Hki-Por-Hki 2013

kelailtiin klo 11, ajattelin pihdata tuota tietoa… koska Suomen kevät.

Radioyhteyteni Södikseen kertoi, että Planktons Farm tarjoaa mehkaa ja kahvia ajelijoille.

Jesh, mä tulen siis junaan mukaan tuolta.

Luin netistä, et tänne tulee ehkä myös tytsyjä.

Huh!

Kevät!

Tarpeellista käsimerkeistä ryhmässä ajamisessa:

-Oikea tai vasen käsi suorana sormella alaspäin maata kohti osoittaen näytetty käsimerkki tarkoittaa kuoppaa tiessä käden puolella pyörää.

-Oikea käsi ylös nostettuna tarkoittaa pysähtymistä esimerkiksi liikennevaloihin kevyen liikenteen väylällä.

Ihan hyvältä ajokeliltä vaikuttaa vielä toistaiseksi.

hitto kun on tuo karpaasien foresti just edellisenä päivänä:(
ehkä sitten ens vuonna.

omomomomommmmm…porvoo-pizza

Onko Rengasmies lähdössä mukaan? Viimevuonna Rengasmies-Jouni taisi olla varusteineen matkassa. Tänään tuli itelle kaikkien aikojen eka flätti ja (vaikka se onkin siistiä, koska nyt mä oon kai oikee pyöräilijä tjsp., niin) pelkään ettei se suinkaan ollut viimeinen.

Osaatteko sanoa jo arvioitua saapumisaikaa södikseen vai tuleeko tieto vasta lähempänä?

Ajattelin liittyä mukaan vasta sieltä jos ylipäätään kykeneen mukaan lähtemään

annala - 14:01, 25.4.2013 » Osaatteko sanoa jo arvioitua saapumisaikaa södikseen vai tuleeko tieto vasta lähempänä? Ajattelin liittyä mukaan vasta sieltä jos ylipäätään kykeneen mukaan lähtemään
Paha sanoa. Jos Itiksestä lähdetään klo 11 ja gmaps antaa matkaksi about 18 km. Heittäisin VR-hengessä arvion 40-50 min?

Ei reklamaatio-oikeutta.

Hoips.

Varovaisen optimistista, kun pessimistisin ennustaja eli Ilmatieteenlaitos lataa puolipilveä ja +9.

Aikataulua (muu informaatio löytyy pikaisesti skrollaamalla ylös ja vaikka edelliselle sivulle):

11 aikaan olisi ABC:ltä Itäkeskuksen suunnalta LÄHTÖ, joten olkaa ajoissa paikalla jotta kerkeän kuunnella kysymykset, kirjoittaa nimiä ja nroita vihkoon.

Viimeistään Söderkullassa mehu- ja kahvirastilla kerätään porukka kokoon ja jatketaan kimpassa taas.

Pikkutaukoja ja muita flätin paikkaamisia on pitkin matkaa tietty, mutta loppujen lopuksi keräännymme Porvoon torille aseman kupeeseen ja hajaannumme evään hankkimiseen ja sen nauttimiseen.

Paluumatkalla kootaan viimeistään jengi kasaan Nikkilässä, josta sitten taas jatketaan vessataukojen jälkeen.

Viimeinen yhteinen kokoontuminen, niille jotka eivät ole kerenneet hajaantumaan loppumatkasta on Suvilahdessa, josta Viltsu johdattaa meidän saunomaan.

Tarkkoja kellonaikoja ei ole muu kuin about 11 lähtö ja viimeistään klo 18 olisi Hermannissa saunomista.

Ihan hyvältä näyttää, mutta hypitään riemusta vasta kun illan ennusteet julkistetaan.

Rasvatkaa perseenne!

Oivoi jaksaispa aamulla lähtee mukaan…työväsymys kyllä painaa pahasti, vois kai sitä alkumatkan ainaki ajella mukana ja sitte lähtee takasin jos rupee painamaan. Pakkaanpa laukun valmiiksi ni sitte ei tarvi ku tehä päätöksiä aamusella :slight_smile:

Mitään arvioita kauuan viivymme porvoossa?

Hikky - 19:23, 27.4.2013 » Mitään arvioita kauuan viivymme porvoossa?
Ajajat hakevat ruokaa ja juomaa ja syövät. Lähdemme toivottavasti ennen kuin alkaa paleltaa.. ihan siis mutulla ja oikeaa tietoa.

Edit: Täyttä shurikenia näyttää koko päivälle ja +9. Länsi-lounaasta 3-5 m/s. Kyllä tässä lähtö on edessä.

Mä oon nyt aloittanut hiilari tankkauksen huomiselle! Saatte odotella mua koko ajan kun käyn skuuges kyykillä.

Heh juum

Ostakaa nahkasatula ja ajakaa muotoon!

^ihan helvetin yliarvostettua. Sääntö 5.

aamul oli viel fiilis et jooh mut nyt kun on kuumetta niin kai se on jätettävä tää retki internetpyöräilyn puolelle. Noh, ainakin sain fillarin kasattua.