Homma hanskassa? Hanskoja hommaamassa?

Temrex ja varmaan myös IKH

1 Like

Ajattelin tänään käydä sovittamassa kyseisiä kun nykyiset hiihtohanskat ovat reikäiset kuin mitkä.

Tätä kytännyt. Kiitos.
Sormiparit lämmittävät näissä toisiaan.
Oiva lahja myös pyöräilevälle puolisolle.

Ihan kelvolliset nuo Craftin lobsterit, suuaukko on todella tiukka. Aamulla olivat kädessä ja ainakin näillä pikupakkasilla kädet hikosivat, tuntuma oli myös vähän kankea, mutta eiköhän siihen totu.

Onks ne craftin lopsterit paremmat kuin xxl:n lopsterit?

Talvi tulee -ketjusta:

Sealskinzin rapuhanskat selkeesti parhaat/ lämpimimmät talviajohanskat jotka itsellä ollut. Nykyisestä mallista en tiedä, onko resepti muuttunut tms.

Ilmeisesti on vielä jotkut talon merkkiäkin olevat? Ite oon ostanut muutama vuosi sitten Diadora merkkiset XXL:stä, enkä voi suositella. Niissä on sisällä jokaiselle sormelle omat käytävänsä. Ottamatta kantaa lämpö-ominaisuuksiin, ne tekee niistä ainakin ihan helvetin kömpelöt. Ihan hyvin niiden kanssa tarkenee puolen tunnin työmatkat -20:ssa.

Xxl myy white-merkin alla kolmea eri lobsteria. Taloudessani on niistä Siberianit ja Ultimate Subzerot, eli koko kämmenselkä huomiovärinen ja musta/huomioväri. Siberianit on hyvät tosi kylmille ja subzerot melko kylmille keleille. Puolison huomiot on että Siberianeissa hikoilee kädet jos on n. -5 tai leudompaa. Ite ajelen subzeroilla ihan hyvin sinne 15-20 pakkasasteeseen saakka, mutta tuntuu hikoiluttavan siinä samassa -5 asteessa. Noissa ei ainakaan ole erillisiä käytäviä sormille. Ne halvimmat kokomustat Whitet jätin hyllyyn kun oli tarjous tuosta “välimallista”. Myyjä mainitsi että ainakin noi Subzerot on aika pientä kokoa, ja valitsin mun normaalisti L-kokoiseen tassuun XL hanskat.

No niin hitto niitä white merkkisiä tarkotin ja ei oo koko mustat.

Viime syksynä pitkällisen lobster-speksauksen tuloksena voittajaksi selviytyi:

1 Like

omat eioo valitettavasti bikesterista, mutta melkein yhtä halvalla sain

rapumieselämäntyylit ei vaan oikein lähtenyt itelle niin voisin näistä ehkä luopua

edit. myyty’d

No hitto, mä voisin hakea pois

Kannoin ununulta ostetut lobster-hanskat kotio niin kumppani totesi että “ostit sitten lesboseksihanskat ulkoilmakäyttöön”

14 Likes

Haluisin neulesormikkaat jossa ois kuitenkin kuminäppylöitä tms grippiä että ei lipee ote sellakkanauhoista tai kitkavivuista. Mut yllättävän vaikee ollu löytää, etenkin kun ensisijaisena toiveena olis villaiset, miel 100%. Mut näin alkuun jotku kämäset akryylisetkin kävis varsinki jos ne sais ostettua hesasta jostain kaupasta suoraan…

Eli tämmöset GLOVES of World CHAMPIONS (formerly "Dotty Wool Gloves"), pair – Rivendell Bicycle Works

yks vaihtoehto tietty tilata rivendelliltä kys. hanskat, mut jotenkin en jaksais

näköjään ratsastushommisa käytetään tollasia kämäsiä versioita https://www.borjeskotimaki.fi/fi/ratsastushanskat-magic-glove/p/glo175520/

taisiis mitkä tahansa semi lämpimät mutta erittäin hyvin hengittävät hanskat joissa otepinta

1 Like

Minä ajelen tämmöiset pikku kätösissäni: Mons Royale Amp Wool Fleece Gloves | Sormikkaat | Varuste.net

Ja sellakka jumalavita BÄST

Taitoluistelugenressä myös noita ainakin muovisena, esim. Edea, luulisi että vähän lämmittävät ainakin. Bonuksena pirteitä värejä, mahdollisena miinuksena hintsut koot (?)

Lahesta löytyis 2,95 e Työkäsineet villaa Stanley

1 Like

arvaa monta kertaa oon googlannu asiaa enkä löytänyt :smiley: kiitos. ostan 10 paria ainakin!

1 Like

Ostat semmoset hanskat ku haluat ja pullon tätä?

https://www.lankamaailma.fi/Sock-Stop-50-ml-Rico/ekauppa/pCPSS/

uh toikin on kyl erinomainen vinkki! Ei kyl tod tullu mieleen et tollasta on. Alkuun ostin 5 paria Stanley hanskoja niin voi testaa ja onpa joululahjatkin hankittu sit hyvissä ajoin läheisille!