Hi5Bikes - Don't Go Expo 2016 // 4.-6.3 Herttoniemi

voisin alkaa jake sun kaa vuorovanhemmaksi tolle. maksat 90% koska koska reisiseuranta.

haha ajeltais tota pihatietä vuorotellen edestakas

voisin nappaa ununussilta 5% tosta sen kympistä et saan hyvän hoopsetin aina tarvittaes internettiin.

Perhana ku tos ois phili-kiekot kasausta vaille nipussa. Niiden piti riittää hetkeks.

oon kyl kattonu tota sun pinkkiä raphaa täs sillä silmällä pari päivää mut ehkä kiekkojen rahoitus antaa viel odottaa itseään

Noh, onko ämpärit halpoja?
Ja ennenkaikkea, onko negaatio saanut kahvia?

Ja dibsit tohon trekin cronukseen jos sen joku nyt erehtyy ostamaan.

Ei ollu usua lähteä zippin kelkkaan.

On siellä. Octalink-kampea rattaineen kympillä, oli 38-piikkinen sinkularataskin yhdessä. Halpaa Zippiä sekä kiekkona että putkiosana. Gripit oli halboja. Rigin runko satkulla. Takapihalla oli täysjuustoa koeajettavaksi vaikka kuinka, voi lisätä yleissivistystä.

osaako joku sanoa olisko tämmösestä mihinkään “Bontrager Flash Charger”:

http://www.hi5bikes.fi/~fxRxx0000001/?Y999=PIF&Y104=BON-436138

Oli siellä myös napsauttimia myynnissä 59 euroa kappale, ja ne ainakin toimii.

Aika pienet kannut oli, ite tykkään isommista

Jakelle jaksuja vaikket tohtinukkaa, vielä joskus irtoo

jos kävisin terapiassa, terapeutti olis ylpeä.

laken 47 koon sukelluskengät tarttu kyl messiin pienen psyykkauksen saattelemana.

aika ihqttimet. kesä saa tulla ja mennä.

Kare_Eskola - 13:08, 7.3.2015 » On siellä. Octalink-kampea rattaineen kympillä, oli 38-piikkinen sinkularataskin yhdessä. Halpaa Zippiä sekä kiekkona että putkiosana. Gripit oli halboja. Rigin runko satkulla. Takapihalla oli täysjuustoa koeajettavaksi vaikka kuinka, voi lisätä yleissivistystä.
olis voinu tietysti ihan ton rattaan takia ostaa voi vittu äh
mohnomishe - 13:10, 7.3.2015 » osaako joku sanoa olisko tämmösestä mihinkään "Bontrager Flash Charger": http://www.hi5bikes.fi/~fxRxx0000001/?Y999=PIF&Y104=BON-436138
Tää ns. toimii. Todella tyytyväinen oon ite ollut. Muutaman kerran on tarvinut venttiilin sielu ottaa pois paikaltaan että saa ilman tarpeeksi nopeasti kulkemaan ja renkaan nostettua kunnolla vanteelle. Passaa etenkin myöhäisillan litkutuksiin eteisessä ja olohuoneessa ilman kompuraa.

joo kiitti. en tiiä, kassalla joku sano että siitä sais -40% mut sit toinen kassa jolle olin maksamassa olis antanu vaa 20% ni jäi ostamati

^Kaikki Bontrager -40% (jotain hanskoja yms -50%).
Product of the Year

Olisko ollu vähän vaisu tunnelma .Jäin kaipaamaan mielekästä kuluvaa osaa esmes. takarattaita,ketjua,tuubeja sisärenkaita,päällyrenkaita ym.ym.Vuos sitten ostin misukkaa pro kolmosta 25mm. vitosella,sisureita johonkin 2puoleen.

Mua kuumottelee vieläkin ne zippin kuitustongat ja ratakiekot. Vitu soitanko huomenna Tarmolle

ei välttämättä ota varauksia ale-tuotteisiin…