ysäri teräs konan myynti = aina virhe
Tää on kyl totta, mitään en oo katunu niin paljon kuin Konan myymistä…
Sata vitun prossanen komp. Harmittaa edelleen viime kesänä myyty lavalta dyykattu ja kooltaan täydellinen Kona. 150e mitä siitä sain ei tuu koskaan ostamaan mulle niin paljoa polkupyörää mistä luovuin.
Enpä oo ennen nähnytkään laskukahvoja. Ilmeisesti toimii?
toimii tosi hyvin tälläsenä 0e ratkasuna! ajoasento näillä juuri sopiva
Pitäis kai purkaa tää ja lisätä myyntitopsuun mutta jos tämä kiinnostaa jotakuta näin ennakkoon niin laita viestiä!
Oma Nishiki Country Sport otti askeleen Countrysta kohti Sporttia kun laitoin alle sliksit vähän kaposemmat kumit ja peukkukitkojen tilalle tangonpäävaihtajat. Nyt on mukava rullailla kesän reissuilla, käsiä Albatrossin siivillä lepuutellen, kun on vähän enemmän tilaa.
Ihan en tiedä mitä mieltä olen tankonauhan/grippien väristä, etulamppu vähän sojottaa minne sattuu ja lokaritkin vähän ritisee ja ratisee menemään - mutta kyllä se vaan aina hymy nousee kun tällä ajaa
Keep on truckin’ vibes.
ei toi äkkiseltään häirinny mut voishan ne vähän tummemmmat ne gripit olla
Oisko täällä jollain tarvetta hobo cross-projektille? Voisin antaa Marin Bolinas Ridgen runkosetin (sis. runko, keula ja takakiekko). Kunto muuten ihan ok, mutta tolppaa on yritetty joskus pölliä ja putken yläpää on vähän vaurioitunut, toimi mulla kuitenkin viime talven ongelmitta.
Sijaitsee Espoossa, Mankkaalla, fillari on vielä kasassa, mutta saan varmaan huomenna illalla purettua. Laita PM niin sovitaan yksityiskohdista.
E: Koko taitaa olla 20", efektiivinen vaakaputki jotain 57,5 cm.
E2: Meni jo.