hmp: MASHSSCX

sani - 9:12, 13.7.2016 » Projulanka ois kiva. SSCX hommat kiinnosta.
https://c2.staticflickr.com/8/7588/28193328641_d911aeb8dd_o.jpg

tällästä. en usko et itelle parempaa fiksirunkoa tän jälkeen tulee. Toi on niin kevyt ku voi olla (mittasin rungon 1590g, haarukka 440), niin iso rengastila kun järkevää ja tuntuu ajaessa modernilta urheiluvälineeltä. Dropilta hupuilla tykittelyä / cx ja riserilla ketterä kaupunki / talvibike.

olen äärimmäisen tyytyväinen!

mustan tolpan aattelin hommata ja hiljalleen kasailen vannejarrukiekkoja.

mitä sille sun keltaselle pyörälle kävi?

josbanse - 9:19, 13.7.2016 » mitä sille sun keltaselle pyörälle kävi?
lown vieressä kaapissa runkosettinä

Eiks fiksit ollut out?
Tää runko kyl kiinnostelee, eihän siitä mihinkään pääse. Toi 120mm perä vaan on vähän typerä.
Jarruilla vai mites?

DanielBraun - 9:22, 13.7.2016 » Eiks fiksit ollut out?
kid_scientifik - 19:13, 10.7.2016 » ^hei nyt tarkkana; kaikki täällä eivät ymmärrä yhtä hyvin ironiaa/hassuttelua.
:-)

mm kai ss käyttöön 130 perä oisi parempi, mut ei mua toi 120 häiritse. mulla on nyt kolme pyörää ajossa (orlowski, caad ja tää) ja tälle tulee varmasti kilometreissä lyhyimmät ajomatkat. jos siis edes ikinä päädyn tätä sinkulaksi laittamaan, saa nähdä. Yhden krossi haluisin tällä ainakin ajaa, mut voi olla et vedän riserilla ja fixed. ehkä järkkään taas sen peltokisan missä ei mäkiä.

negaatio - 9:26, 13.7.2016 »
DanielBraun - 9:22, 13.7.2016 » Eiks fiksit ollut out?
kid_scientifik - 19:13, 10.7.2016 » ^hei nyt tarkkana; kaikki täällä eivät ymmärrä yhtä hyvin ironiaa/hassuttelua.
:-)
Jepjep. No katsotaan sit myöhemmin taas.

Joo ei toi perä nyt katastrofi oo mut kylhän tää vähä sinkularunko mun mielestä on.
Elä nyt lähde ff:n leiriin riseristä, levee droppi ja kovaa ajoa.

Hyvää tahtia vaihtu runko mut ei siin mitää jos tykkäät. Peltocrossi=hauskaa! Full kipport, fixed never die!

kiinost.

Ehkä vähän eka kuva näyttää parts bin-kasaukselta ja kliörenssit on melko retkipyörämäisiä noin pienten kumien kanssa, mutta kyllä se siitä. Musta tolppa ja isot lihat alle niin eiköhän sillä jo internettiin pääse

älä missään nimessä kerro esim. minkä kokonen tää on

Katselin tota ohjaamoa uusiksi ja ethän sä vaan ole laittanut kahvoja suoraan vanhojen teippien päälle vai mikä meno?

pieni merenneito - 11:08, 13.7.2016 » älä missään nimessä kerro esim. minkä kokonen tää on
seo large eli 56

näyttää pitkältä

DanielBraun - 11:10, 13.7.2016 » Katselin tota ohjaamoa uusiksi ja ethän sä vaan ole laittanut kahvoja suoraan vanhojen teippien päälle vai mikä meno?
tää ei varmaan ole edes mahdollista. Tai ainakin tästä saisi rastin ens pikkuyolujen kisaan. siinä on siis pala mustaa ilmastointiteippiä kirkkaan hupun kiristysosan päällä, mikä saattaa salamavalossa näyttää vähän eriltä kuin tankonauha.

kuvassa tolppa vielä n. pari senttiä liian alhaalla. Voi olla et päädyn -6 tai -10 stemmiin. riserihan tähän varmaan tulee aika vääjäämättä, mut haluisin tosiaan jossakin vaihees ajaa tällä muutamat krossit ss

käydääs nyt vielä lyhyesti läpi yhdessä tämä:

*keltainen pyörä = runkosettinä varastossa/seinällä

*low-pyörä = runkosettinä varastossa/seinällä

*orlo-cx-pyörä = ajossa

*cannondale-road-pyörä = ajossa

ja tähän kattaukseen sitten uutta mash-cx-projektia tulille. kaikenlaista.

harrastaa voi myös myymällä ainokaisensa

kaikenlailla

minulla on tällä hetkellä kolme polkupyörää

kid_scientifik - 12:36, 13.7.2016 » minulla on tällä hetkellä kolme polkupyörää
jatkot täällä? https://www.yksivaihde.net/old/1121

:slight_smile:

itelläki kolme

varmasti kelpo peli. Vaikkakin vannesorvit vieroksuttaa näin nykyaikana.

Tää puhuttelee. Onneks en ikinä muista sen italialaisen nettikaupan nimee missä näitä myydään halvalla, nii ei tuu kiusausta.
ps. Älkää postatko linkkiä.