ehkä folke harhoissaan ihan oikeesti luuli niitä pyöriä omikseen? Tekikö folke väärin?
Sanottiinko Pulp Fictionissa “sun pista on mun pista”?
liittyyks tähän omistajuushommaan Rosa Liksom jotenkin tässäkin tapauksessa?