Hienoimmat ajopaidat ja -asut

^Juma, tuo on saatava. India pale ale, mmmmm…

Omien yksivaihteen/custom paitojen tekeminen ei ole mikään ongelma, jos sopivaa materiaalia olisi saatavilla.


NYYYYT!!!1 Mistä?

tuolta

ritari_s - 13:10, 15.8.2012 » [tuolta](https://www.klingklang.de/index.php?main_page=product_info&cPath=3&products_id=6&zenid=rk1bnhl40ehc27f8ore06qqgn3)
Ranskan mestarin paita. Paheksuva katse.

Mestaruusasujen myynti pitäisi jotenkin kieltää. Noitahan voi vahingossa ostaa joku muukin kuin itse mestarit. Joillakin muilla väreillä tuo Kraftwerk-paita olisi tosi hieno.

No saako tollasta nyt sitten ostaa ollenkaan?

Saa mutta skene paheksuu…

Onko muuten ammattipyöräilijät tai Mestarit itse otta eet kantaa tuohon mestaruusvärien/kuosien läyttöön tavisten asusteissa? Ovatko kovasti pahoittaneet mielensä?

Mitä väliä?

Ammattilaisilla lienee riittävä itsetunto ja muutakin mietittävää. Ei heitä haittaa että joku typerys nolaa itsensä mestaruuspaidalla.

Minkä tittelin saa jos ohittaa jonkun mestaruuspaidallisen pyöräilijän? Suorittajan tietenkin!

Missä muussa urheilulajissa on muuten noloa pitää päällään vaikkapa mestaruusjoukkueen paitaa? Jalkapallo? Jääkiekko? Koripallo? Ei se oo sen nolompaa kuin minkään muunkaan joukkuepaidan pitäminen (mikä on noloa aina ulkopuolisten silmissä). Eli sanoisin, että minkä tahansa skenen ulkopuolelta nähtynä kisapaita kuin kisapaita on nolo.

Mut joo, onneks en oo skenessä niin jos hankin tuon niin voin pitää sitä sit kun meen toisenlaisen skenen tapahtumiin :slight_smile: Mulle tuo on Kraftwerkin paita, jossa on biisin teeman mukaiset värit (jotka on myös Ranskan mestarin värit). Jollekin muulle se on Ranskan mestarin paita, jossa on Kraftwerkin grafiikkaa lisänä? Tästähän tuli keskustelu. Hymiö vielä tähän loppuun :slight_smile:

jh - 14:08, 15.8.2012 » Missä muussa urheilulajissa on muuten noloa pitää päällään vaikkapa mestaruusjoukkueen paitaa? Jalkapallo? Jääkiekko? Koripallo?
Puhe taisi olla pyöräilystä, eikä lätkästä tai futiksesta. Omenat ja appelsiinit. Snaijaatko? Mut jatketaan nyt sen verran, että lätkässä futiksessa ja koriksessa ei jaeta paitaa, vaan pelkästään mitali ja pysti.

En ainakaan ajatellut lopettaa omistamani kraftwerk -ajopaidan käyttöä tämän takia.

Edit: Olenko vajakki?

Kare: totta, eipä sillä ole väliä.

Mutta onko esim. tuollaisen Kraftwerk-paidan pitäminen sitten noloa kun siinä on mestaruusvärit? Eihän se ole yksi yhteen mestaruuspaita jos grafiikka on muunlaista vaan enemmänkin tribuutti mestaruuspaidalle ja bändille? Kuinka lähellä paita saa/ei saa olla mestaruuspaitaa, että on hyväksyttävää käyttää sitä tai sen käyttämisestä tulee noloa?

tubuku - 14:21, 15.8.2012 » Mutta onko esim. tuollaisen Kraftwerk-paidan pitäminen sitten noloa kun siinä on mestaruusvärit?
Nolous on katsojan silmässä. Mut joo, on. Myös siksi, että toi Kraftwerkin "Tour de France" biisi on nolo. Porukka vaan kuvittelee sen olevan hyvä, koska Kraftwerk. Tasan yhtä nolo, kuin Chemical Brothersin "Velodrome." :)

Jatkot taide-topicissa.

Siitä tulee noloa siinä vaiheessa kun käyttää tai jättää jotain käyttämättä jonkun muun mielipiteen takia.

mun mielestä se on nolo kun siinä on tuo kraftwerk.