Hiilikuiturungon korjaaminen

Olen saamassa kohtapuolin tuollaisen hiilikuiturungon ja siitä putkesta mikä menee satulasta ohjaustankoon niin siitä puuttunee n.10cm.
Tiedän jo miten sen korjaan.
Olen vähän tsekannut youtube video tarjontaan miten ne siellä näitä korjailevat mutta tätä kyseistä menetelmään en ole vielä törmännyt.
Korjauksen paino sanoisin n.100-150gr
Jerzi

ota hyvät kuvat ja tallenna ne johonki palvelimeen esim imgur tms ja sieltä linkit tänne sitten selostusten kera

Alan pikku hiljaa kallistumaan sille kannalle että jerzi on nyt kyllä jonku kakkosnikki.

Kakkosnikki. Joo ei. Mulle tää on eka nikki ja minulla ei takuuvarmasti ei ole toista.
Ajattelin perustaa faceen oman sivuston näille pyörä projekteihin.
Jerzi

Npertj - 21:22, 30.8.2016 » Alan pikku hiljaa kallistumaan sille kannalle että [s]jerzi on nyt kyllä jonku kakkosnikki.[/s] konsta on kohta foorumin kakkosnilkki

Perusta jerzi vaan. Äläkä käsitä väärin, kyllä täällä ihan aidolla kiinnostuksella odotetaan luvattuja projekteja. Pientä suunsoittoa vaan tervetuliaisiks kato. Tuota.

Joo en minä välitä noista poskihuudoista lainkaan ja kyllä minäkin uskon että jengiä kiinnostaa koska sitä ei ole pahemmin tarjolla näillä leveysasteilla.
Minun hiilikuitu tietämys on yli 25v joten mikään uusi juttu tää ei ole.
Korjailut jo lätkämailojakin yli 3v ja rc autoihin teen eniten näitä osia.
Jerzi

Joo ja ilmoitus luontoinen asiakin vielä.
Tää runko ei tule käyttöön vaan ihan testimielessä korjaan tämän.
Jerzi

No mistäs sen sitten tietää kestääkö se ajoa?

Siis tää korjaus idea on niin varma että siitä kohta se ei mene enää rikki.
Jerzi

voisitko ystävällisesti kirjoittaa siinen DIY-topikkiin nämä jutut niin jatkossa jos vaikka searchillä etsii niin löytyy paremmin yhden topicin alta. Varsinkin kun nyt taaskaan ei kovin kuvapainotteiselta tämä aloitus vaikuta. Mitä enemmän sä avaat näitä uusia lankoja sitä enemmän sä saat vttuilua osaksesi. Kiitos.

Edit: Tässä vielä linkki: https://www.yksivaihde.net/old/23141

^
Joo, postaa sun projektit tuonne linkattuun keskusteluun ja postaa sinnekin vain OIKEAA SISÄLTÖÄ. Tällaisilla topikeilla ei ole sitten minkäänlaista arvoa kenellekään, kun kerrot, että korjaat risan rungon, josta ei oo kuvaa, vaurion josta ei oo kuvaa, menetelmällä, josta et mitään kerro, ja vieläpä korjattu tuote ei tule käyttöön eli mitään hyötyä siitä raportoinnista ei ole. Jos haluat vakuuttaa taidoillasi niin linkkaa jotain referenssikohteita, kuvia, linkkejä, mitä tahansa, joista selviää, mitä on tehty, miten on tehty ja miten korjaus on kestänyt. Toistan vielä, että laita kaikki tuonne yhden linkin taakse. Tuo ei ole kenenkään oma topikki, vaan keskitetty infopaketti. Jos haluat korjauspalveluita mainostaa ja myydä niin laita yksi myynti-ilmoitus siitä ja nostele sitä aika-ajoin, jos katsot tarpeelliseksi.

Edit: Tämä ei ole vittuilua sinua kohtaan vaan yleisesti hajottaa, kun tänne foorumille on nyt näyttänyt viimeaikoina eksyneen useampi kuin yksi tällanen turhanpäivänen jauhaja, joka postailee mitä sattuu minne sattuu, eikä järkipuhe/kehoitukset tehoa sekopäiseen/sekavaan menoon.

Hei Jerzi,

Tervetuloa forumille ja näin alkuun haluaisin heti muistuttaa suomalaisesta kansanviisaudesta: ei täällä miten vaan voi olla.

Jokaista viestiä ei tarvitse päättää nimimerkkiin, nimimerkki näkyy viestisi kyljessä, käyttäjäkuvalle varatun laatikon alla. Laatikkoon olisi toivottavavaa vaihtaa sellainen hyvän maun rajoissa yksilöllinen kuva.

Jossain aiemmassa topsussa etsit myös korjattavia hiilikuituosia. Mikäli lisäät käyttäjätietoihisi myös paikkakunnan, on mahdollista korjausta pähkäilevien helppo päätellä ovatko palvelusi metromatkan päässä.

Perusta Flickr-tili ja lataa töistäsi kuvat sinne, linkitä kuvat sitten tänne.

Mitä jos mun käyttäjä tunnus olis JORMA ja minun nimi olis PEKKA niin miten silloin toimitaan.
Itse olen ymmällään että ei tuota nimeä laiteta tuonne kirjoituksen alkuun.
Näen asian niin että seisot asias takana kuin sen siihen laitat.
On mulla kotisivut mihin voi työntää kuvat ei siinä mitään mutta faceen on niin paljon helpompaa lisätä kuvia ja videoita.
Tänne yritin laittaa kuvia kuin tein tuon vanne jutun ja sitten huomasin että pitää jonnekkin ekana ladata se kuva niin ei aika vaan sellaiseen riitä.
Jerzi

Eli olisko sulla jossain facebook sivulla kuvia?

Oon miettiny ja miettiny tätä. Olisko tässä nyt joku koodihomma sit.

j = ‘j’

Tähän asti selvää. Sit menee tulkinnaks:

e = melkee ku ‘p’
r = ‘er’
z = käännettynä ‘N’
i = peilikuvana vähän ku ‘t’

jerzi = Npertj

jerzi - 10:15, 31.8.2016 » Mitä jos mun käyttäjä tunnus olis JORMA ja minun nimi olis PEKKA niin miten silloin toimitaan. Itse olen ymmällään että ei tuota nimeä laiteta tuonne kirjoituksen alkuun. Näen asian niin että seisot asias takana kuin sen siihen laitat. On mulla kotisivut mihin voi työntää kuvat ei siinä mitään mutta faceen on niin paljon helpompaa lisätä kuvia ja videoita. Tänne yritin laittaa kuvia kuin tein tuon vanne jutun ja sitten huomasin että pitää jonnekkin ekana ladata se kuva niin ei aika vaan sellaiseen riitä. Jerzi
Mitäs helvettiä sä nyt sössötät. Allekirjotat samalla nimellä ainaki toistaseks kun sun nick sivustolla on? Ja ketään ei myöskään kiinnosta sun oikea nimi, ellei sitten oikeasti sulta ostella jotain korjauspalveluita, jolloin se varmaan käy selväksi. Uploadaa se kuva sinne sun kotisivulle niin saat sen tänne linkattua. Tai sit laita facebookkiin ja linkkaa sun profiili. Ja jatka nyt hyvä mies jatkossa sielä oikeassa keskustelussa äläkä sössötä turhaa papatusta.

Joo vaihan nikin sitten koska nimikin tuottaa vaikeuksia täällä.
Jerzi

Ei pysty näköjään vaihtamaan uutta nikkiä joten joutunee sitten tekemään uusi käyttis näköjään kuin nimikään ei kelpaa täällä.
Jerzi

jerzi - 10:28, 31.8.2016 » Joo vaihan nikin sitten koska nimikin tuottaa vaikeuksia täällä. Jerzi
Tähän mennessä sun foorumiura on kokonaisuudessaan tuottanut vaikeuksia, joten lopeta se kirjottelu muutenku, jos on jotain oikeeta sanottavaa ja sekin oikeaan topikkiin. Sulle on avaimet annettu, käytä niitä.