☀ homogeeninen Schrödingerin / unelmien / hitaat / muu jalgrattad topi ☀

Eli tää on Kilauea? Matkalaukkuvaaka ehdotti Explosifia

haha mikä stäkki voi vitu

hauska peli kyllä, taran asennus vähän hiertää vähäse

HAHHAHHAHHAHHAHHAHHAAAAA!!!

Just kova hikkynormopyörä, petyin ettei ollu hydro-v-jarruja.

Ainii, ne. Mankkikselle tiedoksi: vanneShigurat toimii. Kriittisellä hetkellä multa loppui mineraaliöljy, enkä saanut kuitenkaan ilmattua vannesorveja alakautta ihan minttisiks. Ilmeisesti sinne toisen männän taakse jää helposti ilmakupla. Tästä lähti projektin syöksykierre ja Diamondback menetti hetkessä kaikki osat. Impulsio iski ja sitte mentiin.

Nais baik kyllä siinä. Keulan väri vois olla vaikka musta

Tää on niin röyhkee. Joillai on näkemystä. Työnimi maantiepyörä <3

F. Kaeppae - 19:00, 6.8.2020 » Eli tää on Kilauea? Matkalaukkuvaaka ehdotti Explosifia
Mulla oli 10 v sitten yhtäaikaisesti molemmat punasina ja sillon yliherkkä myynti-ilmoille, joissa edellisiä myytiin jälkimmäisinä sopivasti rottaisina - sullaki just identifaijeridekaalit kulunu... - mut semirareihin Tange Prestige Conceptin tapered ovaaliputkiin ei kuumailmapuhallin pysty...

Kilaueat ei oo haipattuja ja ehkä siks just ihquja - niin ihquja et pari kk sitten tollane tuli taas taloon ku oli iha vieressä tarjolla. Inspiksen puutteessa meni varastoon mut sun buildin perusteella nyt tiedän ainakin kaulaputkea tarvittavan lisää, eli O: 1 1/8 Cromo-kaulaputkea 20cm. No joke

Luin sun vastauksen useaan kertaan — just hyvää mystistä tyyliä mut en ihan tajunnu että onko tää nyt sit varmuudella Kilauea? Olettaisin tekstin perusteella, että on. Ja siis itse en tiedä, Explosif on oma päätelmä perustuen samankokoisen rungon painoon webissä.

Hailssia ruotosuunnitelmille, passé pakkoslämmäyskulttuuri jääköön jo

Bodattu ST:n tyvi + hopealogo + helmiäistummanpunainen maalijobi = 1995 Kilauea. Mun mielest näin.

(Editoin tähän kuvan mun rungosta vkonlopun jälkeen…)

Edit 09.08.2020:
https://live.staticflickr.com/65535/50206040158_501bedeeb9_o.jpg

nii eikös 95 exposif ole columbusta

en tiiä noista väreistä niin, mutta mulla on 94 explosif just tota tangea. että putkien puolesta joko 94 explosif tai 95 kilauea

ave 1995 kona buyer’s club

mut levari edit vaatis rehtorin kansliaa kyllä

Kona Kilauea toi on. Ja vuosimalli -95. Kiitti Calutron!
Konassa onkin jo kiinni uusia viritysosia, mutta kuvaan ehkä joskus jos jaksan.



Tässä onkin sitten loput jäänteet Diamondbackista, tai ainakin tulee olemaan. Mun ainoa 26er. Kiitti Frede, tää on ihana pyörä. Ajoin ton Fliten eilen sisään, reilu 80km all terrain-ajelua peräkärry pääosan matkaa kiinni pyörässä. En ehkä tekis uusiks, mutta pitää aina välillä muistuttaa ettei se Flite vaan oo mun perseelle. Ajattelin nyt kuitenkin jättää sen kiinni, ihan vaan että tää pyörä vois vielä parantua tästä jotenkin. Jotain tartsijuttuja tulossa ja dynamohommat klaariin.

Marin Bear Valley SE 1995 23"
XT/Sun Ringle Rhyno Lite 27mm / WTB Ranger 3" 559
Funn G-Wide / Dura-Ace 7500 7800 10spd / sisuri
XT v-jarrut / Kool-stopit
Kingi / mankkiksen tekemä stemmi
Flite / random tolppa
XT 11-40 / XT shadow 9spd
Raceface I-beam / Shimano Ultegra 34t / Jotku alsaflätit emmuista mitkä / 103mm Tangen keskiö / joku Shimanon 10-ketju, XT?
Bagman / mankkiksen proto caget / pullotelineitä

Mietin, että tumppaisin kaikki (melko samankaltaiset) pyöräni tänne. Ei jaksa kokoajan eri topia uppailla.

Ei sillä että toi Kona ei ois kunnon vitun hyvä mut toi Marin on kyllä messevä myös sun kasaamana :drool:

Tää marin koskettaa mua. Ihan saakelin hieno!

Hienot fillarit kyllä, molemmissa aivan upeet stemmiasiat! Näyttää et näit on just veikee ajaa. Putooko jälkimmäisen ketjut ikinä?

Nyt meni hyvään kotiin hyvä pyörä!

hehe on kyllä kunnon menopeli tämäkin

nitpicky ps.
oiskoha 7800 DA kaffat eikä 7500
miltä xt v-jarrut maistuu maantievedolla?

Kiitoksia vaan. Ei, ketju ei oo kertaakaan pudonnut. Oon itse asiassa ajanut paljon joillain random vaihde-eturattailla 1x-setupilla ja ongelmia ollut älyttömän vähän.

Hah, taitaa olla DA 7800 nimenomaan. Kiitti. Vitsi oon huono numeroissa ja muutenkin noi mun osalistaukset tulee aika hatarien muistikuvien pohjalta.

Maantieveto ja xt:n v-jarrut ihan hyvä kombo. Vaatii ehdottomasti noi litteät Kool-stopit (tai vastaavat) toimiakseen, optimaalisin kulma ja palojen teho on hyvä. Noi kahvat vetää puolet siitä mitä pitäis, siltä se tuntuukin. Palat on lähellä kehää, tosi lähellä. Jarruteho on tosi hyvä, tuntuma välttis ei niinkään, ainakaan hydrojarrujen jälkeen. Mielessä on käynyt kokeilla niitä travel agenteja. Että jos sinulta, rakas foorumilainen siellä toisella puolen, löytyy kyseinen osanen/osaset, laitappa mulle viestiä :o)

kunnon vitun hyvää

mega salut