☀ homogeeninen Schrödingerin / unelmien / hitaat / muu jalgrattad topi ☀

Conduit hanger

1 Like

Sit jos johonki 22.2 tankoon on laittelemassa, ni niitähän on sit kaikkia moottoripyörien peilikiinnikkeitä ja muita.

Kona vois olla myynnissä. Hyvä hinta ja kaikki kompliitin ja runkosetin välillä mahd. Stemmi menee einolle

pist pm hihi

1 Like

“This users public profile is hidden” :thinking:
Oesin laettanna yksäriä-pyksäriä, mut ee onnistunna. Mikäs nyt eteen?

P.s. Mikäs toi radioaktiivisen vihreänä loimottava speiseri oikein on?

P.s. P.s. Ja siis yksärillä tarkotus udella vähän tärkiämpää asiaa.

Pistin sulle viestiä. Ja spaceri on muistaakseni pätkä ysärin Scott Peakin viistoputkea

1 Like

Sun pitää mennä sinne hemmetin viestikeskukseen. On tää Discord vaimikälie…

1 Like

Viestikoekeskus? Siellä jossain Keski-Suomessa?

örgh paskat kuvat jostain huhtikuulta tms

25 Likes

tää on mun suosikkitopi kissatopicin kanssa

4 Likes

Erittäin hyvä

1 Like

kato miten toi keppi on ihan katkeemispisteessä :smiley: katkes sit lopulta

1 Like

Ahh noi peukkuvaihtajat puhuttelee! Mint!

1 Like

Onks tää happollin vanha? Ja eiks tässä jo ole Open Bar?

On! Ja on! Tulee tän pyörän inspiroimana tollaiseen quillipyörään se toinen.

Oot selvästi tykästyny! Hyvä tanko mutta vaikea ranteille jossei oo tarpeeks taaksepäin tilttiä

1 Like

joo ihan best tanko!

Myös tavallaan hassua että tämän alkuperäinen haarukka on nykyään Samin Peregrinessä. Ja happollin Kongalla tähän teettämä haarukka on siinä mun modaamassa Stavassa.

Tota Pelagon peruskeulaa kun näkyy nykyään joka toisessa pyörässä niin olis hauskaa jos tässä olis jotain muuta. Näkisin tässä jopa sellasen suorajalkaisen levari-P2:en joka mulla on jossain. Tai jopa sellanen Omniumin segmenttihaarukka jota sai jossain vaiheessa aika halvalla. Sellanenkin mulla on jossain…

Ja ylläoleva teikäläisen alkujaan uittama 1x1 vuorostaan täällä :cowboy_hat_face:

1 Like

Pieni piiri pyörii jne. Oikein hauskaa.

2 Likes

Mulla ois sellainen 28” canti-P2 ja joskus leikitellyt ajatuksella tinata tapit tohon ahmaan mut onneks impulssikontrolli tähän mennessä estänyt pahimmat turailut tällä rintamalla.

Toi stavan perus basic long rake keula on pelagon paras tuote mitä ne on ikinä tuutannu ulos, prove me wrong. Se Ollin Kongalta tähän tilaama keula tietty ois ihan täydellinen, mut hyvältä on tuntunu tällä setupillakin. Segmenttikeulat liian vahva tanskalaisen gentrifikaation konnotaatio, niihin aika korkea kynnys. Nyt muuten ahmassa 29” alla Bruce Gordon Rock’n’Roadeilla. Täykky (paitsi oispa 48mm eikä 43 eli melkeen täykky).