Hiilikuituinen Penny Farthing

Omavalmisteinen, hiilikuitupintainen penny farthing / highwheeler / velocipedi.
Eturengas 50" eli sopii n. 170-senttisestä ylöspäin, 175:stä, jos persejalka kuten minä. Kierrätystavarasta tehty, renkaat uudet. Teräsrunko, jonka päällä on hiilikuitu/kevlarpinta.
Kesti kyllä 100-kiloisen kuskin ajoa (ajettu n. 500m), mutta ostajan on hyvä ymmärtää, että pyörä on ennen kaikkea koristeeksi tehty ja etuvannetta saattaa silloin tällöin joutua kiristämään jos pyörällä ajaa enemmän.
Projektin etenemisestä ja käytetyistä komponenteista löytyy kuvia imgurista nimimerkillä BukkakeRider3000. Tähän ei näköjään saanut albumia linkittää.
Myynnissä, koska suunnitteilla seuraava versio sähköavusteisena ja tarvin tilaa talliin. Voidaan myös vaihtaa hyväkuntoiseen 20" sähköistyssarjaan tai johonkin kivaan.

Nouto Oulusta, olettaisin lähetyksen maksavan kultaa ja mirhamia.

Hinta: 400€ / vaihto

Paikkakunta: Oulu

Yhteystiedot: nolla nelijä yksi 4565886
mikko piste nelo ät gmail piste com

21 Likes

never stop the madness

14 Likes

Hetkinen, bukkakerider3000 imgur tilin olen bongannut ennenkin…

Joo, mun vanha nimimerkkini oli Nebulus, mutta se on vissiin suljettu kun en oo käyttänyt tätä foorumia moneen vuoteen. Esittelin täällä joskus tunturi ponista itse tehtyä läskiä laatikkopyörää.

elikkäs varmaankin tää

1 Like

Erittäin kovaa ropailua kyllä, glws

1 Like

amt: elikkäs varmaankin tää

Juurikin tuo. Se meni vähän yllättäen kaupaksi ja sivuvaunullinen versio jäi rakentamatta. Tein sitten läskin sähköavusteisen yksivaihdecruiserin Schwinnistä levittämällä ja jatkamalla. Sekin on tulossa jossain välissä myyntiin…

7 Likes

Ai ettien että. Hard going vaan jatkuu.

2 Likes

Tämä on vieläkin kaupan. Pyöräilykelit makkeimmillaan!

1 Like

Tiet alkaa olla sulat jo pohjoisessakin! Tästä fiksiä steissillä boustailuun.

Pudotin hintaa satasella.